eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014869-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu: Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowy Dolny Śląsk" - projekt współfinansowany przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551412-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 931934644, ul. ul. Skarbowców 8a, 53-025 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 726 27 16, e-mail bronislaw.strugala@dodn.dolnyslask.pl, faks 713 731 165.
Adres strony internetowej (url): www.dodn.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla szkół i placówek zawodowych na Dolnym Śląsku w ramach projektu "Zawodowy Dolny Śląsk". Zakup odpowiedniego wyposażenia jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu oraz osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników projektu. Wnioskodawcą jest Województwo Dolnośląskie. Projekt jest realizowany w partnerstwie z: Powiatem Bolesławieckim, powiatem Dzierżoniowskim, Powiatem Kamiennogórskim, Powiatem Kłodzkim, Powiatem Lubańskim, Powiatem Oleśnickim, Powiatem Polkowickim, Powiatem Strzelińskim, Powiatem Średzkim, Powiatem Świdnickim, Powiatem Wałbrzyskim, Powiatem Wołowskim, Powiatem Ząbkowickim, Gminą Jelenia Góra, Gminą Legnica, Gminą Wałbrzych, Gminą Wrocław, Politechniką Wrocławską i Dolnośląskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Cześć 1: artykuły z zakresu logistyki, część 2: urządzenia mechaniczne i elektryczne, część 3: pomoce edukacyjne, część 4; urządzenie elektroniczne, część 5: sprzęt dydaktyczny, część 6: oprogramowanie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30216000-6, 30216110-0, 31110000-0, 31600000-2, 31700000-3, 38410000-2, 39131000-9, 39162100-6, 44510000-8, 48700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Artykuły z zakresu logistyki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie przepisów art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - unieważniono w związku z brakiem ofert.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenia mechaniczne i elektryczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - unieważniono w związku z brakiem ofert.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pomoce edukacyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 24 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Urządzenie elektroniczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 24 pkt 12) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sprzęt dydaktyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16251.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro" Marek kowalski
Email wykonawcy: micro@micro.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 1
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19 988,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19 988,73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19 988,73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NBIT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wioleta.bialczak@nbit.pl
Adres pocztowy: ul. Metalowców 13A
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1845,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1845,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1845,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.