eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń budynku przy ul. Szpitalnej 4 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opatowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014868-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń budynku przy ul. Szpitalnej 4 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opatowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536232-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002545-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku, Krajowy numer identyfikacyjny 30252800000, ul. Zochcinek 42, 27500 Opatów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 682 818, e-mail d6p7s8@onet.eu, faks 158 682 818.
Adres strony internetowej (url): http://zochcinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń budynku przy ul. Szpitalnej 4 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opatowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.26.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynkach przy ul. Szpitalna 4 w Opatowie (budynek pralni i budynek kuchni) oznaczonej w ewidencji gruntów pod nr 2033/4 i 2033/5 z przeznaczeniem na Dom Pomocy Społecznej. Zakres robót obejmuje: 1.1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki 1.2 Elementy konstrukcji - strop , schody , sklepienia nad otworami 1.3 Sufit podwieszany 1.4 Ścianki działowe z płyt g/k 1.5 Wymiana i montaż stolarki drzwiowej 1.6 Wyrównanie ścian-nakładanie powłok kryjących, malowanie, okładziny ceramiczne 1.7 Okładziny podłóg 1.8 Balustrady klatki schodowej 1.9 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.10 Instalacja wody zimnej, cieplej i cyrkulacyjnej 1.11 Instalacja p.poż. 1.12 Instalacja kanalizacji sanitarnej 1.13 Biały montaż 1.14 Instalacja centralnego ogrzewania 1.15 Wentylacja 1.16 Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 1.17 Montaż korytek kablowych 1.18 Tablice rozdzielcze 1.19 Montaż instalacji sap 1.20 Montaż urządzeń instalacji sap 1.21 Uruchomienie systemu sygnalizacji pożaru 1.22 Instalacja przywoławcza 1.23 Montaż urządzeń instalacji przywoławczej 1.24 Badania i pomiary 1.25 Montaż instalacji specjalnych 1.26 Wykonanie instrukcji p-poż 1.27 Opinia kominiarska 1 Adaptacja pomieszczeń parteru budynku po pralni i kuchni na potrzeby DPS 2.1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki 2.2 Izolacje poziome ścian 2.3 Sufit podwieszany 2.4 Ścianki działowe 2.5 Wymiana i montaż stolarki drzwiowej 2.6 Wyrównanie ścian, nakładanie powłok kryjących, malowanie, okładziny ceramiczne 2.7 Okładziny podłóg 2.8 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2.9 45332200-5 Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej 2.10 45332300-6 Instalacja kanalizacji sanitarnej 2.11 45332400-7 Biały montaż 2.12 45331100-7 Instalacja centralnego ogrzewania 2.13 45331210-1 Wentylacja 2.14 Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 2.15 Montaż korytek kablowych 2.16 Tablice rozdzielcze 2.17 Montaż tablicy głównej 2.18 Montaż instalacji SAP 2.19 Montaż urządzeń instalacji SAP 2.20 Uruchomienie systemu sygnalizacji pożaru 2.21 Badania i pomiary 2.22 Montaż instalacji specjalnych 2 Adaptacja pomieszczeń poziomu -3,6 kuchni pod potrzeby DPS 3.1 Dostarczenie i montaż dźwigu osobowego elektrycznego IHYDRAULICZNEGO podnoszenie od poziomu 0,00 do -3,6 3.2 Dostarczenie i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych z poziomu 0,00 na poziom +3,40 3 Dostarczenie, montaż i wymiana urządzeń dźwigowych 4 Kotłownia oraz instalacja gazu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45262311-4, 45450000-6, 45262600-7, 45421100-5, 45442000-7, 45432130-4, 45430000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45331100-7, 45331210-1, 45311100-1, 45310000-3, 45317300-5, 45312100-8, 45317000-2, 45314320-0, 45343200-5, 45313000-4, 45313100-5, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2412500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "KAROCEZA"
Email wykonawcy: karoceza@wp.pl
Adres pocztowy: Konary 42
Kod pocztowy: 27-640
Miejscowość: Klimontów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2873865.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2873865.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4910300,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.