Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-24
Ogłoszenie nr 500018144-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 506257-N-2018
Data: 18/01/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000,
ul. ks. I. J. Skorupki
21,
90-532
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 638 48 88, e-mail
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks
42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA IV: PROCEDURA
Punkt:
IV.4)
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
lhttps://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 12.1 Wymagania formalne: 12.1.1 Z platformy w pełnym
zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 12.1.2
Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie
Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej "Platformą") udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem
https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu
informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie
zarejestrowano przy rejestracji). 12.1.3 W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania
go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jedną godzinę przed
terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału
w licytacji. 12.1.4 Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie
https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce "SAMOUCZEK". 12.2 Wymagania techniczne: 12.2.1 komputer PC z systemem
operacyjnym Windows/Linux, oraz 12.2.2 przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wy^Ssza lub Firefox 2.0 lub
wyższa, 12.2.3 nie jest wymagany podpis elektroniczny.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 14.1 Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 14.2
Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji
umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 14.3 W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału, składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Mo^Sliwość zło^Senia
postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 14.4 Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny
Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 14.5 W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty
brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 14.6 Na cenę oferty
brutto składa się łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący wszystkie koszty poniesione na wykonanie całego
zakresu rzeczowego dostawy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i załączonym wzorem umowy, polegającej na: dostawie "materiałów informacyjno-promocyjnych" w okresie od obowiązywania umowy. 14.7 Przed przystąpieniem do
zło^Senia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby wynikała ona z ceny jednostkowej brutto i ilości
pozycji tabeli Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia (dla ułatwienia Zamawiający przygotował
arkusz kalkulacyjny zawierający odpowiednie formuły). 14.8 Oferta złożona przez Wykonawcę (w ramach postąpienia)
winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 14.9 Zamawiający przyjął za
minimalne postąpienie wartość 4000,00 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od
określonego minimalnego postąpienia. 14.10 W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom
informację o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o
cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających
identyfikację Wykonawców. 14.11 System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu
należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 14.12 Zamawiający przyjął
cenę wywoławczą, kwotę brutto w wysokości 400 000,00 PLN za całość zamówienia.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 15 minut od zło^Senia ostatniego postąpienia.
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2018-01-26 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Licytacja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie 15 minut od złożenia ostatniego postąpienia
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - uregulowane są w Załączniku nr 6 do Ogłoszenia - wzór umowy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie ^Sąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 8.1 W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -
Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej
strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8.2 Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Grażyna Gumińska, Magdalena Michalska. 8.3 Korespondencję do Zamawiającego,
powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania: (DOA-ZP-III.271.7.2018) należy kierować: o pisemnie na adres:
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki
21, 90-532 Łódź o drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty elektronicznej
mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader o faksem na nr +48 (42)
638-48-77 8.4 Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka
korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.5 Od momentu
otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju inne wnioski, oświadczenia i
inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane
Wykonawcom będą widoczne w panelu "Moje konto" w zakładce "Moje wiadomości". 25.1 Zamawiający nie przewiduje:
25.1.1 zawarcia umowy ramowej, 25.1.2 składania ofert wariantowych, 25.1.3 rozliczania w walutach obcych, 25.1.4 aukcji
elektronicznej, 25.1.5 dynamicznego systemu zakupów, 25.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 25.1.7 prawa opcji
na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 25.1.8 udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegających
na powtórzeniu dostawy materiałów promocyjnych. 25.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
lhttps://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 12.1 Wymagania formalne: 12.1.1 Z platformy w pełnym
zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 12.1.2
Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie
Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej "Platformą") udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem
https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu
informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie
zarejestrowano przy rejestracji). 12.1.3 W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania
go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jedną godzinę przed
terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału
w licytacji. 12.1.4 Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie
https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce "SAMOUCZEK". 12.2 Wymagania techniczne: 12.2.1 komputer PC z systemem
operacyjnym Windows/Linux, oraz 12.2.2 przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wy^Ssza lub Firefox 2.0 lub
wyższa, 12.2.3 nie jest wymagany podpis elektroniczny.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 14.1 Licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 14.2
Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji
umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 14.3 W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału, składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Mo^Sliwość zło^Senia
postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 14.4 Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny
Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 14.5 W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty
brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 14.6 Na cenę oferty
brutto składa się łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący wszystkie koszty poniesione na wykonanie całego
zakresu rzeczowego dostawy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i załączonym wzorem umowy, polegającej na: dostawie "materiałów informacyjno-promocyjnych" w okresie od obowiązywania umowy. 14.7 Przed przystąpieniem do
zło^Senia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby wynikała ona z ceny jednostkowej brutto i ilości
pozycji tabeli Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia (dla ułatwienia Zamawiający przygotował
arkusz kalkulacyjny zawierający odpowiednie formuły). 14.8 Oferta złożona przez Wykonawcę (w ramach postąpienia)
winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 14.9 Zamawiający przyjął za
minimalne postąpienie wartość 4000,00 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od
określonego minimalnego postąpienia. 14.10 W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom
informację o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o
cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających
identyfikację Wykonawców. 14.11 System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu
należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 14.12 Zamawiający przyjął
cenę wywoławczą, kwotę brutto w wysokości 400 000,00 PLN za całość zamówienia.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 15 minut od zło^Senia ostatniego postąpienia.
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2018-01-29 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Licytacja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie 15 minut od złożenia ostatniego postąpienia
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - uregulowane są w Załączniku nr 6 do Ogłoszenia - wzór umowy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie ^Sąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
[Numeracja zgodna z treścią Instrukcji dla Wykonawców] 8.1 W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -
Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej
strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8.2 Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Grażyna Gumińska, Magdalena Michalska. 8.3 Korespondencję do Zamawiającego,
powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania: (DOA-ZP-III.271.7.2018) należy kierować: o pisemnie na adres:
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki
21, 90-532 Łódź o drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty elektronicznej
mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader o faksem na nr +48 (42)
638-48-77 8.4 Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.5 Od momentu
otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju inne wnioski, oświadczenia i
inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane
Wykonawcom będą widoczne w panelu "Moje konto" w zakładce "Moje wiadomości". 25.1 Zamawiający nie przewiduje:
25.1.1 zawarcia umowy ramowej, 25.1.2 składania ofert wariantowych, 25.1.3 rozliczania w walutach obcych, 25.1.4 aukcji
elektronicznej, 25.1.5 dynamicznego systemu zakupów, 25.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 25.1.7 prawa opcjina podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 25.1.8 udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegających
na powtórzeniu dostawy materiałów promocyjnych. 25.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
SEKCJA IV: PROCEDURA
Punkt:
IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-26, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-29, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.