eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Termomodernizacja obiektu przy ul. Starojaworska 82 w Jaworze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018163-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Jawor: Termomodernizacja obiektu przy ul. Starojaworska 82 w Jaworze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej będzie w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Jawor" realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym- OSI.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542510-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jawor, Krajowy numer identyfikacyjny 39064739200000, ul. ul. Rynek 1, 59400 Jawor, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 702 021, e-mail um@jawor.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.jawor.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.jawor.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektu przy ul. Starojaworska 82 w Jaworze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja obiektu przy ul. Starojaworskiej 82 w Jaworze. 2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Starojaworskiej 82 w Jaworze. Lokalizacja: Gmina Jawor, dz. nr 113 Obręb nr 2 Stary Jawor. 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje m. in.: ? w budynku szkolnym: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę drewnianą wraz z wymianą parapetów, b) wymiana drzwi stalowych zewnętrznych do kuchni w piwnicy, c) ocieplenie stropu wełną mineralną nad I piętrem, d) odtworzenie elewacji polegające na zbiciu starego tynku i wykonanie nowego z zachowaniem detali architektonicznych, e) częściowe ocieplenie ścian styropianem wraz z wykonaniem tynku strukturalnego, f) malowanie elewacji, g) oczyszczenie cokołu granitowego z farby emulsyjnej, h) wykucie i montaż kratek wentylacyjnych w klasach, montaż w pomieszczeniu WC wentylatora wraz z podłączeniem do kanału wentylacyjnego. ? w łączniku: a) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna drewniane, b) montaż świetlików dachowych, c) ocieplenie stropodachu styropapą, d) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, e) wykonanie pokrycia papowego dachu, f) ocieplenie ścian fundamentowych oraz nadziemia styropianem, g) wykonanie tynku strukturalnego, h) obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi, i) wymurowanie komina wentylacyjnego. ? na zapleczu sanitarnym: a) wymiana stolarki okiennej na okna PVC, b) ocieplenie stropodachu styropapą, c) wykonanie pokrycia papowego dachu, d) ocieplenie ścian fundamentowych oraz nadziemia styropianem, e) wykonanie tynku strukturalnego, f) obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi, ? w sali gimnastycznej: a) wymiana stolarki okiennej na okna PVC, b) montaż siatki zabezpieczającej okna przed uderzeniem piłką, c) ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi, d) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, e) wykonanie pokrycia papowego dachu, f) ocieplenie ścian fundamentowych oraz nadziemia styropianem, g) wykonanie tynku strukturalnego, h) obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi, i) naprawa słupów żelbetowych polegająca na zabezpieczeniu odsłoniętego zbrojenia metodą natrysku, j) wymiana zadaszenia nad drzwiami ewakuacyjnymi, ? instalacje sanitarne w obiekcie: a) wymiana istniejącej instalacji CO stalowej na instalację miedzianą, b) wymiana istniejących grzejników żeliwnych na grzejniki stalowe płytowe wraz z zaworami termoregulacyjnymi, c) wymiana istniejącej instalacji stalowej wody ciepłej i zimnej na instalację PP. Prace budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie szkoły, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w tym w sposób pozwalający na prowadzenie bieżącej działalności obiektu; zagwarantowania bezpieczeństwa użytkowników obiektu oraz osób trzecich; do zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon; utrzymywania placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne lub uciążliwe dla otoczenia winny być wykonywane w terminach uzgodnionych z użytkownikiem obiektu. Zakres i kolejność realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych wykonywanych na obiekcie Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Zapłata za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych oraz faktury końcowej z następującym zastrzeżeniem: - wysokość faktur częściowych w roku 2017 nie może przekroczyć 70 % wartości ceny ofertowej, - wysokość faktur częściowych w roku 2018 nie może przekroczyć 20 % wartości ceny ofertowej, - pozostała część wynagrodzenia do zapłaty w roku 2018 po podpisaniu ostatecznego pozytywnego protokołu odbioru prac. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej będzie w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Jawor" realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym- OSI. 4. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący prace fizyczne, w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) montaż stolarki drzwiowej i okiennej, c) wykonanie tynków, obróbek blacharskich, d) wykonywanie pokryć dachowych, e) malowanie ścian i sufitów, f) wykonywanie izolacji ścian i stropów, g) licowanie ścian płytkami, h) wykonanie posadzek z płytek, i) wykonanie instalacji wodnych oraz CO, j) wykonanie instalacji odgromowych, f) roboty malarskie. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 6. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla wskazania technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45421100-5, 45321000-3, 45261210-9, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800123.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Robert Chwalana
Email wykonawcy: urb-robertchw@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 10, 59-420 Bolków
Kod pocztowy: 59-420
Miejscowość: Bolków
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 977000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 977000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 977000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.