To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-24
Ogłoszenie nr 500017964-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.
Żłobek Miejski w Katowicach: Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 6 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.:"Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców" (projekt dotyczy dwóch Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 i Marcinkowskiego 13).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556128-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Żłobek Miejski w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 270236733,
ul. Sokolska
26,
40-086
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 25 39 677, e-mail
sekretariat@zlobek.katowice.pl, faks
32 25 97 428.
Adres strony internetowej (url): https://www.zlobek.katowice.pl; http://www.unijny.zlobek.katowice.pl;
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 6 zadań.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.3410-2-PN/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach tj.: 1) Oddział nr 1-ul. Ligonia 43, 2) Oddział nr 2-ul. Szeptyckiego 1, 3) Oddział nr 3-ul. Ordona 3a, 4) Oddział nr 4-ul. Bytomska 8a, 5) Oddział nr 5-ul. Tysiąclecia 45, 6) Oddział nr 6-ul.Uniwersytecka 15, 6A) Oddział nr 6 A-ul. Uniwersytecka 15, (Realizacja projektu "Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywność zawodową rodziców" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 7)Oddział nr 7-ul. Grzegorzka 2 8) Oddział nr 8-ul. Zadole 24 a, 9)Oddział nr 9-ul. Marcinkowskiego 13 (Realizacja projektu "Żłobek szansą na rozwój dziecka i aktywności zawodową rodziców" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 10)Oddział nr 10-ul. Wojciecha 23A 11) Oddział nr 11-ul. Ciesielska 1 Zamówienie realizowane będzie w ramach sześciu zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa warzyw i owoców świeżych Zadanie nr 2 - Dostawa warzyw i owoców mrożonych Zadanie nr 3 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych Zadanie nr 4 - Dostawa artykułów nabiałowych Zadanie nr 5 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Zadanie nr 6 - Dostawa pieczywa Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określanymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ od nr 2.1. do 2.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Załączniku od nr 2.1 do 2.6 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określane przez Zmawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załącznikach od 2.1 do 2.6 do SIWZ (podstawa: §13 ust 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiając od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Dz. U. 2016 r., poz.1126). Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie, jakości. Artykuły będące przedmiotem dostawy będą wyprodukowane, przechowywane i dostarczane z zachowaniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r., poz.594 z późn.zm.) w zakresie spełnienia koniecznych wymagań higieniczno-sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym. Artykuły dostarczane w oryginalnych opakowaniach, będą posiadały na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji,termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta, kraj pochodzenia oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Podane ilości w kosztorysach cenowych (załączniki od 2.1do 2.6) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana codziennie tj. od poniedziałku do piątku do każdego Oddziału Żłobka w godzinach od 6:00 do 7:30, zgodnie z zamówieniem złożonym minimum dzień wcześniej przez przedstawiciela Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15331170-9, 15100000-9, 15500000-3, 15800000-6, 15811000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu zastosowanie ma procedura uregulowana w art. 24aa ustawy Pzp, tzw."procedura odwrócona".
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców mrożonych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50514.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU mgr inż.Włodzimierz NATKANIEC
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50514.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa mięsa,wędlin i drobiu
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.