eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › KONSERWACJA, REMONT OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, ZNAKÓW INTERAKTYWNYCH, LAMP OŚWIETLENIOWYCH ZAMONTOWANYCH NA WYSIĘGNIKACH SYGNALIZACJI, ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017524-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze: KONSERWACJA, REMONT OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, ZNAKÓW INTERAKTYWNYCH, LAMP OŚWIETLENIOWYCH ZAMONTOWANYCH NA WYSIĘGNIKACH SYGNALIZACJI, ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552025-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 01751157500090, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683271068, e-mail sekretariat_zga@gddkia.gov.pl, faks 683253468.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA, REMONT OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, ZNAKÓW INTERAKTYWNYCH, LAMP OŚWIETLENIOWYCH ZAMONTOWANYCH NA WYSIĘGNIKACH SYGNALIZACJI, ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.ZG.D-3.2413.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja, remont obiektów i urządzeń sygnalizacji świetlnej, znaków interaktywnych, lamp oświetleniowych zamontowanych na wysięgnikach sygnalizacji, zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, z podziałem na 3 części: Część 1 - Rejon w Gorzowie Wlkp., (drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Rejon w Gorzowie Wlkp.: a) nr S3f Gorzów Wlkp. most Zachodniej Obwodnicy; b) nr 22 m. Krzeszyce km 29+279, m. Bolemin km 51+070, m. Różanki km 69+087, m. Strzelce Kraj. km 86+200, m. Dobiegniew km 105+535, c) nr 24 m. Przytoczna km 42+368 skrzyżowanie do m. Rokitno km 44+895; Część 2 - Rejon w Nowej Soli: (drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Rejon w Nowa Sól: DK-3 Gołaszyn km 323+455, DK-3 Nowe Miasteczko km 324+829, DK-3 Nowe Miasteczko w km 325+279; DK-3 Nowe Miasteczko w km 325+304, DK-3 Zimna Brzeźnica km 331+999, DK-27 Świdnica w km od 44+800 do km 60+976, DK-32 Radomia km 55+450, DK-32 Kargowa km 86+902, DK-32 Kargowa km 87+489); Część 3 - Rejon w Żarach drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Rejon w Żarach: a) nr 12 od km 15+584 do km 75+690, b) nr 27 od km 18+645 do km 30+256

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50232200-2


Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Rejon w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Elster
Email wykonawcy: firma.elster@idsl.pl
Adres pocztowy: ul. Śląska 96
Kod pocztowy: 66-405
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68511.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68511.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68511.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2- Rejon Nowa Sól

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu na część 2 nie zostało wniesione w wymaganym terminie wadium. Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp Uzasadnienie faktyczne: Złożona oferta nie została zabezpieczona wadium w czasie wskazanym przez zamawiającego, tj. przed upływem terminu składania ofert - do godz. 9.30, 25 lipca br. Środki wniesione przez wykonawcę na poczet wadium zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego po upływie tego terminu - godz. 14.05, 25 lipca br. Zgodnie z zapisami w pkt 16.4 IDW Wykonawcy wnoszący zabezpieczenie wadialne w formie pieniężnej powinni z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu bankowego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych. W związku z powyższym zamawiający odrzucił ofertę uznając wadium za wniesione w sposób nieprawidłowy. Uzasadnienie prawne: Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3- Rejon Żary

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu na część 3 nie zostało wniesione w wymaganym terminie wadium. Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp Uzasadnienie faktyczne: Złożona oferta nie została zabezpieczona wadium w czasie wskazanym przez zamawiającego, tj. przed upływem terminu składania ofert - do godz. 9.30, 25 lipca br. Środki wniesione przez wykonawcę na poczet wadium zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego po upływie tego terminu - godz. 14.05, 25 lipca br. Zgodnie z zapisami w pkt 16.4 IDW Wykonawcy wnoszący zabezpieczenie wadialne w formie pieniężnej powinni z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu bankowego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych. W związku z powyższym zamawiający odrzucił ofertę uznając wadium za wniesione w sposób nieprawidłowy. Uzasadnienie prawne: Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.