Ogłoszenie nr 500017025-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Poznań: Wykonanie remontów (roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne, oraz roboty elektryczne) w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu w podziale na 12 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72438-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 90827-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów (roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne, oraz roboty elektryczne) w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu w podziale na 12 części
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontów (roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne, oraz roboty elektryczne) w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu w podziale na 12 części, 10) ul. Grudzieniec 46 - izolacja pionowa budynku
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
6 tygodni od dnia protokolarnego przekazania robót
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: ul. Grudzieniec 46 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Wizex Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wiesław Zwierzchowski ,
,
ul.Marcelińska 6/3,
60-801,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie prac dodatkowych od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania wykopów w celu wykonania izolacji pionowej ścian piwnicznych okazało się, że grunt stanowi mieszanina ziemi i różnego rodzaju gruzu (resztki cegieł, beton, itp.) Do zasypania ścian piwnicznych nie można wykorzystać istniejącego materiału, ponieważ spowoduje to uszkodzenie izolacji, co uniemożliwi usunięcie wilgoci z pomieszczeń piwnicznych. W związku z tym konieczna jest wymiana gruntu. Ponadto ściany piwniczne są wykonane z cegły pełnej, która częściowo uległa zmurszeniu. Do prawidłowego wykonania izolacji konieczne jest oczyszczenie ścian piwnicznych, położenie tynku kat.II oraz wyrównanie ścian.
Dodatkowo podczas okopywania ścian fundamentowych stwierdzono niezinwentaryzowany otwór, który należy zamurować. Ponadto naświetla okienek piwnicznych uległy rozsypaniu, ponieważ były wykonane z cegły, dlatego należy zamontować nowe naświetla plastikowe, które nie będa ulegały degradacji.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość prac dodatkowych wynosi 12.960,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.