eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wybór Wykonawcy usługi polegającej na ustaleniu wartości nieruchomości przeznaczonych pod pompownie ścieków oraz określenie wartości służebności przesyłu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500015997-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.: Wybór Wykonawcy usługi polegającej na ustaleniu wartości nieruchomości przeznaczonych pod pompownie ścieków oraz określenie wartości służebności przesyłu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie planowane jest do realizacji w ramach Projektu pn. "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie kieleckiego obszaru metropolitalnego", o którego dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 ubiega się Zamawiający

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542347-N-2017 z dnia 30.06.2017r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29085679100000, ul. ul. Krakowska 64, 25701 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 653 100, e-mail wodkiel@kielce.com.pl, faks 413 455 220.
Adres strony internetowej (url): www.wod-kiel.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wybór Wykonawcy usługi polegającej na ustaleniu wartości nieruchomości przeznaczonych pod pompownie ścieków oraz określenie wartości służebności przesyłu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

JRP-6/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na określeniu wartości rynkowej działek przeznaczonych pod pompownie ścieków oraz określeniu wartości służebności przesyłu dla budowy kanalizacji na nieruchomości gruntowej, zlokalizowanych na terenie Gminy Masłów, Gminy Sitkówka-Nowiny oraz Gminy Kielce zgodnie z poniższym zestawieniem, w ramach Projektu nr 4 "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie kieleckiego obszaru metropolitalnego", dla potrzeb przeprowadzenia transakcji kupna-sprzedaży. Celem wyceny jest: określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, jako przedmiotu prawa własności, przeznaczonej pod pompownię ścieków oraz wartości prawa służebności przesyłu, w ramach Projektu "Poprawa gospodarki ściekowej na terenie kieleckiego obszaru metropolitalnego", potwierdzonych operatami szacunkowymi w celu uzyskania refundacji ze środków unijnych oraz udostępniania na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej. Oszacowanie wartości rynkowej nieruchomości gruntowych należy wykonać w formie operatów szacunkowych dla działek, które zostały wykazane poniżej tj.: Gmina Masłów: PL 5.1-PS.M.318 Ciekoty 328/3 - 0003 Ciekoty PL 5.3-PS.M.319 Ciekoty 230/21 - 0003 Ciekoty PL 6.1-PS.M.313 Brzezinki 565/3, 565/4 - 0002 Brzezinki PL 7.1-PS.M.317 Masłów Drugi Nademłynie 576/6 - 0006 Masłów Drugi PL 7.2-PS.M.316 Dolina Marczakowa Łąki 1228/1 - 0006 Masłów Drugi PL 7.3-PS.M.315 Dolina Marczakowa 593 - 0006 Masłów Drugi PL 8.1-PS.M.314 Barcza 133/1 - 0002 Brzezinki PT 4-PS.M.309 Mąchocice Scholasteria 57/3 - 0009 Mąchocice Scholasteria Gmina Sitkówka-Nowiny: P2-PS.S.215 Trzcianki 176/3 - 0003 Sitkówka-Nowiny Gmina Kielce: Kielce 1334 - 0009 Kielce Dla każdej szacowanej nieruchomości gruntowej winien być sporządzony odrębny operat szacunkowy. Każdy operat szacunkowy winien być wykonany w 3 (trzech) egzemplarzach (na prawach oryginału). Dokumenty i materiały niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać dane, o których mowa w art. 155 ustawy o gospodarce nieruchomościami i inne, które uzyskał w trakcie wykonywania przez siebie czynności z zachowaniem zasad poufności. W szczególności nie może przekazywać osobom trzecim informacji uzyskanych w toku wykonywania czynności szacowania nieruchomości chyba, że przepisy ustawy lub przepisy odrębnych ustaw stanowią inaczej. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z: a)ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2016r, poz. 2147 z późn. zm.) b)rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (tj. Dz.U. z 2004, Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) c)obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych d)Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny e)z zachowaniem reguł określonych w Kodeksie Etyki Zawodowej f)innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, oraz winno być wykonane przy zachowaniu staranności właściwej ze względu na zawodowy charakter jego czynności. Operaty muszą zawierać protokół z oględzin nieruchomości stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego do 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca jest zobowiązany do jego aktualizacji. Wykonanie aktualizacji bądź potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o konieczności jego wykonania, bez dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wycena Nieruchomości i Projektowanie Julita Janowska
Email wykonawcy: julitajanowska@gmail.com
Adres pocztowy: ul.Tatrzańska 114
Kod pocztowy: 25-564
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5264.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5264.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.