eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-22

Ogłoszenie nr 500016413-N-2018 z dnia 22-01-2018 r.

Gmina Koniecpol: Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych dla poddziałania: 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - wsparcie działań wynikających z Lokalnych Strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie; tytuł projektu: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618926-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Koniecpol, Krajowy numer identyfikacyjny 15139799000000, ul. ul. Chrząstowska , 42230 Koniecpol, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 35 51 881, e-mail umig@koniecpol.pl, faks 34 35 51 756.
Adres strony internetowej (url): http://bip.koniecpol.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja zdegradowanego budynku ochotniczej straży pożarnej położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 1 na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących rewitalizacji zdegradowanego budynku OSP w Koniecpolu na potrzeby Centrum Społeczno - Kulturalnego, polegających na częściowej rozbiórce istniejącego budynku połączonego z przebudowywanym budynkiem OSP wraz z rozbudową, przy ul. Szkolnej 1, na działce nr ewidencyjny gruntów 1564 (obręb Koniecpol). Charakterystyczne dane obiektu: - liczba kondygnacji nadziemnych: 2 + piwnica; - powierzchnia zabudowy: 890,94m2; - powierzchnia netto budynku: 1092,72m2; - kubatura budynku: 4463,11m3; - długość: 36,57m; - szerokość: 47,63m; - wysokość: 10,27m. Zakres prac do wykonania, obejmuje, m.in.: a) roboty rozbiórkowe - częściowa rozbiórka istniejącego budynku OSP - powierzchnia zabudowy rozbieranego budynku 378,28m2, kubatura: 1899,00m2 wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki; b) rozbudowę i przebudowę budynku - budynek w konstrukcji tradycyjnej murowanej, ściany dwuwarstwowe z pustaków ceramicznych wykończone tynkiem, zewnętrznie docieplone styropianem z wyprawą tynkiem elewacyjnym, strop gęstożebrowy o grubości 34 cm, dach wielospadowy w konstrukcji prefabrykowanej - drewnianej, kryty dachówką ceramiczną; c) wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE o średnicy fi=63 mm (przyłącze wyposażone w wodomierz oraz zawory odcinające i zawór antyskażeniowy, zlokalizowane w studni wodomierzowej); d) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U o średnicy fi=160mm wraz z budową studzienek kanalizacyjnych (6 szt.) z PP o średnicy fi=600mm z włączeniem do istniejącej studzienki kanalizacyjnej; e) wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o średnicy fi=200mm z włączeniem do istniejącej w obrębie działki 1564 kanalizacji deszczowej grawitacyjnej; f) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych, oświetleniowej, instalacji odgromowej i przeciwporażeniowej; g) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej i centralnego ogrzewania - piec na paliwo stałe (pellet); h) wykonanie instalacji teletechnicznej i internetowej oraz instalacji monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego; i) wykonanie robót wykończeniowych; j) zagospodarowanie terenu wokół budynku poprzez utwardzenie kostką betonową na podbudowie z kruszywa naturalnego oraz kostką ażurową z roślinnością wraz z urządzeniem zieleni poza terenem utwardzonym; k) wykonanie placu zabaw z nawierzchnią z piasku, wraz z montażem urządzeń zabawowych, w tym: zjeżdżalnia (1 szt.), bujaki na sprężynie (2 szt.); huśtawka łańcuchowa z dwoma siedziskami (1 szt.) oraz wykonaniem ogrodzenia z paneli stalowych cynkowanych (wys. 1,2m), na podmurówce betonowej; l) dostawa i montaż elementów małej architektury w postaci: ławki z oparciem (szt. 4); kosze na śmieci (szt. 4), tablica informacyjna wolnostojąca z regulaminem palcu zabaw (1 szt.). Wykonawca zapewni ponadto pełną obsługę geodezyjną inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGI: 1) Zamawiający załączył dodatkowo do SIWZ w celach informacyjnych przedmiar robót, który służy jedynie do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia wewnętrznego określonego w pkt 4.2 (str. 14) projektu budowlanego. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody pitnej powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45330000-1, 45430000-0, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2083393.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Transportowo - Sprzętowo - Budowlany "SZYMBUD" Waldemar Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Rozalii 19
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2882030.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2882030.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2950000.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.