eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniejewo › Przebudowa piętra budynku GOK w Czerniejewie na dodatkowe oddziały gminnego przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018184-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Czerniejewo: Przebudowa piętra budynku GOK w Czerniejewie na dodatkowe oddziały gminnego przedszkola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004228-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004645-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czerniejewo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125952500000, ul. ul. Poznańska 8, 62250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4291310, 4291352, 4291353, e-mail s_piechnik@czerniejewo.pl, faks 614 291 349.
Adres strony internetowej (url): www.czerniejewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa piętra budynku GOK w Czerniejewie na dodatkowe oddziały gminnego przedszkola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIŚ.271.11.2017.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na cele nowych oddziałów przedszkola przebudowuje się pomieszczenia piętra nad istniejącym przedszkolem o powierzchni ok. 200 m². Pomieszczenia te stanowić będą trzy oddziały przedszkolne z zapleczem socjalno-sanitarnym dla dzieci i personelu. Nowe pomieszczenia zostaną wydzielone ściankami działowymi. Nie wprowadzono zmian konstrukcyjnych związanych z przebudową pomieszczeń za wyjątkiem wykonania dwóch otworów drzwiowych. Dla komunikacji i ewakuacji zostanie wykorzystana istniejąca klatka schodowa, która została wcześniej wydzielona pożarowo. Przedszkole na piętrze składać się będzie z trzech sal zajęć dla trzech oddziałów. Zaprojektowano wejście przez istniejącą klatkę schodową, korytarz, szatnię dla dzieci, trzy sale zajęć ze wspólną łazienką, rozdzielnię posiłków i zmywalnię naczyń oraz wykorzystano istniejący hol, dwie ubikacje dla dzieci starszych, szatnię i ubikację dla personelu z pom. porządkowym. Zakres robót: - Wykonanie zamurowań i nowych otworów drzwiowych. - Wykonanie napraw murarskich i tynkarskich oraz gładzi gipsowych. - Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GK na stelażu oraz systemowych w łazience dzieci. - Montaż sufitu podwieszanego systemowego. - osadzenie nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej okienka podawczego oraz dwóch naświetli okiennych. - wykonanie w nowych miejscach instalacji elektrycznych, wod-kan i podejść c.o. z montażem grzejników i obudów dla wszystkich. - roboty posadzkowe - ułożenie wykładzin z płytek ceramicznych z cokolikami na zagruntowanym podłożu. Rozcięcie wykł. PCV pod montaż nowych ścianek. - roboty malarskie i okładziny - ściany i częściowo sufity, - rury instalacyjne, - ułożenie płytek glazurowanych na ścianach w sanitariatach, a w kuchni przy blatach. - zainstalowanie osprzętu instalacyjnego elektrycznego, bojlerów, wentylatorów i nowych grzejników co.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167513.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Paulinski Ewa Paulinska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 11A/30
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia w wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 3 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z wymienionych w tym przepisie okoliczności w tym jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Z uwagi na fakt, iż tryb udzielania zamówienia z wolnej ręki jest najmniej konkurencyjnym trybem udzielania zamówienia publicznego przewidzianego przez ustawę, przesłanki jego zastosowania i odejście od trybu konkurencyjnego muszą być zawsze interpretowane zawężająco. Przenosząc powyższe unormowania prawne na grunt niniejszej sprawy należało zbadać czy mamy do czynienia z: 1. Wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, 2. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, 3. Nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zamawiający w stanie fatycznym niniejszej sprawy musi do około 24 sierpnia 2017 r. (termin realizacji inwestycji z drugiego przetargu) zrealizować i odebrać inwestycję polegającą na przystosowaniu pomieszczeń po byłej placówce wsparcia dziennego na potrzeby samorządowego przedszkola. Z uwagi na rosnące potrzeby mieszkańców gminy w zakresie edukacji przeszkolonej i podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Placówki Wsparcia Dziennego w Czerniejewie gmina musi przeprowadzić opisaną inwestycję, aby dzieci dotychczas uczęszczające do placówki mogły zostać przyjęte do przedszkola. W obecnym stanie przedszkole "Wróbelek Elemelek" nie jest w stanie pomieścić jeszcze dwóch oddziałów w swoim zasobie lokalowym, a stan pomieszczeń po placówce nie odpowiada wymogom stawianym przez przepisy prawa dla placówek oświatowych (placówka wsparcia dziennego była placówka pomocy społecznej a nie oświaty). Również nie z winy zamawiającego nie doszło do wyboru wykonawcy w konkurencyjnym trybie przewidzianym przez przepisy prawa zamówień publicznych. Zamawiający dwukrotnie w niniejszej sprawie ogłaszał przetarg nieograniczony, które to postępowania zmuszony być unieważniać z uwagi na niewystarczające środki jakie może przeznaczyć na realizację w/w inwestycji. Należy zwrócić uwagę, iż zamawiający przystąpił do ogłoszenia pierwszego przetargu (9 czerwca 2017 r.) jeszcze przed formalną likwidacją placówki Wsparcia Dziennego w Czerniejewie (29 czerwca 2017 r.). Zamawiający nie dysponował wystarczającą ilością czasu by przeprowadzić kolejne, konkurencyjne postępowanie, ponieważ zgodnie z opinią osoby posiadającej uprawnienia z zakresu budownictwa minimalny okres czasu potrzebny do realizacji inwestycji to 24 dni. Przy przetargu na roboty budowlane minimalny termin na składanie ofert to 14 dni, a należy jeszcze mieć na względzie czas potrzebny na rozpatrzenie i ewentualne uzupełnienie ofert i złożenie przez wykonawców stosownych wyjaśnień. Mając na uwadze powyższe należało stwierdzić, że zamawiający może udzielić opisanego wyżej zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 3 ustawy przy zachowaniu procedury negocjacyjnej oraz publikacji ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy oraz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.