eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica - Zdrój › Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016040-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557212-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 30058700000, ul. ul. Kraszewskiego 142, 33380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 4712807, 4715196, e-mail zampub@szpital-krynica.pl, faks 184 712 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-krynica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ-ZP-271-16/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zawarcie umowy nadzoru autorskiego i serwisu dla systemów RIS Orion/PACS ASHVINS użytkowanych w SPZOZ Szpitalu im dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju. 2. W ramach nadzoru autorskiego i serwisu Wykonawca zobowiązuje się do: 2.1. Udostępniać aktualizacje aplikacji RIS-Orion w przypadku pojawienia się poprawek dla funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika, oraz udostępniać poprawki dostosowujące do ewentualnych zmian w przepisach (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia NFZ). Dla systemu ASHVINS aktualizować użytkowaną wersję o dedykowane przez producenta poprawki, dla wersji i funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika 2.2. Przyjmować i rozpatrywać w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania pisemnych zgłoszeń, uwag oraz propozycji Użytkownika dotyczących modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego 2.3. Bezpłatnych instalacji aktualizacji oprogramowania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 2.4. Usuwania, udostępniania i instalacji korekt zgłoszonych błędów 2.5. Nadzoru nad działaniem aplikacji RIS/PACS i ich baz danych - poprzez nadzór Zamawiający rozumie wszystkie działania opisane w pozostałych punktach załącznika nr 1 do SIWZ 2.6. Reinstalacji systemów operacyjnych i oprogramowania oraz odtwarzania baz danych w przypadku awarii. Przez odtwarzanie baz danych należy rozumieć przywracanie baz danych RIS/PACS z istniejących (ostatnich) kopii z przed awarii w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu. Reinstalacja systemu operacyjnego jest to działanie dla systemów RIS/PACS w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania sytemu po awarii. 2.7. Konfiguracji i wykonywania kopii zapasowych baz danych nie rzadziej niż raz na 3 miesiące na udostępnionym przez Zamawiającego zasobie sieciowym lub zewnętrznym oraz weryfikacji poprawności ich zapisu przynajmniej poprzez sprawdzenie sumy kontrolnej 2.8. Zapewnienia komunikacji w zakresie odbioru zleceń z systemu zewnętrznego (HIS), przesłania zleceń do skanera CR, przekazania wyniku na opisową stację lekarską, odesłania wyniku na serwer PACS oraz do systemu zewnętrznego (HIS) jedynie po stronie systemów RIS/PACS. 2.9. Wykonania minimum jednego przeglądu systemów RIS Orion oraz PACS Ashvins w ciągu roku uwzględniającego bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego. 2.10. Udzielać zdalnego wsparcia dla administratora, bezpośrednich bezpłatnych konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych w dni robocze od 9:00 do 17:00 2.11. Bezpłatnie usuwać awarię Oprogramowania Aplikacyjnego objętego usługą nadzoru autorskiego/serwisu, powstałej z winy Użytkownika lub zdarzeń losowych niezależnych od żadnej ze Stron, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu Zamawiający pokrywa koszty dojazdu w kwocie 0,8358 zł brutto za km licząc od siedziby serwisu mieszczącej się w mieście ............................................... (na terenie RP) do siedziby Zamawiającego. Koszty delegacji ponosi Wykonawca 2.12. Informowania Zamawiającego o zmianach konfiguracji aplikacji i baz danych 2.13. Przeprowadzić bezpłatne szkolenia administratorów w przypadku zmian w aplikacji 2.14. Prowadzenia rejestru obejmującego w szczególności zmiany konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wykonane czynności 2.15. Udostępniania rejestru Zamawiającemu na jego pisemny wniosek 2.16. Przekazania przedstawicielowi Zamawiającego wskazanemu w umowie haseł administracyjnych min. do systemów operacyjnych, baz danych i aplikacji niezwłocznie po ich zmianie 2.17. Zgłaszania z wyprzedzeniem Zamawiającemu potrzeb (wraz z uzasadnieniem) w zakresie rozbudowy sprzętu (serwery + macierz) użytkowanego na potrzeby aplikacji RIS/PACS 2.18. Dostosowania oprogramowania RIS do zmieniających się przepisów prawa i wymogów NFZ oraz zgłaszanych potrzeb użytkownika 2.19. Niepobierania kopii baz danych oraz innych dokumentów zawierających dane osobowe o charakterze wrażliwym bez zgody Zamawiającego 2.20. Informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach po stronie Wykonawcy mogących mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy 2.21. Posługiwania się osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, odpowiednio przeszkolonymi i wyposażonymi w niezbędny sprzęt 2.22. Bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu umowy, dotyczących zarówno terminów, jak i zakresu rzeczowego umowy 2.23. Przyjmowania zgłoszeń w formie elektronicznej, oraz telefonicznej email: .....................................................; lub faksem na numer .................................................... wysłanie zgłoszenia nastąpić może po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem - wzór zgłoszenia stanowi Załącznik nr 2 2.24. Zgłoszenie traktowane jest jako przyjęte: w dni robocze do godziny 17:00 - danego dnia roboczego w dni robocze po godzinie 17:00 - następnego dnia roboczego w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - o godz. 9:00 najbliższego dnia roboczego 2.25. Reakcji na zgłoszenie wady oprogramowania (od momentu zgłoszenia) w następującym czasie: nie później niż 1 dzień roboczy dla błędu krytycznego nie później niż 15 dni roboczych dla błędu zwykłego 2.26. Usunięcia wady oprogramowania (czas liczony od czasu reakcji określonego w pkt 2.25) w następującym czasie: nie później niż 3 dni robocze w przypadku błędu krytycznego nie później niż 30 dni roboczych w przypadku błędu zwykłego 3. Poprzez błąd krytyczny, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które uniemożliwią użytkownikowi korzystanie z jego podstawowych funkcji. Poprzez błąd zwykły, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które utrudniają prawidłowe funkcjonowanie, ale nie uniemożliwiają korzystania z oprogramowania. 4. W przypadku wystąpienia "błędu krytycznego" Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 5. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Użytkownika, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem; 6. Zamawiający wymaga, aby serwis świadczący usługi serwisowe znajdował się na terenie Polski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 72500000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTMED SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.PRZYBYSZEWSKIEGO 17B
Kod pocztowy: 30-128
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87084.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87084.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87084.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.