eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Subkowy › Przewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016157-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Gmina Subkowy: Przewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535741-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001376-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Subkowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19167535600000, ul. ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 368 530, e-mail urzad@subkowy.pl, faks 585 368 530.
Adres strony internetowej (url): www.bip.subkowy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz dzieci uczęszczających do placówek oświatowych w gminie Subkowy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu dzieci z terenu Gminy Subkowy do szkół i oddziałów przedszkoli wraz z opieką w okresie od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. Zakres zamówienia obejmuje: przewóz dzieci na trasach wg harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 11. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do harmonogramu po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. Część I Przewóz dzieci do szkół 1. Przewozem zostaną objęte dzieci uczęszczające do: Gimnazjum w Subkowach - 90, Szkoły Podstawowej w Subkowach -176, Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy - 112. Zestawienie ilościowe stanowi Załącznik nr 9. Szacunkowa ilość przejechanych w tygodniu kilometrów wynosi ok. 2 300. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w ramach regularnych przewozów osób usług w zakresie przewozu i opieki w czasie przejazdu dzieci wskazanych w harmonogramie - załącznik 11 Należność za świadczoną usługę Zamawiający będzie realizował poprzez sukcesywny zakup biletów miesięcznych z uwzględnieniem przysługujących tym uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym - art. 5 i 8a ustawy z dn. 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1867). Dowożeniem objęte będą dzieci realizujące obowiązek szkolny. 3. Realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016, poz. 1907 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu na danej trasie dzieciom uczęszczającym do szkoły lub oddziału przedszkolnego oraz ilość wolnych miejsc siedzących koniecznych dla bezpiecznego i terminowego przewozu dzieci do szkół podczas wykonywania powierzonego zadania 4. Wykonawca będzie świadczył usługi transportowe w zakresie przewozu dzieci do placówek oświatowych zgodnie z listą dzieci dowożonych do szkoły z poszczególnych miejscowości (Załącznik nr 10). 5. Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza możliwość odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - rekolekcji, - ferii zimowych, - zmiany organizacji pracy szkoły, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem. 2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca na każdy miesiąc w roku szkolnym w terminie do dnia 26 miesiąca poprzedzającego wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu, wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykaz najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 2.2. Ilość zakupionych biletów miesięcznych może ulegać zmianie, w granicach +- 5% . W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 2.3. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 2.4. Wykonawca w przewozach szkolnych zabezpiecza opiekuna (5 osób dla części I ), przy czym opieka nie może być sprawowana przez kierowców, prowadzących pojazdy. 2.5.Wykonawca będzie dysponował ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (co najmniej 5 kierowców dla Części I). Kierowcy zobowiązani będą do posiadania ważnych stosownych uprawnieni tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 2.6. Wykonawca do przewozu uczniów do szkół będzie dysponował min. 5 autobusami (w tym jeden dzierżawiony autobus) z liczbą miejsc zapewniającą przewóz wszystkich uczniów. 2.7. Autobusy niezależnie od wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1907) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) będą posiadać: a) drzwi zdalnie sterowane z miejsca kierowcy, b) drzwi automatycznie blokowane, c) poręcze ułatwiające wsiadanie przy drzwiach, d) podłogę antypoślizgową, e) oznaczone wyjścia awaryjne z wybijakami szyb, f) monitoring wizyjny we wnętrzu pojazdu, i) wszystkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu i przewozu osób, ważne polisy OC, NW i badania techniczne. 2.8. Podczas przewozu dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 2.9. Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o linie otwarte z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów. 2.10. Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w miarę możliwości umożliwi korzystanie innym podróżnym z przewozów za wykupieniem biletów przejazdu. 2.11. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wynajmie autobus (gimbus o nr rej. GTC A421, stanowiący własność Gminy za kwotę 2 000,00 zł brutto miesięcznie. Autobus będzie wykorzystywany do dowozu dzieci do szkół na terenie gminy. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym autobusu. Dane dotyczące autobusu Zamawiającego: marka Autosan, typ H9-21.41S, nr rej. GTC A421 - rok produkcji 2000, liczba miejsc 42 + 1. Wykonawca zobowiązuje się do: a) użytkowania przedmiotu dzierżawy zgodnie z przeznaczeniem, b) wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Zamawiającego c) zapewnienia odpowiedniego ogumienia oraz dokonywania jego wymiany, d) zakupu paliwa, e) ponoszenia kosztów badań technicznych, f) zainstalowania monitoringu wizyjnego we wnętrzu pojazdów, g) nie udostępniania ani podnajmowania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy, h) w sytuacji wystąpienia awarii skutkującej naprawą generalną lub sytuacji gdy stan techniczny pojazdu będzie uniemożliwiał świadczenie usługi - dzierżawca będzie uprawniony do realizacji przewozów innym pojazdem a umowa dzierżawy może ulec rozwiązaniu lub zawieszeniu na czas remontu. 2.12. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na stanowisku kierowcy autobusu na podstawie umowy o pracę od dnia 1września 2017 r. do dnia 30 czerwca 2018 r. wskazanego przez Zamawiającego, jednego pracownika z wynagrodzeniem miesięcznym nie mniejszym niż 81% średniego krajowego wynagrodzenia brutto względem 2016 r. według Głównego Urzędu Statystycznego. Część 2 Przewóz dzieci do przedszkoli 1) Przewozem zostanie objętych 35 dzieci do placówek prowadzących oddział przedszkolny , w : - budynku gimnazjum w Subkowach - 26, - budynku przedszkola przy ul. Sikorskiego w Subkowach - 9 . Zestawienie ilościowe stanowi Załącznik nr 9. Szacunkowa ilość przejechanych w tygodniu kilometrów wynosi ok. 450. 2) Wykonawca będzie świadczył usługi transportowe w zakresie przewozu dzieci do placówek zgodnie z listą (Załącznik nr 10). 3) Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza możliwość odstępstwa od ustalonego harmonogramu przewozu i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: - odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, - ferii zimowych, - zmiany organizacji pracy przedszkoli, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem. Trasy przejazdów i ilość uczniów na poszczególnych trasach przedstawione zostały w Załączniku nr 10. 2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia dla części II 2.1. Wykonawca na każdy miesiąc w roku szkolnym w terminie do dnia 26 miesiąca poprzedzającego wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu, wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykaz najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 2.2. Ilość zakupionych biletów miesięcznych może ulegać zmianie, w granicach +- 15% . W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 2.3. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 2.4. Wykonawca w przewozach szkolnych zabezpiecza opiekuna (1- dla części II), przy czym opieka nie może być sprawowana przez kierowców, prowadzących pojazdy. 2.5. Wykonawca będzie dysponował ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (1 dla Części II). Kierowca zobowiązany będzie do posiadania ważnych stosownych uprawnień tj. prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 2.6.Wykonawca do przewozu dzieci do przedszkoli będzie dysponował 1 pojazdem z liczbą miejsc siedzących nie mniej niż 21, który niezależnie od wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1907) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) będzie posiadał: a) miejsce z przodu i z tyłu pojazdu na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów, b) siedzenia skierowane do przodu, wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz w foteliki do przewozu dzieci lub podkładki do siedzenia, c) siedzenia skrajne będą wyposażone w elementy zabezpieczające pasażerów przed przemieszczaniem się w bok, d) poręcze przy drzwiach ułatwiające wsiadanie, e) podłogę antypoślizgową, f) oznaczone wyjścia awaryjne z wybijakami szyb, g) monitoring wizyjny we wnętrzu pojazdu, h) wszystkie wymagane przepisami niezbędne homologacje i dopuszczenia do ruchu i przewozu osób, ważne polisy OC i NW i badania techniczne. 2.7. Podczas przewozu dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 2.8. Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o linie otwarte z pierwszeństwem przejazdu dla uczniów. 2.9. Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w miarę możliwości umożliwi korzystanie innym podróżnym z przewozów za wykupieniem biletów przejazdu. Dotyczy części I i II: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prowadzenie pojazdów opieka nad dziećmi 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający może użyczyć odpłatnie plac parkingowy i pomieszczenie socjalne na podstawie odrębnej umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przewóz dzieci do szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79939.44
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 8/24
Kod pocztowy: 86-110
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299 376
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299 376
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299376
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przewóz dzieci do przedszkoli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24127.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. SARKOWICZ Leszek Sarkowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 6
Kod pocztowy: 83-120
Miejscowość: Subkowy
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48 996,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48996,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152250,00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.