eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieśle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013890-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Oleśnica: Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieśle
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576297-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500036980-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934791, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieśle

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP. 271.1.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy w miejscowości Cieśle, gmina Oleśnica. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowalne. 3. Zakres prac: 1) remont elewacji budynku wraz z wykonaniem warstwy izolacji cieplnej z wełny mineralnej 2) wymiana pokrycia dachowego nad budynkiem wraz z wymiana rynien i rur spustowych oraz podbitki drewnianej okapów 3) wymiana pokrycia dachowego w przylegającej wiacie wraz z pomalowaniem stalowej konstrukcji wiaty 4) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5) odnowa powłok malarskich ścian i sufitu w obrębie głównej sali świetlicy 6) przebudowę ścianek działowych w części kuchenno - sanitarnej w dostosowaniu do projektowanego układu funkcjonalnego 7) montaż sufitu podwieszanego z płyt g-k na stelażu metalowym w obrębie części kuchenno - sanitarnej 8) przebudowa wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych w części kuchenno - sanitarnej wraz z montażem grzejników elektrycznych 9) wykonanie warstw wykończeniowych podłóg z płytek ceramicznych w obrębie części kuchenno - sanitarnej 10) w obrębie kuchni i sanitariatów wyłożenie ścian glazurą do wysokości 220 cm ponad posadzką 11) montaż nowoprojektowanej armatury sanitarnej 12) wykonanie nowych tynków ściennych z tynków gipsowych 13) montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego 14) montaż oświetlenia ewakuacyjnego kierunkowego (piktogramów) 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB załącznik nr 8 do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia


II.4) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 2017-12-29

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmianie ulega treść § 11 ust. 1 i otrzymuje brzmienie: "Wszystkie roboty wynikające z niniejszej umowy i dokumentów stanowiących jej załączniki Wykonawca wykona sukcesywnie, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w terminie do 31 maja 2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na względzie zaistnienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawierania umowy tj. konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych niż wynikające z dokumentacji technicznej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań grozi niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót oraz niemożliwej do przewidzenia przyjętej w dokumentacji technicznej technologii lub sposobu wykonania robót, gdy roboty nie mogą być realizowane, w szczególności ze względu na nie zinwentaryzowane nieprzewidziane w dokumentacji technicznej projektowej przeszkody, potwierdzone stosownym wpisem Wykonawcy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy, zgodnie z treścią § 3 ust. 3 pkt 1 i pkt 4 umowy został zawarty aneks.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.