eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dowóz uczniów niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016411-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu: Dowóz uczniów niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500010225-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu, Krajowy numer identyfikacyjny 95023233800000, ul. ul. Kryłowska 20, 22530 Mircze, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 519 094, e-mail gmina@mircze.pl, faks 846 519 015.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie", Hrubieszów, ul. Zamojska 16 A, a także do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaszczowie, Łaszczów ul. Chopina 8 wraz z powrotem do miejsc zamieszkania. 2. Uczniowie dowożeni będą w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3. Pojazd powinien być wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi oraz windę lub szyny najazdowe, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w ruchu pasażerskim i transporcie drogowym oraz właściwie do charakteru przewozów oznakowany. W przypadku braku windy lub szyn najazdowych umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w pojeździe zapewni obsługa pojazdu. 4. Wykonawca odpowiada za przewóz uczniów na zasadach obowiązujących w przepisach o ruchu pasażerskim, transporcie drogowym i określonych prawem przewozowym. Kierowca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia zawodowe. 5. W czasie trwania przewozu uczniów Wykonawca zapewni opiekę w postaci osoby przeszkolonej w zakresie udzielania pierwszej pomocy bądź posiadającej przygotowanie pedagogiczne pozwalające na pracę z dziećmi niepełnosprawnymi. Opieka nie może być zapewniona tylko przez samego kierowcę. 6. W przypadku awarii pojazdu, podczas dowozu uczniów do szkoły lub odwiezienia do miejsca zamieszkania, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego sprawnego technicznie i spełniającego właściwe wymagania w ruchu drogowym. 7. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wykonać usługę będącą przedmiotem zamówienia we własnym zakresie lub zamówić usługę u innego Wykonawcy. Wszelkie koszty z tym związane pokryje Wykonawca. 8. Część zamówienia nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie". 1) Ilości dzieci dowożonych do poszczególnych placówek przedstawiają się następująco: Do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Hrubieszowie dowożeni będą uczniowie z następujących miejscowości: Prehoryłe - 1 dziecko, Kryłów Kolonia - 1 dziecko, Małków Kolonia - 1 dziecko, Smoligów - 1 dziecko, Mircze - 1 dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim, Wiszniów - 1 dziecko, Borsuk - 1 dziecko, Miętkie - 2 dzieci, Modryń - 1 dziecko, Modryń Kolonia - 1 dziecko. 2) Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie" dowożone będą dzieci z następujących miejscowości: Modryniec - 1 dziecko. 3) Uczeń z miejscowości Wiszniów dowożony będzie tylko w pierwszy dzień zajęć lekcyjnych w danym tygodniu, a odwożony w ostatni dzień zajęć lekcyjnych w danym tygodniu. 4)Trasa dowozu będzie przebiegała w znacznej części drogami utwardzonymi - asfaltowymi bądź cementowymi. 5) Dzienna długość trasy dowozu uczniów do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie" wyniesie 153 km., za wyjątkiem dnia w którym dowożony lub odwożony będzie również uczeń z Wiszniowa. W tym dniu długość trasy wyniesie 159 km. 6) Przyjmuje się że część zamówienia nr 1 realizowana będzie przez 182 dni z czego przez 78 dni będzie dowożone lub odwożone dziecko z Wiszniowa. Przewidywana łączna ilość kilometrów potrzebnych do realizacji części zamówienia nr 1, wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych i przedszkolnych oraz dziennej długości tras wynosi 28314 km. 7) Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 6:45. Uczniowie powinni być dowiezieni na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Odwóz będzie się rozpoczynał o godzinie 14:30. 9. Część zamówienia nr 2 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaszczowie, Łaszczów ul. Chopina 8. 1) Ilość uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości: Radostów - 1 uczeń. 2) Dzienna długość trasy dowozu uczniów do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaszczowie wyniesie 30 km. Przyjmuje się że część zamówienia nr 2 realizowana będzie przez 182 dni. Przewidywana łączna ilość kilometrów potrzebnych do realizacji części zamówienia nr 2, wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych oraz dziennej długości trasy wynosi 5460 km. 3) Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 7:30. Uczeń powinien być dowieziony na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Odwóz będzie się rozpoczynał po zakończonych w danym dniu zajęciach lekcyjnych. Dokładne godziny odwozu ustalone zostaną z dyrekcją szkoły, po opracowaniu przez nią planów zajęć. 10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z kierowaniem pojazdami przewożącymi uczniów oraz osób pełniących opieką nad uczniami w czasie przewozu, Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zatrudnienie w w/w warunkach jest zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej przez strony umowy (art. 22§11 Kodeksu pracy). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy określonych w (art. 22§12 Kodeksu pracy). Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,: Oświadczenie o gotowości podjęcia pracy w wymaganym charakterze w określonym przedziale czasowym przez osoby posiadające właściwe dla jego prawidłowej realizacji kwalifikacje; 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W przypadku uzasadnionych wątpliwości na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych - kopie umów potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowna w wysokości 0,1% wartości zamówienia brutto; 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności które były wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a Pzp wymóg zatrudnienia na podstawie przepisów prawa pracy dotyczy zarówno Wykonawcy, jak i ewentualnych Podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część zamówienia nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84325.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ar-Speed Arkadiusz Góra
Email wykonawcy: biuro@ar-speed.pl
Adres pocztowy: Modryniec 3
Kod pocztowy: 22-530
Miejscowość: Mircze
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89755.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89755.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89755.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaszczowie, Łaszczów ul. Chopina 8.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16261.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ar-Speed Arkadiusz Góra
Email wykonawcy: biuro@ar-speed.pl
Adres pocztowy: Modryniec 3
Kod pocztowy: 22-530
Miejscowość: Mircze
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35490.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Dowóz dzieci niepełnosprawnych" część zamówienia nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego "Mamy Siebie" i część zamówienia nr 2 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łaszczowie, Łaszczów ul. Chopina 8, do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert tj. do godziny 10:00 dnia 03.08.2017 r., nie wpłynęła ani jedna oferta. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.