To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016728-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie: Prace remontowe w Placówce Terenowej KRUS w Łukowie oraz Placówce Terenowej KRUS w Janowie Lubelskim, w podziale na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505474-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200131,
ul. ul. Droga Męczenników Majdanka
12,
20325
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 463 191, e-mail
lublin@krus.gov.pl, faks
817 462 238.
Adres strony internetowej (url): http://www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w Placówce Terenowej KRUS w Łukowie oraz Placówce Terenowej KRUS w Janowie Lubelskim, w podziale na 2 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0800-OP.261.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Prace remontowe w Placówce Terenowej KRUS w Łukowie oraz w Placówce Terenowej KRUS w Janowie Lubelskim". 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - zawarta w Części IV SIWZ w oddzielnych plikach: a) cz. 1 zamówienia (PT KRUS Łuków): - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWOR), - Przedmiar robót, - Kosztorys "ślepy"; b) cz. 2 zamówienia (PT KRUS Janów Lubelski): - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWOR), - Przedmiar robót, - Kosztorys "ślepy", - Rzut piwnicy. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z ww. dokumentacją techniczną oraz innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia a także zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi normami. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary robót i "ślepe" kosztorysy mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty są specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zapisy umowy oraz wizja lokalna. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, "ślepymi" kosztorysami oraz zapisami umów. 6. Zamawiający zaznacza, że w przypadku nie ujęcia w przedmiarze robót pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną a opisanych w umowie lub STWiOR, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W przypadku rozbieżności opisów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z SIWZ. 9. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy, celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Spotkanie należy uzgodnić z Kierownikiem: a) PT KRUS w Łukowie: ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 42A, 21-400 Łuków, tel. 25 798-00-10 - część 1 zamówienia, b) PT KRUS w Janowie Lubelskim: ul. Lubelska 1, 23-300 Janów Lubelski, tel. 15 872-23-20 - część 2 zamówienia. 10. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonujących obiektach KRUS. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia wewnątrz budynku od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 15:15. Zamawiający zaznacza, że dopuszcza możliwość wydłużenia godzin, w których możliwe będzie realizowanie prac remontowych po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 11. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości przedmiotu zamówienia - bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia (klauzule społeczne): 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w szczególności: betoniarskie, murarskie oraz tynkarskie, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2016 poz. 1666 ze zm.), na odpowiednim do rodzaju jego pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 15. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności będzie skutkować naliczeniem kary umownej zgodnie z § 15 ust. 2 lit. i) umowy. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Naprawa i malowanie elewacji, remont schodów i murków w Placówce Terenowej KRUS w Łukowie przy ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 42A." |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105960.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.P.H. RAMAR GAJOWY RAFAŁ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130330.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Prace remontowe w Placówce Terenowej KRUS w Janowie Lubelskim przy ul. Lubelskiej 1 polegające na odgrzybieniu i osuszaniu piwnic, ułożeniu izolacji pionowej, wykonaniu nawiewników "Z" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w części 2 nie została złożona żadna oferta. Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ww. ustawy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodów - LUB.WOP.260.2.2024
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla następujących dróg wojewódzkich" Zadanie nr 1: droga woj. nr 878, Zadanie nr 2: droga woj. nr 849, Zadanie nr 3: droga woj. nr 848
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Rykach
- Dostawa samochodów - 2 części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.