eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa,będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-21

Ogłoszenie nr 500015623-N-2017 z dnia 21-08-2017 r.

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa,będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542836-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim, Krajowy numer identyfikacyjny 95037173200000, ul. ul. Lwowska 68, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 642 587, e-mail starostwo@powiat-tomaszowski.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-tomaszowski.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa,będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie Powiatu Tomaszowskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.272.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzania lasu i inwentaryzacji stanu lasu oraz prognozy oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach: 1/ Etap 1 - do 30 listopada 2017 roku, obejmujący obszar gmin: 1.Bełżec, ilość obrębów geodezyjnych- 6,359,01 ha. 2.Jarczów,ilość obrębów geodezyjnych-11, 223,27ha.3. Krynice,ilość obrębów geodezyjnych-15,517,46 ha.4.Lubycza Król.,ilość obrębów geodezyjnych-17,346,32ha.5.Łaszczów,ilość obrębów geodezyjnych-7,59,16 ha. 6. Rachanie,ilość obrębów geodezyjnych- 10,415,86 ha. 7.Tarnawatka, ilość obrębów geodezyjnych-12,293,45 ha. 8.Telatyn, ilość obrębów geodezyjnych-9,131,00 ha. 9. Tyszowce,ilość obrębów geodezyjnych- 14, 677,24ha. 10.Ulhówek,ilość obrębów geodezyjnych-9, 36,47ha. R a z e m: ilość obrębów geodezyjnych-110, 3059,24ha. 2/Etap 2 -do 31 października 2018 roku obejmujący obszar gmin:1.miasto Tomaszów Lub.,ilość obrębów geodezyjnych-6,50,19 ha, 2.gm.w. Tomaszów Lub.,ilość obrębów geodezyjnych-11, 1884,05 ha. 3. Susiec,ilość obrębów geodezyjnych-18, 3085,07 ha. R a z e m: ilość obrębów geodezyjnych-35, 5019,31 ha. 2.Zakres prac odnoszący się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych (zwanych dalej UPUL) o powierzchni sumarycznej ok. 8.078,55 ha. Faktyczny zakres wykonanych prac zostanie ustalony na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę zbiorczego zestawienia powierzchni objętych przedmiotem zamówienia. Wynagrodzenie zostanie wypłacone za rzeczywisty zakres wykonanych prac na podstawie ceny jednostkowej (za 1 hektar lasu) podanej przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz powierzchni według gmin i obrębów ewidencyjnych znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. 2/Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu UPUL wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentów wymaganych do jej przeprowadzenia, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U. z 2016 r.,poz.353 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 383800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXUS UL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@taxusul.com.pl
Adres pocztowy: ul.Płomyka 58
Kod pocztowy: 02-491
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 261745.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 261745.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 785235.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.