Ogłoszenie z dnia 2017-08-18
Ogłoszenie nr 500014737-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla niektórych jednostek budżetowych Miasta Słupska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Miasto Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, NIP: 839-10-05-507, strona internetowa: http://bip.um.slupsk.pl, e-mail: srzp@um.slupsk.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 18893700000,
ul. ul. Szczecińska
60,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 433 178, e-mail
sekretariat@zsp1slupsk.pl, faks
598 433 178.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla niektórych jednostek budżetowych Miasta Słupska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania między innymi: komputery przenośne, tablety, przełącznik sieciowy, projektor multimedialny, monitory, urządzenia wielofunkcyjne, pamięć przenośna flash, myszy komputerowe, klawiatury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30213100-6, 30234600-4, 48322000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117260
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Cezar" Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144229.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4, tj , jeżeli: "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 25.07.2017 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu nr 557581-N-2017. W tym samym dniu zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej zamawiającego, tj. bip.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w miejscu ogólnie dostępnym.
W dniu 02.08.2017 r. o godzinie 09:30 odbyło się posiedzenie komisji przetargowej w celu otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, ale do godziny 09:00, wyznaczonej jako termin składania ofert nie została złożona żadna oferta. Tego samego dnia Miasto Słupsk - w imieniu zamawiającego, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniło postępowanie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej.
W związku z pilną potrzebą zakupu ww. sprzętu dla niektórych jednostek budżetowych Miasta Słupska, podjęto decyzję o zastosowaniu procedury wskazanej w art. 67 ust. 1 pkt 4. - zamówienie z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.