eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni oraz utrzymaniu czystości zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Maz.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500014424-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni oraz utrzymaniu czystości zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Maz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621695-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500065044-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 1074842300000, ul. ul. Sportowa 66, 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 775 41 42, e-mail krystyna.manowska@nowydwormaz.pl, faks 22 775 02 08.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni oraz utrzymaniu czystości zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Maz.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/US/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w części I jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie obsługi krytej pływalni w Nowym Dworze Mazowieckim, w tym: 1) sprawowanie nadzoru, obsługa i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń technicznych budynku basenu: a) stacji uzdatniania wody, b) central wentylacyjnych z osprzętem, ciągami wentylacyjnymi i urządzeniami stanowiącymi całościowy system wentylacji, c) węzła cieplnego, d) rozdzielni i sieci elektrycznych, e) wewnętrznych instalacji wod - kan., co, ct, cw, wody do celów technologicznych i sanitarnych oraz przepompowni wody technologicznej i deszczowej; 2) utrzymanie w sprawności technicznej pomieszczeń i ich wyposażenia; 3) obsługa pomieszczeń odnowy biologicznej w budynku krytej pływalni (solarium leżące LUXURA X5 - 2 szt., sauna łagodna - solarium 12+2kW - 1 szt., sauna sucha 9kW - 1 szt., łaźnia parowa 7,5kW - 1 szt.), w szczególności: a) obsługa recepcji odnowy biologicznej; b) obsługa techniczna, konserwacja i serwisowanie zgodnie z instrukcją, urządzeń w pomieszczeniach odnowy biologicznej (w saunach i solarium) w tym pieców, sterowników, zabezpieczeń. c) utrzymanie właściwego stanu bezpieczeństwa oraz stanu technicznego i sanitarno - higienicznego pomieszczeń odnowy biologicznej; d) kontrolowanie czy osoby wchodzące do i wychodzące ze strefy odnowy biologicznej rejestrują swoje wejście i wyjście przez przyłożenie transpondera do czytnika; e) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z odnowy biologicznej przez: - przestrzeganie respektowania przez klientów regulaminów saun, solarium i zakazów obowiązujących w strefie odnowy biologicznej, - bieżąca kontrolę saun, solarium, basenu schładzającego, szatni i pryszniców. f) czas pracy odnowy biologicznej poniedziałek-piątek w godz. 14.00-22.00, soboty, niedziele i święta w godz. 9.00 - 22.00 4) utrzymanie porządku i właściwych warunków sanitarno-higienicznych w budynku krytej pływalni: a) przez właściwe zgodne z przepisami sanitarno - higienicznymi sprzątanie i odkażanie pomieszczeń basenowych (niecki basenów, plaża, szatnie, toalety, pomieszczenia pryszniców, nogo myjki), b) przez wykonywanie stałej czynności sprzątania pomieszczeń budynku krytej pływalni: ? kubatura budynku - 17 500,00 m3, ? powierzchnia zabudowy - 2 690,00 m2, ? powierzchnia użytkowa - 3 077,40 m2, ? powierzchnia użytkowa do sprzątania - 1 991,30 m²; 5) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości, mydło do dozowników, papier toaletowy, ręczniki papierowe, kostki do wc, środki chemiczne i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynsekcji i dezynfekcję pływalni, dezynfekcji niecek basenowych i zaplecza sanitarnego, a także narzędzia pracy, materiały eksploatacyjne oraz środki czystości i bhp, służące do utrzymania czystości pomieszczeń. Wykonawca zapewni także we własnym zakresie ewentualną wymianę drobnych uszkodzeń typu: żarówki, kondensatory, zamki i zawiasy w drzwiach wejściowych itp. znajdujących się w strefie basenu. Wartość tych środków Wykonawca wliczy w cenę oferty. 6) Środki chemiczne używane do uzdatnia i dezynfekcji wody w pływalni muszą być biodegradowalne, nie mające negatywnego wpływu na wodę w pływalni, oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. Przedmiotem zamówienia w części II jest wykonanie usługi utrzymania czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Utrzymanie porządku i właściwych warunków sanitarno-higienicznych w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim przez wykonywanie stałej czynności sprzątania pomieszczeń budynku zaplecza socjalnego - powierzchnia użytkowa do sprzątania - 1089,7 m². 2) Wykonawca w celu realizacji wskazanych wyżej czynności zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich środków czystości, mydeł do dozowników, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek do wc, środków chemicznych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania zamówienia. Szczegółowy wykaz pomieszczeń obiektu objętego zamówieniem w części II określa załącznik nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia został przygotowany bez zastosowania dialogu technicznego. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 4 pkt 1 - 5 (dla części I zamówienia) oraz w ust. 5 pkt 1 - 3 (dla części II zamówienia), były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają wzory umów, stanowiące odpowiednio załączniki nr 12 (część I) oraz nr 13(część II SIWZ) do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50500000-0


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 50721000-5, 71315410-6, 24962000-5, 90440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa utrzymania czystości w budynku zaplecza socjalnego trybuny stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa EKO-LUX Marzena Korczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jaśminowa 10
Kod pocztowy: 05-084
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51660
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51660
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51660
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowa usługa polegająca na obsłudze technicznej, konserwacji i utrzymaniu czystości krytej pływalni w Nowodworskim Ośrodku Sportu i Rekreacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 1 zamówienia została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz.1579). Wysokość złożonej oferty w skali jednego roku wynosi: 69 814 zł x 12 miesięcy = 837 768 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części I - kwotę 744 000 zł. Cena złożonej oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.