eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Zespół Szkół BudowlanychZakup wyposażenia dla pracowni informatycznej i spedycyjnej w ramach projektu RPWM

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016055-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Zespół Szkół Budowlanych: Zespół Szkół Budowlanych: Zakup wyposażenia dla pracowni informatycznej i spedycyjnej w ramach projektu RPWM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nowoczesna Baza Edukacyjna w Zespole Szkół Budowlanych" projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559375-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005915-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Budowlanych, Krajowy numer identyfikacyjny 107281700000, ul. ul. Wiejska 2, 14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 432 350, e-mail zsbrobert@wp.pl, faks 055 2432350 wew. 33.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zespół Szkół Budowlanych: Zakup wyposażenia dla pracowni informatycznej i spedycyjnej w ramach projektu RPWM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPPWM/04/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Art. Nr 1 z rozdziału 2 SIWZ - Laptop 1 2 "Art. Nr 2 z rozdziału 2 SIWZ- KOMPUTER STACJONARNY 20 3 Art. nr 3 z rozdziału 2 SIWZ- MONITOR 20 4 Art. nr 4 z rozdziału 2 SIWZ- SWITCH ZARZĄDZALNY 1 5 Art. nr 5 z rozdziału 2 SIWZ- UPS 10 6 Art. nr 6 z rozdziału 2 SIWZ- UPS do serwera 1 7 Art. nr 7 z rozdziału 2 SIWZ - LISTWA ANTYPRZEPIĘCIOWA 10 8 Art. nr 8 z rozdziału 2 SIWZ - EKRAN ELEKTRYCZNY 1 9 Art. nr 9 z rozdziału 2 SIWZ - LISTWA ZASILAJĄCA 1 10 Art. nr 10 z rozdziału 2 SIWZ- SERWER 1 11 Art. nr 11 z rozdziału 2 SIWZ - DYSK SIECIOWY (DO ZAMONTOWANIA W SERWERZE) 4 12 Art. nr 12 z rozdziału 2 SIWZ- DRUKARKA A3 1 13 Art. nr 13 z rozdziału 2 SIWZ- ROUTER Z WIFI 1 14 Art. nr 14 z rozdziału 2 SIWZ- ACCESSPOINT 1 15 Art. nr 15 z rozdziału 2 SIWZ- AMPLITUNER 1 16 Art. nr 16 z rozdziału 2 SIWZ - GŁOŚNIKI DO AMPLITUNERA 1 zestaw 17 Art. nr 17 z rozdziału 2 SIWZ - CYFROWY APARAT FOTOGRAFICZNY 1 18 Art. nr 18 z rozdziału 2 SIWZ - STACJA DOKUJĄCA 1 19 Art. nr 19 z rozdziału 2 SIWZ - PENDRIVE 21 20 Art. nr 20 z rozdziału 2 SIWZ - DYSK TWARDY ZEWNĘTRZNY 1 21 Art. nr 21 z rozdziału 2 SIWZ - TESTER OKABLOWANIA 1 22 Art. nr 22 z rozdziału 2 SIWZ - SZAFA RACKOWA 1 23 Art. nr 23 z rozdziału 2 SIWZ - ROUTER 1 24 Art. nr 24 z rozdziału 2 SIWZ - TELEWIZOR 2 25 Art. nr 25 z rozdziału 2 SIWZ - ROUTER 1 26 Art. nr 26 z rozdziału 2 SIWZ - SERWER 1 27 Art. nr 27 z rozdziału 2 SIWZ - LAPTOP 21 28 Art. Nr. 28 Myszka komputerowa 21 29 Art. nr 29 z rozdziału 2 SIWZ - STACJA LUTOWNICZA 1 30 Art. nr 30 z rozdziału 2 SIWZ - MIERNIK UNIWERSALNY 1 31 Art. nr 31 z rozdziału 2 SIWZ - DYSK TWARDY DO SERWERA 1 32 Art. nr 32 z rozdziału 2 SIWZ - GŁOWICA DRUKUJĄCA 1 33 Art. nr 33 z rozdziału 2 SIWZ - PROJEKTOR 2 34 Art. nr 34 z rozdziału 2 SIWZ - KORYTKA NA KABLE 15 35 Art. nr 35 z rozdziału 2 SIWZ - GNIAZDKA ELEKTRYCZNE 12 36 Art. nr 36 z rozdziału 2 SIWZ - GNIAZDKA NATYNKOWE SIECIOWE PODWÓJNE 12 37 Art. nr 37 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - OfficeProPlus 2016 SNGL OLP NL Acdmc licenja na 21 stanowisk 1 38 Art. nr 38 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - SQLSvrStd 2016 SNGL OLP NL Acdmc 1 39 Art. nr 39 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Microsoft SQL CAL 2016 Device MOLP EDU (3 licencje) 1 40 Art. nr 40 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Microsoft Windows Server CAL 2016 Device MOLP EDU 30 41 Art. nr 41 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Microsoft Windows Server Standard 2016 2 Core MOLP EDU - 8 licencji (2 serwery po 8 licencji, czyli 2 zestawy na 16 rdzeni) 8 42 Art. nr 42 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016 Device CAL MOLP EDU 1 43 Art. nr 43 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE OEM - Windows 10 Professiona x64 PL zaisntalowane na komputerach typu desktop oraz laptopach 42 44 Art. nr 44 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - NetSupport School 12 PL 42 45 Art. nr 45 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Camtasia Studio 9 1 46 Art. nr 46 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - PDF- Xchange Edition 6 Plus 21 47 Art. nr 47 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - Microsoft Windows Server CAL 2016 Device MOLP EDU - 5 lic. (1 komplet) 1 48 Art. nr 48 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE- iCargo (licencja na 21 stanowisk na 5 lat) 1 49 Art. nr 49 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - WinSad wraz z modułem NCTS (wersja na 21 stanowisk) 1 50 Art. nr 50 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - TMS Navigator (licencja dla szkół) 1 51 Art. nr 51 z rozdziału 2 SIWZ - OPROGRAMOWANIE EDUKACYJNE - SPEDTRANS SQL7 ( licencja na 21 stanowisk) 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 33195100-4, 30213300-8, 30237200-1, 48822000-6, 30233132-5, 30232100-5, 32340000-8, 38651000-3, 30234600-4, 30234000-8, 32324600-6, 38652100-1, 38652100-1, 32423000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 290509.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BLUE Piotr Szadurski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kosynierów Gdyńskich 40/2;
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elblag
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339422.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339422.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339422.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.