To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500013903-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: dostawa wraz z montażem kardiomonitorów na potrzeby oddziałów SPZOZ w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia w zakresie dostaw na Blok operacyjny, Salę wybudzeń, O/Chirurgiczny Ogólny z pododdziałem ortopedyczno -urazowym jest objęty Wnioskiem o dofinansowanie z projektu pn. ,,Poprawa jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt medyczny SPZOZ w Wolsztynie", który realizowany będzie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla Osi priorytetowej 9 ,,Infrastruktura dla Kapitału Ludzkiego" - Działanie 9.1 Inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia oraz wsparcie Zamawiającego przy aplikowaniu o środki unijne w ramach WRPO 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633863-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000,
ul. ul. Wschowska
3,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z montażem kardiomonitorów na potrzeby oddziałów SPZOZ w Wolsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/24/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych kardiomonitorów na Blok operacyjny, Salę wybudzeń, O/Chirurgiczny Ogólny z pododdziałem ortopedyczno - urazowym, Neonatologię, Położnictwo. Przedmiot zamówienia w zakresie dostaw na Blok operacyjny, Salę wybudzeń, O/Chirurgiczny Ogólny z pododdziałem ortopedyczno -urazowym jest objęty Wnioskiem o dofinansowanie z projektu pn. ,,Poprawa jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych poprzez wyposażenie w nowoczesny sprzęt medyczny SPZOZ w Wolsztynie", który realizowany będzie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla Osi priorytetowej 9 ,,Infrastruktura dla Kapitału Ludzkiego" - Działanie 9.1 Inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia oraz wsparcie Zamawiającego przy aplikowaniu o środki unijne w ramach WRPO 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2, tj. formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym oraz w załączniku nr 3, tj w parametrach technicznych kardiomonitorów. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane kardiomonitory w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 36 miesięczną gwarancję jakości, c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami opisanymi przez Zamawiającego odpowiednio w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. e) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. Warunki realizacji zamówienia Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania Umowy, Dostawa zostanie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawę należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. Miejscem dostawy jest Blok operacyjny, Sala wybudzeń, O/Chirurgiczny Ogólny z pododdziałem ortopedyczno -urazowym, Neonatologia, Położnictwo, w ilości określonej w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33195100-4
Dodatkowe kody CPV: 33123210-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90018.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 5 (pięciu) monitorów wraz z okablowaniem dl Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych do diagnostyki sercowo-naczyniowej, znak sprawy: AEZ/S-048/2024
- dostawa produktów leczniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.