eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500018013-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Gmina Głusk Dominów: Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Infrastruktura przedszkolna na terenie gminy Głusk" Działanie 13.5 Infrastruktura przedszkolna. Umowa o dofinansowanie z dnia 14.04.2017r. nr RPLU.13.05.00-06-0042/15-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 431019980, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Szkoły Podstawowej w Prawiednikach dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na dostosowaniu (adaptacji) do wymagań ppoż. oraz sanitarno-higienicznych, pomieszczeń przeznaczonych do celów wychowania przedszkolnego. Zakres robót obejmował będzie wydzielenie części przedszkolnych jako oddzielnych stref ppoż., przebudowę sanitariatów i stołówek, remont podłóg w salach przedszkolnych i ciągach komunikacyjnych, wymianę drzwi wewnętrznych, wymianę grzejników i opraw oświetleniowych, malowanie adaptowanych pomieszczeń przedszkolnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do Zaproszenia tj. dokumentacje projektowe, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych: 1) Wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, zgodnie z pozwoleniem na budowę/ zgłoszeniem budowy, dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w tym: normami technicznymi i przepisami Prawa budowlanego, na ustalonych warunkach oraz z należytą starannością. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury. 2) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót w terminie 7 dni od podpisania umowy. 3) Harmonogram winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego. 4) Protokolarne przekazanie placu budowy następuje z dniem zawarcia umowy. 5) Rozpoczęcie robót w terminie nie późniejszym niż 7 dni od dnia podpisania umowy . 6) Zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na placu budowy. 7) Zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia budowy. 8) Utrzymywanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 9) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy. 10) Uzgodnienie z Zamawiającym miejsca na ustawienie zaplecza socjalno - magazynowego oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego utrzymaniem. 11) Dbałość o środowisko naturalne, w tym , aby odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze, nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm i nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego. 12) Prowadzenie na bieżąco dzienników budowy. 13) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 14) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej: protokoły odbioru robót zanikowych, protokoły badań i sprawdzeń oraz atesty i certyfikaty dotyczące użytych materiałów. 15) Uzyskanie protokołu odbioru pomieszczeń przedszkolnych przez PPIS i PSP; 16) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnieniem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 17) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Inspektora nadzoru inwestorskiego o gotowości do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie 3 dni roboczych po ich zakończeniu oraz umożliwić Inspektorowi nadzoru inwestorskiego sprawdzenie każdej roboty zanikającej lub ulegającej zakryciu. Jeśli wykonawca nie poinformował o tym Zamawiającego/ Inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać odwierty niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 18) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych Wad. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia Podwykonawców. 19) Od daty odbioru końcowego, Wykonawcę obciążają koszty usunięcia wad i naprawienia każdej szkody rzeczywistej powstałej w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy, i za którą ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych a spowodowanej: a) wadą, która wynikła z wykonanych w ramach Umowy robót i tkwiła w obiekcie, którego dotyczy przedmiot Umowy na dzień zakończenia robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy; b) wypadkiem zaistniałym przed dniem odbioru końcowego, który nie był objęty ryzykiem Zamawiającego lub czynnościami Wykonawcy na terenie budowy po dniu odbioru końcowego. 5. Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 7. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 8. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. 9. Zamawiający żąda udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na minimalny okres 36 miesięcy. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się z dniem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji będzie przedmiotem negocjacji. 10. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać i przedstawić inspektorowi nadzoru, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości). 11. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W sytuacji, gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia, na własny koszt, do dokonania zmiany (za zgoda Zamawiającego) tej dokumentacji, niniejsze nie może wpłynąć na termin realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116218.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maciej Sarnecki S-BUD Maciej Sarnecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żwirki i Wigury 49
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94000.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94000.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94000.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie było przedmiotem Części II postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: "Przebudowa pomieszczeń parteru w budynkach szkół w Mętowie, Prawiednikach i Wilczopolu Kolonii dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej" ZP.271.8.2017, ogłoszonego w dniu 06.06.2017 r. i unieważnionego w dniu 23.06.2017 r. z powodu braku jakiejkolwiek oferty. W związku z powyższym, Zamawiający zdecydował o wyborze trybu "zamówienia z wolnej ręki" na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp i zaproszeniu do negocjacji Wykonawcy S-BUD Maciej Sarnecki, ul. Żwirki i Wigury 49, 21-040 Świdnik. Zgodnie z w/w przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W w/w pierwotnym postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty, a w niniejszym postepowaniu żadne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z tym, udzielenie niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione zarówno faktycznie jak i prawnie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.