To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016899-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie: Dostawa odczynników chemicznych oraz
drobnego zużywalnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu
Medycznego w Lublinie służących realizacji działalności naukowo - badawczej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536841-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536841
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28871600000,
ul. Al. Racławickie
1,
20059
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 485 200, e-mail
u.czuja@umlub.pl, faks
814 485 201.
Adres strony internetowej (url): www.umlub.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnego zużywalnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie służących realizacji działalności naukowo - badawczej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UM-ZP-262-41/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie służących realizacji działalności naukowo - badawczej. Zakres zamówienia obejmuje 18 zadań (ofert częściowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze Formularza cenowego/Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0 - Odczynniki Laboratoryjne 33.19.25.00-7 - Probówki 38.43.71.10-1 - Końcówki pipet 38.43.70.00-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne.4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. b) Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancja producenta. c) Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy. d) Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego. 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. a) Użyte symbole i nazwy maja na celu określenie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. b) Zamawiający używając nazw własnych jak i nr kat. poszczególnych producentów określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych zarówno do odczynników jak i drobnego zużywalnego sprzętu laboratoryjnego określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Pod użytym pojęciem "równoważne" rozumie się: - w przypadku odczynników: produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. - w przypadku sprzętu laboratoryjnego: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. d) Na potwierdzenie równoważności produktów oferowanych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ - "Wzór Formularza cenowego / Opis przedmiotu zamówienia", Wykonawca dołączy na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, stosowne dokumenty określone w SIWZ rozdz. VI cześć C pkt 8.6. e) W celu zapewnienia jakości badan laboratoryjnych prowadzonych w ramach działalności naukowo - badawczej rzetelności tychże badan i ich wiarygodności oraz ze względu na unikalność, niepowtarzalność, ściśle określona metodykę prowadzonych badan, Wykonawca oferujący produkty e) równoważne w stosunku do produktów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - "Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia", zobowiązany jest: 5.1.1 wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, w szczególności są identyczne lub nie gorsze jak produkty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ; 5.1.2 wykazać, że oferowane przez niego produkty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na zapewnienie kontynuacji i ciągłości badan określonego standardu w zakresie prowadzonej diagnostyki (badan) laboratoryjnej, oceny ich jakości i wartości diagnostycznej oraz laboratoryjnej interpretacji i autoryzacji wyników badan przez Zamawiającego, bez konieczności wykonania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń; 5.1.3 wykazać, że nie spowodują zwiększenia kosztów spowodowanych koniecznością powtórzenia badania, nabycia dodatkowych odczynników i/lub innych materiałów zużywalnych; 5.1.4 przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych produktów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta aparatury. f) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności zaoferowanych przez Wykonawce produktów w stosunku do produktów i wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, obowiązek potwierdzenia (wykazania) równoważności zaoferowanych produktów w złożonej ofercie (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) spoczywa na Wykonawcy. g) Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny, poniosą wszelka odpowiedzialność za wynikłe szkody, w szczególności związane z naruszeniem powtarzalności wyników badan lub uszkodzeniem urządzeń. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 33192500-7, 38437110-1, 38437000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odczynniki według katalogu Abcam lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8382.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SYMBIOS Sp. z o.o
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10111.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odczynniki i sprzet laboratoryjny według katalogu Polgen lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6232.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polgen Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8251.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Odczynniki według katalogu Biomedica lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64465.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biomedica Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78996.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Odczynniki według katalogu Biomerieux lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7920.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8574.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Odczynniki według katalogu BioRad lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6674.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7864.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Odczynniki według katalogu Celllab lub równoważne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1): "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3"; Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 12.07.2017 r. do godz. 10:30, nie złożono żadnej oferty, w związku z czym unieważniono postępowanie w zakresie ww. zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Odczynniki według katalogu DRG MedTek lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10955.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRG MedTek Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11831.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Odczynniki według katalogu E-Biosciende lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2249.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIONOVO ANETA LUDWIG
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3146.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu Genoplast lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11014.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEMAGRA SP. Z O.O
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13058.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu Htl lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6263.56
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alfachem Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6745.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Odczynniki według katalogu Immuniq lub równoważne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43385.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMMUNIQ BEATA SOLON-GOGOL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49577.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu Mar-four lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1555.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1240.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu Medlab lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3612.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2675.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Odczynniki według katalogu Neuca lub równoważne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1): "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3"; Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 12.07.2017 r. do godz. 10:30, nie złożono żadnej oferty, w związku z czym unieważniono postępowanie w zakresie ww. zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu Sarstedt lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5766.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8389.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Odczynniki według katalogu STI lub równoważne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1): "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3"; Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 12.07.2017 r. do godz. 10:30, nie złożono żadnej oferty, w związku z czym unieważniono postępowanie w zakresie ww. zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Nazwa: Sprzet laboratoryjny według katalogu Thermo Scientific lub równoważny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4) "Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W zakresie zadania 17 została złożona jedna oferta w wysokości 648,70 PLN brutto przez Wykonawcę - Bionovo Aneta Ludwig, ul. Nowodworska 7, 59-220 Legnica. W wyniku badania ofert Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny w trybie art. 90 ust 1a. W wyniku złożonych przez Wykonawcę wyjaśnień Zamawiający poprawił inną omyłkę w ofercie Wykonawcy w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3, a Wykonawca wyraził zgodę na poprawę omyłki w zaproponowany przez Zamawiającego sposób. W konsekwencji cena oferty wyniosła 2.594,80 PLN brutto, która to kwota przewyższa kwotę 1.523,97 PLN brutto, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania 17. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie w/w zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Sprzet laboratoryjny według katalogu VWR lub równoważny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2297.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3291.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań z zakresu pracowni immunologii transfuzjologicznej
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.