eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Zakup i dostawa 450 ton węgla w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-24

Ogłoszenie nr 500017702-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.

Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów: Zakup i dostawa 450 ton węgla w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500082-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów, Krajowy numer identyfikacyjny 57086192400000, ul. ul. Słoneczna 4, 62110 Damasławek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-67 26 13 039, e-mail zspdamgosp@poczta.onet.pl, faks 0-67 26 13 039.
Adres strony internetowej (url): www.zspdam.biposwiata.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa 450 ton węgla w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSP.GO.2710.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu: ekogroszek wysokoenergetyczny w ilości 195 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) oraz 5 ton (z nałożonym podatkiem akcyzowym), groszek w ilości 240 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) i orzech I w ilości 10 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego), wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry zamawianego węgla: 200 ton ekogroszku o parametrach: - klasa ziarnowa 25-20 mm - 6 mm , - węgiel kamienny typ 31 - płomienny, - wartość opałowa Q_i^r- nie mniej niż 26 000 kJ/kg; 240 ton groszku o parametrach: - klasa ziarnowa 31,5 mm - 8 mm, - węgiel kamienny typ 31 - płomienny, - wartość opałowa Q_i^r- nie mniej niż 27 000 kJ/kg oraz orzech I 10 ton o parametrach: - klasa ziarnowa 80 mm - 40 mm, - węgiel kamienny typ 31 - płomienny, - wartość opałowa Q_i^r- nie mniej niż 28 000 kJ/kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przewidywane terminy dostaw węgla: zgodnie z harmonogramem zawartym w projekcie umowy i SWIZ w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2018r., Przedmiot umowy jest realizowany w częściach, w oparciu o zamówienia składane pisemnie, e-mailowo, faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego, które w szczególności zawierać będzie rodzaj i ilość dostawy. Wykonawca realizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamówienia należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej dostawy dowód dostawy WZ oraz świadectwo jakości dostarczanej części przedmiotu umowy wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierał wyniki badań: wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci oraz siarki. Dopuszcza się dostarczenie świadectwa jakości w formie elektronicznej (e-mail) najpóźniej w terminie dostawy a następnie dostarczenie oryginału poczta tradycyjną. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej dostawy. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie poszczególnych części przedmiotu umowy płatne będzie przelewem w terminie do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci oraz spiekalności. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a w zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. SIWZ stanowić będzie załącznik do umowy. Poszczególne partie dostawy: około 25 - 30 ton;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253079.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PW ATEX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gliwicka 3
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Pilchowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 279397.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279397.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324501.45
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.