eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W CIAGU DROGI GMINNEJ UL. SKŁODOWSKIEJ W MYSZKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014966-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Gmina Myszków: BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W CIAGU DROGI GMINNEJ UL. SKŁODOWSKIEJ W MYSZKOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546278-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W CIAGU DROGI GMINNEJ UL. SKŁODOWSKIEJ W MYSZKOWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.2017.PZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych w ciągu drogi gminnej ul. Skłodowskiej w Myszkowie wraz z budową zatok postojowych, kanalizacji deszczowej, jezdni manewrowej, przebudową drogi wewnętrznej, przebudową zjazdów, budową chodników, przebudową istniejących chodników, istniejącego chodnika wraz ze schodami, budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remontem elewacji i poręczy istniejących schodów sąsiadujących z budynkiem wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 6, wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2. Na przedmiot zamówienia składają się: 1) przygotowanie terenu pod inwestycję, w tym: a) uporządkowanie terenu, b) wycinka drzew, c) niwelacja terenu wraz z rozbiórką istniejących nawierzchni utwardzonych, 2) budowa zatok postojowych, 3) budowa kanalizacji deszczowej, 4) budowa jezdni manewrowej, 5) przebudowa drogi wewnętrznej, 6) przebudowa zjazdów, 7) budowa chodników, 8) przebudowa istniejących chodników, 9) przebudowa istniejącego chodnika wraz ze schodami i pochylnią dla osób niepełnosprawnych oraz remont elewacji i poręczy istniejących schodów sąsiadujących z budynkiem wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 6, wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, 10) wykonanie nowego zieleńca wraz z obsadzeniami, 11) wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie oddalonym od inwestycji o ok. 4 km (lokalizację poda Zamawiający), 12) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu według zatwierdzonego projektu. 3. W trakcie prowadzonych prac Inwestor będzie oczekiwał od Wykonawcy udostępnienia terenu budowy przy budynku wielorodzinnym nr 6 przy ul. Skłodowskiej innemu Wykonawcy na okres 3 tygodni w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej powyższego budynku. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz zakresem, został zawarty w stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ dokumentacji do realizacji zamówienia, na którą składają się: 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 2) Dodatkowe przedmioty: - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, - 45233120-6 Roboty nawierzchniowe, - 45111240-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu. 7. Przedmiot zamówienia bezwzględnie należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych. 8. Przedmiot zamówienia został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, z zapewnieniem dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. Miejsca parkingowe oraz przebudowa chodników zostały zaprojektowane przy uwzględnieniu potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach miejsc postojowych jedno stanowisko zostało zaprojektowane dla osoby korzystającej z wózka niepełnosprawnych. Zaprojektowano pochylnię dla niepełnosprawnych, prowadzącą na taras przed budynkiem wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 6. Przy przejściu dla pieszych zastosowano obniżenie krawężnika. 9. Celem niniejszego postępowania jest budowa miejsc parkingowych w ciągu drogi gminnej ul. Skłodowskiej w Myszkowie wraz z budową zatok postojowych, kanalizacji deszczowej, jezdni manewrowej, przebudową drogi wewnętrznej, przebudową zjazdów, budową chodników, przebudową istniejących chodników, istniejącego chodnika wraz ze schodami, budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remontem elewacji i poręczy istniejących schodów sąsiadujących z budynkiem wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 6 wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, o wymaganej jakości i zakresie. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 10. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla wymienionych przez niego Polskim Normom przenoszących normy europejskie, wymienionych w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych przez Zamawiającegow dokumentacji wymienionej w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 11. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45233120-6, 45111240-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266108.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty
Email wykonawcy: duet.udm@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20G
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298283.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298283.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385558.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 99865.23

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.