eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Udzielenie Gminie Szamocin kredytu długoterminowego do wysokosci 2.100.000zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017208-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Gmina Szamocin: Udzielenie Gminie Szamocin kredytu długoterminowego do wysokosci 2.100.000zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545505-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003083-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szamocin, Krajowy numer identyfikacyjny 57079104600000, ul. Pl. Wolności 19, 64820 Szamocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 848 003, e-mail sekretariat@gminaszamocin.pl, faks 672 848 065.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wokiss.pl/szamocinm/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie Gminie Szamocin kredytu długoterminowego do wysokosci 2.100.000zł

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa Gminie Szamocin długoterminowego kredytu do wysokości 2 100 000 zł (słownie: dwamilionystotysięcy zł). Gmina przeznaczy kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Dostępność kredytu w trzech ratach: 1) 17 października 2017r. 700.000zł; 2) 15 listopada 2017r. 700.000zł; 3) 15 grudnia 2017r. 700.000zł. przelewem na rachunek bankowy Gminy Szamocin. 3. Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych 15 dnia każdego miesiąca zaczynając od 15 stycznia 2018r. - kolejność rat : 12 rat w wysokości 10 000 zł każda, 24 raty w wysokości 15.000 zł każda, 24 raty w wysokości 33.000zł każda, 23 raty w wysokości 35.000 zł każda i 1 rata w wysokości 23.000 zł, z uwzględnieniem karencji do 15 stycznia 2018 r. Spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, ostatniego dnia każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę ostatniego dnia roboczego danego miesiąca przypadającego przed tym dniem. Obsługa kredytu będzie trwać do chwili całkowitej jego spłaty przez Zamawiającego. Termin zakończenia zamówienia określa się na 15 grudnia 2024r. w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do wcześniejszej spłaty kredytu. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu prowizji przygotowawczej (Pp) w wysokości nieprzekraczającej 0,05% kwoty kredytu. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą (Pp) w wysokości wyższej niż 0,05% kwoty kredytu będą odrzucone. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 1M z dnia 30 czerwca 2017 r.; początek naliczania odsetek - 15 17 października 2017r. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę Skarbnika, obok podpisu Burmistrza, na wekslu i deklaracji wekslowej. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji . 6. Zamawiający zastrzega sobie: 1) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów, 3) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego miesiąca, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu. 4) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. 7. Wybrany Wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 335589
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Chodzieży
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Składowa 1 64-800 Chodzież
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211579.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211579.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300514.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.