eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Budowa ścieżki edukacyjnej Park Dyrekcyjny - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014899-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża: Budowa ścieżki edukacyjnej Park Dyrekcyjny - I etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543961-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża, Krajowy numer identyfikacyjny 5002685100000, ul. Wojciechówka 4, 17230 Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 6812405, 6812410, e-mail e.aleksiejuk@bialystok.lasy.gov.pl, faks 856 812 405.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki edukacyjnej Park Dyrekcyjny - I etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Budowa ścieżki edukacyjnej Park Dyrekcyjny - I etap". 2. Lokalizacja inwestycji: 17-230 Białowieża, ul. Wojciechówka 4, obręb Białowieża, nr. działek 1295/23, 1295/24, 1295/36, 1295/40, 1295/56, 1295/88 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotowy teren jest objęty ochroną konserwatorską jako Park Dyrekcyjny w Białowieży , wpis do rejestru zabytków województwa podlaskiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku nr KI.WKZ-5340/14/79/86 z dnia 18.12.1986 r. W ramach wykonania prac I etapu należy, m.in.: - w miejscu ciągów komunikacyjnych o nawierzchni asfaltowej wykonać konstrukcję nawierzchni ciągów spacerowych o szerokości 3 m, wraz z dojazdami o nawierzchni typu HANSEGRAND ROBUST o grubości 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, z obrzeżami betonowymi, o łącznej długości ok. 615 m; - wykonać nowe lampy parkowe oświetleniowe typu LED na słupach żeliwnych, ozdobnych, o wysokości ok. 5-5,5 m, w ilości 18 szt. - wykonanie obiektów małej architektury, tj.: ławki - 4 szt. kosze na śmieci - 4 szt. tablice - 4 szt. 4. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj.: a. Dokumentacji technicznej (PROJEKT BUDOWLANY) - załącznik nr 3 b. Przedmiarach robót (przedmiar robót należy traktować informacyjnie i pomocniczo) - załącznik nr 4 c. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4a, 5. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (I etap), b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, organizacja ruchu dla okolicznych mieszkańców na czas budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), c) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, h) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 595037.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JAR-BUD" Jarosław Symko
Email wykonawcy: pwjarbud@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Fabryczna 1/2
Kod pocztowy: 16-050
Miejscowość: Michałowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 828199.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 828199.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 828199.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

kryteria oceny ofert: 1)Cena - 60 %, 2)rękojmia - 30%; 3) termin płatności - 10%


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.