eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wysokiej klasy cyfrowego aparatu USG i kardiomonitorów dla dorosłych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018142-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wysokiej klasy cyfrowego aparatu USG i kardiomonitorów dla dorosłych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544986-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29050391100000, ul. ul. Prosta 30, 25371 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 618 525, e-mail szpial@szpgin.kielce.pl, faks 413 687 424.
Adres strony internetowej (url): www.szpgin.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wysokiej klasy cyfrowego aparatu USG i kardiomonitorów dla dorosłych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SAG ZP-12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: Zadanie nr 1 - Wysokiej lasy cyfrowy aparatu USG - 1 sztuka Zadanie nr 2 - Kardiomonitory dla dorosłych - 6 sztuk Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ (parametry techniczno-użytkowe). Przez realizację strony rozumieją transport i wyładunek przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnionym terminie, instalację oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby: W Zadaniu nr 1 - przedmiot zamówienia był - fabrycznie nowy rok produkcji 2017 lub fabrycznie rekondycjonowany w 2017 roku (rok produkcji nie starszy niż 2014, wersja oprogramowania min. z 2016 roku), kompletny, oznakowany, posiadający niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację w języku polskim. Zamawiający wymaga aby w aparacie rekondycjonowanym były fabrycznie nowe głowice i klawiatura (panel sterujący). W Zadaniu nr 2 - przedmiot zamówienia był - fabrycznie nowy rok produkcji 2017, niepowystawowy, nieregenerowany, kompletny, oznakowany, posiadał niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację w języku polskim. Uruchomienie sprzętu wraz z przeszkoleniem personelu nastąpi w Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30. Producent musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji minimum 2 bezpłatne przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w tym 1 bezpłatny przegląd przed upływem terminu gwarancji (w ostatnim miesiącu gwarancji). W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje bezpłatny dojazd serwisanta do siedziby Zamawiającego. Wykonywane przeglądy będą realizowane w ramach ceny sprzedaży przez autoryzowany serwis. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany urządzenia na nowe - maksimum 3 naprawy tego samego podzespołu (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Czas reakcji serwisu "przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa" - maksimum 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia awarii telefonicznie lub faksem. Czas naprawy - maksimum 5 dni roboczych od podjęcia naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na nowo zainstalowane części lub części zainstalowane w ostatnim roku gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, chyba że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w serwisie Wykonawcy. Przewóz z i do miejsca naprawy Wykonawca zrealizuje na swój koszt i ryzyko. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych dotyczących przedmiotu zamówienia przez okres 8 lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33112200-0


Dodatkowe kody CPV: 33123230-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wysokiej klasy cyfrowy aparat USG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Intimex Sp.z.o.o., Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 2
Kod pocztowy: 05-119
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 370000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 370000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kardiomonitory dla dorosłych - 6 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 255000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AYKON s.c. Tomasz Mielnik, Łukasz Węcek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jesionowa 31B
Kod pocztowy: 25-540
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274428.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274428.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274428.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.