Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018184-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Gmina Czerniejewo: Przebudowa piętra budynku GOK w Czerniejewie na dodatkowe oddziały gminnego przedszkola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004228-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004645-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czerniejewo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125952500000,
ul. ul. Poznańska
8,
62250
Czerniejewo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4291310, 4291352, 4291353, e-mail
s_piechnik@czerniejewo.pl, faks
614 291 349.
Adres strony internetowej (url): www.czerniejewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa piętra budynku GOK w Czerniejewie na dodatkowe oddziały gminnego przedszkola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIŚ.271.11.2017.SP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na cele nowych oddziałów przedszkola przebudowuje się pomieszczenia piętra nad istniejącym przedszkolem o powierzchni ok. 200 m². Pomieszczenia te stanowić będą trzy oddziały przedszkolne z zapleczem socjalno-sanitarnym dla dzieci i personelu. Nowe pomieszczenia zostaną wydzielone ściankami działowymi. Nie wprowadzono zmian konstrukcyjnych związanych z przebudową pomieszczeń za wyjątkiem wykonania dwóch otworów drzwiowych. Dla komunikacji i ewakuacji zostanie wykorzystana istniejąca klatka schodowa, która została wcześniej wydzielona pożarowo. Przedszkole na piętrze składać się będzie z trzech sal zajęć dla trzech oddziałów. Zaprojektowano wejście przez istniejącą klatkę schodową, korytarz, szatnię dla dzieci, trzy sale zajęć ze wspólną łazienką, rozdzielnię posiłków i zmywalnię naczyń oraz wykorzystano istniejący hol, dwie ubikacje dla dzieci starszych, szatnię i ubikację dla personelu z pom. porządkowym. Zakres robót: - Wykonanie zamurowań i nowych otworów drzwiowych. - Wykonanie napraw murarskich i tynkarskich oraz gładzi gipsowych. - Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GK na stelażu oraz systemowych w łazience dzieci. - Montaż sufitu podwieszanego systemowego. - osadzenie nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej okienka podawczego oraz dwóch naświetli okiennych. - wykonanie w nowych miejscach instalacji elektrycznych, wod-kan i podejść c.o. z montażem grzejników i obudów dla wszystkich. - roboty posadzkowe - ułożenie wykładzin z płytek ceramicznych z cokolikami na zagruntowanym podłożu. Rozcięcie wykł. PCV pod montaż nowych ścianek. - roboty malarskie i okładziny - ściany i częściowo sufity, - rury instalacyjne, - ułożenie płytek glazurowanych na ścianach w sanitariatach, a w kuchni przy blatach. - zainstalowanie osprzętu instalacyjnego elektrycznego, bojlerów, wentylatorów i nowych grzejników co.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167513.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Paulinski Ewa Paulinska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia w wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 3 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z wymienionych w tym przepisie okoliczności w tym jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Z uwagi na fakt, iż tryb udzielania zamówienia z wolnej ręki jest najmniej konkurencyjnym trybem udzielania zamówienia publicznego przewidzianego przez ustawę, przesłanki jego zastosowania i odejście od trybu konkurencyjnego muszą być zawsze interpretowane zawężająco. Przenosząc powyższe unormowania prawne na grunt niniejszej sprawy należało zbadać czy mamy do czynienia z: 1. Wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, 2. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, 3. Nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zamawiający w stanie fatycznym niniejszej sprawy musi do około 24 sierpnia 2017 r. (termin realizacji inwestycji z drugiego przetargu) zrealizować i odebrać inwestycję polegającą na przystosowaniu pomieszczeń po byłej placówce wsparcia dziennego na potrzeby samorządowego przedszkola. Z uwagi na rosnące potrzeby mieszkańców gminy w zakresie edukacji przeszkolonej i podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Placówki Wsparcia Dziennego w Czerniejewie gmina musi przeprowadzić opisaną inwestycję, aby dzieci dotychczas uczęszczające do placówki mogły zostać przyjęte do przedszkola. W obecnym stanie przedszkole "Wróbelek Elemelek" nie jest w stanie pomieścić jeszcze dwóch oddziałów w swoim zasobie lokalowym, a stan pomieszczeń po placówce nie odpowiada wymogom stawianym przez przepisy prawa dla placówek oświatowych (placówka wsparcia dziennego była placówka pomocy społecznej a nie oświaty). Również nie z winy zamawiającego nie doszło do wyboru wykonawcy w konkurencyjnym trybie przewidzianym przez przepisy prawa zamówień publicznych. Zamawiający dwukrotnie w niniejszej sprawie ogłaszał przetarg nieograniczony, które to postępowania zmuszony być unieważniać z uwagi na niewystarczające środki jakie może przeznaczyć na realizację w/w inwestycji. Należy zwrócić uwagę, iż zamawiający przystąpił do ogłoszenia pierwszego przetargu (9 czerwca 2017 r.) jeszcze przed formalną likwidacją placówki Wsparcia Dziennego w Czerniejewie (29 czerwca 2017 r.). Zamawiający nie dysponował wystarczającą ilością czasu by przeprowadzić kolejne, konkurencyjne postępowanie, ponieważ zgodnie z opinią osoby posiadającej uprawnienia z zakresu budownictwa minimalny okres czasu potrzebny do realizacji inwestycji to 24 dni. Przy przetargu na roboty budowlane minimalny termin na składanie ofert to 14 dni, a należy jeszcze mieć na względzie czas potrzebny na rozpatrzenie i ewentualne uzupełnienie ofert i złożenie przez wykonawców stosownych wyjaśnień. Mając na uwadze powyższe należało stwierdzić, że zamawiający może udzielić opisanego wyżej zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 3 ustawy przy zachowaniu procedury negocjacyjnej oraz publikacji ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy oraz ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.