eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Roboty budowlane polegające na remoncie budynków zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016270-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu: Roboty budowlane polegające na remoncie budynków zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556154-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 61-555 Poznań


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, Krajowy numer identyfikacyjny 33144771000000, ul. ul. Bydgoska 50, 78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 500 187, e-mail zp@pwsz.eu, faks 672 500 187.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.pwsz.eu/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: publiczna uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie budynków zamawiającego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie, następujące części: 1) część pierwsza obejmuje roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99 do wymagań przepisów ppoż.; 2) część druga obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej w budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. I. Część pierwsza. Przedmiotem zamówienia części pierwszej są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99 do wymagań przepisów ppoż. w związku ze zmianą klasyfikacji kategorii zagrożenia ludzi. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) wydzielenie klatki schodowej jako osobnej strefy pożarowej poprzez wykonawcę i montaż stolarki aluminiowej drzwiowej EI30 w piwnicy budynku wraz z wykonaniem robót związanych z obróbką budowlaną zamontowanej stolarki. Mocowanie stolarki do lica ściany za pomocą kątownika stalowego wraz z obudowaniem zamontowanej stolarki płytą kartonowo-gipsową na stelażu (wg rysunku nr 2.2). Kolor stolarki aluminiowej identyczny z kolorem istniejącej stolarki EI30 na każdym z poziomów klatki schodowej. Należy przewidzieć uzupełnienie cokołów z płytek na obudowie z płyt kartonowo-gipsowych w kolorze zbliżonym do płytek na posadzce. Ślusarka aluminiowa EI30 wyposażona w samozamykacz, zamek patentowy i zamek antypaniczny z pochwytem na obu stronach drzwi - druga część otwierana od środka po otwarciu skrzydła głównego; 2) dostawę i wymianę istniejącej stolarki okiennej zewnętrznej z PCV (nie wyklucza się stolarki okiennej wykonanej z aluminium, posiadającej odpowiedni certyfikat okna oddymiającego) na ostatniej kondygnacji klatki schodowej (dwa okna z siłownikami o wym. ok. 820x850mm, jedno okno bez siłownika o wym. ok. 1400x750mm) w celu uzyskania minimalnej powierzchni oddymiania wraz z wykonaniem robót związanych z obróbką budowlaną zamontowanej stolarki. Okna uchylne otwierane na zewnątrz budynku, wyposażone w siłowniki, należy podłączyć do istniejącej instalacji oddymiającej. Kolor zewnętrzny i wewnętrzny okien możliwie maksymalnie zbliżony do koloru istniejącej stolarki okiennej. Uwaga! W opisie technicznym i na rysunku nr 2.6 ujęta jest wymiana tylko jednego okna; 3) dostawę i montaż siłownika do drzwi zewnętrznych (wraz z podłączeniem do centrali ppoż.) w celu właściwego napowietrzenia klatki schodowej; 4) należy rozważyć czy jest konieczna wymiana parapetów zewnętrznych, gdyż może się to wiązać z uszkodzeniem elewacji. Jeśli wykonawca uzna, że wymiana jest konieczna, to parapety należy wykonać z blachy powlekanej, w kolorze jak pozostałe parapety, a nie z blachy ocynkowanej jak to zawarto w poz. 6 przedmiaru. Po wymianie parapetu koniecznie trzeba przewidzieć ew. miejscowe naprawienie elewacji; 5) należy rozważyć demontaż oraz ponowny montaż parapetów wewnętrznych w celu wyciagnięcia okien w stanie nienaruszonym, jeśli nastąpi uszkodzenie parapetów należy parapety wymienić na nowe (pozycji tej nie ma w przedmiarze robót); 6) wykonanie testu systemu alarmowego tj. automatycznego otwierania okien i drzwi; 7) gruz z prowadzonych prac należy wywieść na koszt wykonawcy, natomiast zdemontowane okna i ewentualnie parapety, zgodnie z przedmiarem, należy przekazać zamawiającemu w stanie nieuszkodzonym. Zamawiający uznaje za celowe dokonanie przez wykonawcę oględzin pomieszczeń celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem robót oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. II. Część druga. Przedmiotem zamówienia części drugiej są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej w budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) wymianę kabla zasilającego wewnętrzną tablicę budynku z zewnętrznego złącza kablowego usytuowanego na budynku - przewód 5x10 mm2, b) wymianę istniejącej tablicy rozdzielczej na tablicę z zabezpieczeniami typu S z dostosowaniem jej do rozbudowanej instalacji (zgodnie z zaleceniami punkt c-f) oraz z przełączeniem pod tablicę pozostałych obwodów budynku, c) wykonanie 6 szt. gniazd siłowych 400V (32A) w miejscach wskazanych na rysunku - zasilanie z istniejącej w budynku tablicy - przewód 5x4 mm2; obok gniazd siłowych dodatkowo natynkowe podwójne, hermetyczne gniazdo 230V (10A każde), w miejscach wskazanych na rysunku - przewód 3x2,5 mm2, d) wykonanie 5 szt. natynkowych, podwójnych gniazd hermetycznych na napięcie 230V (10A każde), w miejscach wskazanych na rysunku - zasilanie spod wymienionej tablicy, e) wymianę instalacji oświetlenia pomieszczenia głównego budynku wraz z montażem opraw LED o mocy 50W każde, w miejscach wskazanych na rysunku - 3 szt., każda oprawa załączana niezależnie - zasilanie spod wymienionej tablicy, f) zasilenie 2 szt. nagrzewnic elektrycznych (zakończenie puszką) na napięcie 400V (32A) na wysokości 2,5 metra od posadzki, w miejscach wskazanych na rysunku - przewód 5x10 mm2, g) wszystkie gniazda (na napięcie 400V i 230V) na wysokości 1,4 metra od posadzki, h) wszystkie przewody prowadzone w rurach winidurowych na uchwytach (rury do instalacji elektrycznych) o średnicach dopasowanych do średnicy przewodów, i) przeprowadzenie niezbędnych badań wykonanej instalacji, j) zamurowanie wykonanych przekuć, k) wywiezienie gruzu z przekuć. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na własny koszt elementów rozebranych oraz pozostałości po materiałach zastosowanych do remontu. Zamawiający uznaje za celowe dokonanie przez wykonawcę oględzin pomieszczeń celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem robót oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ dla części pierwszej zamówienia oraz załącznik nr 1a do SIWZ dla części drugiej zamówienia (uwaga - przedmiar robót obejmuje swoim zakresem większy zakres robót. Przedmiotem zamówienia jest tylko część robót objęta tym przedmiarem robót, tj. tylko roboty instalacji elektrycznej). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99 do wymagań przepisów ppoż.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57874.74
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jan Powierski VENED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 1
Kod pocztowy: 86-140
Miejscowość: Gródek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73994.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73994.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73994.89
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wykonanie instalacji elektrycznej w budynku w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie części drugiej zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W myśl natomiast art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych "zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.