To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500017309-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Gmina Cedry Wielkie: Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Cedry Wielkie, w ramach projektu pn. "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540056-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002078-N-2017,500002439-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cedry Wielkie, Krajowy numer identyfikacyjny 19167494500000,
ul. ul. M. Płażyńskiego
16,
83020
Cedry Wielkie, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 836 164, e-mail
magda.wozniak@cedry-wielkie.pl, faks
586 836 166.
Adres strony internetowej (url): www.cedry-wielkie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Cedry Wielkie, w ramach projektu pn. "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Cedry Wielkie, w ramach projektu pn. "LEPSZY START MŁODEGO ŻUŁAWIAKA!" 2.Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 (sześć) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 4.Opisy poszczególnych rodzajów zajęć przeprowadzanych w ramach wyjazdów, przewidywana ilość uczestników oraz opiekunów a także łączna ilość wyjazdów zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 4 do SIWZ. 5.W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do (dotyczy wszystkich części): 1)wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wyjazdów, która będzie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wyjazdów, a w czasie ich trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg; 2)przedstawienia szczegółowego harmonogramu wyjazdów, uzgodnionego z Zamawiającym: a)w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy dla wyjazdów organizowanych do 31 sierpnia 2017 r., b)w terminie do 28 sierpnia 2017 r. - dla wyjazdów organizowanych od 1 września do 29 czerwca 2018 r. W harmonogramie wykonawca wskaże co najmniej: terminy wyjazdów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, nazwy i adresy miejsc noclegowych (jeśli są przewidziane), organizację posiłków, miejsca przewidziane do zwiedzania oraz rozkład godzinowy kolejnych pozycji programu wyjazdów. 3)ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokrywania opłat drogowych, kosztów postoju na parkingach płatnych, 4)zapewnienia wyżywienia dla uczestników wyjazdów; w przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jako posiłek wskazana jest kanapka + sok, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154). Dostarczone posiłki będą świeże i przygotowane w dniu ich dostarczenia. 5)zapewnienia transportu dla uczestników wyjazdów przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 128); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW. Autokary przystosowane do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczone na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej, 6)zapewnienia do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wyjazdów, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. 2016, poz. 1907, z późn. zm.), 7)transportu uczestników wyjazdów ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca wyjazdu do poszczególnych docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu; 8)w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, zapewnienia na własny koszt zastępczego środka transportu, spełniającego wymagania określone w pkt. 7 oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji określonej wyżej, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 9)ubezpieczenia uczestników na cały okres trwania wyjazdów zapewnienia biletów wstępu (i pokrycia ich kosztu) dla wszystkich uczestników wyjazdów (dzieci i opiekunów) do miejsc wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ lub proponowanych przez wykonawcę, jeśli zamawiający pozostawił wybór takiego miejsca Wykonawcy, pokrycia kosztów rezerwacji grupowych i innych związanych z realizacją programu wyjazdów. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wyjazdów. 7.Zamawiający zapewni uczestnictwo kierownika i opiekuna z każdej ze szkół. Ilość opiekunów dla poszczególnych grup została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabele wycieczek), stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wynagrodzenie kierownika wycieczki i opiekuna pokrywa Zamawiający. 8.Kierownik wyjazdów wyznaczony przez Zamawiającego będzie pełnił jednocześnie funkcję pilota wycieczki. 9.Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452). 10.Wyjazdy będą odbywać się w okresie od podpisania umowy do dnia 29.06.2018 r. Oszacowana maksymalna ilość wyjazdów dla każdego z poszczególnych zadań została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP. 13.Zamawiający informuje, iż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ instytucje organizujące zajęcia edukacyjne, są jedynie przykładowymi instytucjami. Dopuszcza się zorganizowanie wyjazdu do innej niż wskazana w załączniku nr 4 do SIWZ instytucji, niemniej jednak musi ona organizować zajęcia zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym -WYJAZD EDUKACYJNY np. Hevelianum klasy I-VI Szkoły Podstawowej oraz I-III Gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Szaruga Wioletta Szaruga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym -WYJAZD EDUKACYJNY np. Park Edukacyjny klasy I-VI Szkoły Podstawowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73414.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Szaruga Wioletta Szaruga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98154.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym -WYJAZD EDUKACYJNY np. Stacja Ornitologiczna klasy IV-VI Szkoły Podstawowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6504.07
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magdalena Siśkiewicz New Challange
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7352.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Organizacja OBOZÓW Z EDUKACJI MORSKIEJ rozwijających kluczowe kompetencjie na jachcie klasy OPTYMIST klasy I-VI Szkoły Podstawowej oraz I-III Gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113089.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Szkoła Żeglarstwa Fundacja
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Organizacja SZKOŁY ODKRYWCÓW ŻUŁAW - półkolonie + wycieczki dla uczniów klas I-VI Szkoły Podstawowej oraz I-III Gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59430.89
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magdalena Siśkiewicz New Challange
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81330.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Organizacja zajęć wyjazdowych dla uczniów gimnazjum na targi pracy, naukowo-edukacyjne klasy I-III Gimnazjum |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30243.90
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magdalena Siśkiewicz New Challange
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22563.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CEDRY WIELKIE
więcej: przetargi CEDRY WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.