eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont budynku PZ nr 9 w Kętach"



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013705-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont budynku PZ nr 9 w Kętach"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 36050-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 64956-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113, ul. ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (033) 8449600, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl, faks (033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont budynku PZ nr 9 w Kętach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.272.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont budynku PZ Nr 9 w Kętach" w zakresie remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania, docieplenia budynku oraz budowy kanalizacji deszczowej z systemem retencyjno - rozsączającym przy budynku Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół w Kętach przy ul. Kościuszki 29. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem stanowi kolejny etap (etap II) realizacji budowy w ramach powyższego zadania. W roku 2016 w ramach I etapu realizacji zostały wykonane roboty obejmujące Termomodernizację budynku w ramach, której wykonano:- Demontaż krat, parapetów, orynnowania, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej; - Wymianę wskazanej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych na nową (uwaga: okno na klatce schodowej które zostało zamontowane w etapie I wyposażone jest w siłowniki elektryczne. W etapie II należy podłączyć je do instalacji elektrycznej systemu oddymiania); - Montaż klapy oddymiającej w dachu (uwaga: klapa oddymiająca została zamontowana w etapie I. Podłączenie klapy oddymiającej do instalacji elektrycznej systemu oddymiania w etapie II); - Wymurowano nowe kominy od poziomu poddasza, zamontowano wywiewki kanalizacyjne; - Montaż skrzynki rozdzielni głównej w ścianie budynku; -Docieplenie dachów i ścian budynku; - Wykonano instalację odgromową; - Montaż nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - Montaż daszku nad wejściem oraz wykonanie spocznika wejściowego. W ramach niniejszego zamówienia tj. etapu II pozostało do wykonania: I. Roboty budowlane remontowe wewnątrz budynku. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji przyziemia) m.in.: - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Osadzenie nowej stolarki okiennej zewnętrznej (uwaga: okna wymienione w etapie I) Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji parteru) m.in.: - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; -Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykonanie nowej dyżurki; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek w korytarzach i we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji I oraz II piętra) m.in.: - Rozbiórki wskazanych ścian i demontaże elementów budowlanych; - Wymurowanie nowych ścian, zamurowania; - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; -Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych. o Prace remontowe pomieszczeń (dla kondygnacji poddasza) m.in.: - Rozbiórki ścian działowych i demontaże elementów budowlanych; - Przebudowa fragmentu więźby dachowej i jej impregnacja do klasy reakcji na ogień NRO (uwaga: w trakcie wykonywania I etapu robót przy budowie pionów kominowych na poziomie poddasza wykonano nowe wymiany więźby dachowej); - Wykucie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej; - Wykonanie ścianek działowych i okładzin z płyt GKF; - Osadzenie nowej stolarki wewnętrznej; -Podłączenie systemu oddymiania klatki schodowej; - Remont posadzek we wskazanych pomieszczeniach; - Remont ścian i sufitów; - Ocieplenie sufitów; - Ocieplenie podłogi w części nieużytkowej strychu. o Węzły sanitarne (wszystkie pomieszczenia sanitarne w budynku) m.in.: - Demontaż wyposażenia, instalacji, rozbiórka wskazanych ściani okładzin; - Wymurowanie nowych ścian działowych;- Montaż sufitów podwieszonych; -Montaż stolarki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie; - Montaż ścian z laminatów HPL.o Pomieszczenie techniczne (dla pomieszczenia tech. centrali wentylacyjnej, pom. nr214) m.in.: - Remont posadzki; - Wykonanie posadzek, okładzin ściennych i malowanie. II. Remont instalacji sanitarnych. o Instalacja centralnego ogrzewania (dla całości obiektu) m.in.: - Demontaż istniejących grzejników i pionów instalacyjnych; - Rozprowadzenie nowych pionów c.o. w budynku, montaż grzejników; - Rozprowadzenie w kanałach technicznych instalacji wod-kan; - Zabezpieczenie kanałów technicznych nowymi nakrywami. o Instalacja wentylacji mechanicznej (dla całości obiektu) m.in.: - Montaż centrali kanałowej nawiewno - wywiewnej; - Rozprowadzenie przewodów wentylacji mechanicznej. o Instalacja wody przeciwpożarowej (dla całości obiektu) m.in.: - Demontaż istniejącej instalacji wody ppoż.; - Zamurowanie wnęk po skrzynkach hydrantowych; - Rozprowadzenie pionów i osadzenie nowych skrzynek hydrantowych. o Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna (dla całości budynku) m.in.: - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem; - Rozprowadzenie nowych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. III. Przebudowa instalacji elektrycznych. o Wewnętrzna instalacja elektryczna (dla całego obiektu) m.in.: - Wykonanie złącza pomiarowego ZP, rozdzielnicy głównej RG oraz rozdzielnic piętrowych (uwaga: w trakcie wykonywania I etapu robót wykonano skrzynkę złącza pomiarowego oraz RG wraz z wyposażeniem - podłączenie złącza pomiarowego raz RG przewidziane w ramach etapu II); - Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; - Wykonanie instalacji przeciwpożarowej; - Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; - Wykonanie instalacji odgromowej (uwaga: instalację odgromową wykonano w I etapie). o Wewnętrzna instalacja niskoprądowa m.in.: - Instalacja okablowania strukturalnego; - Instalacja okablowania telefonicznego; - Instalacja okablowania systemu dzwonkowego;- Instalacja okablowania nagłośnienia ze szkolnego studia radiowęzłowego. IV. Roboty instalacji kanalizacyjnej deszczowej oraz roboty brukarskie. - Rozbiórka istniejących nawierzchni; -Rozbiórka elementów instalacji kanalizacji; - Wykonanie wycinki drzew oraz nowych nasadzeń; - Budowa wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z systemem retencyjno-rozsączającym; - Roboty w zakresie wymiany nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej , placu manewrowo - postojowego wraz z wyprofilowaniem spadków terenu wraz z warstwami podbudowy; - Wykonanie nowej nawierzchni opaski chodnikowej wokół budynku szkoły; - Wymiana nawierzchni części chodników przy budynku oraz remoncie ogrodzenia; - Montaż elementów małej architektury; -Remont istniejącego ogrodzenia; UWAGA! Wszystkie elementy stalowe z demontażu należy składować w miejscu wyznaczonym przez Dyrekcję Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Elementy stalowe z demontażu pozostają we własności Zamawiającego. UWAGA! Ostateczna kolorystyka wykończenia obiektu (kolorystyka ścian, elementów stalowych, ślusarki i innych elementów wykończeniowych) oraz elementów ogrodzenia zostanie ustalona z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr9 w Kętach oraz Zamawiającym. Ostateczny wzór, rodzaj, rozmiar płytek podłogowych i ściennych zostanie ustalony z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach oraz Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze, audyt energetyczny budynku, uzgodnienia), b) przedmiary robót (poglądowe, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. "głośne" czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 w Kętach. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, że budynek szkoły w dniach od 09.05.2017r. do 23.06.2017r. będzie obiektem czynnym roboty prowadzić w godzinach popołudniowych(po godzinie 1500) oraz nocnych. Każdego dnia w godzinach zajęć dydaktyczno - wychowawczych (tj. od godziny 600 do 1500) pomieszczenia muszą być dostępne dla uczniów i pracowników w celu prowadzenia zajęć szkolnych. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzyskał decyzje: Nr 103/16/K z dnia 30.05.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.81.2016.K oraz decyzję Nr 262/16/K z dnia 08.11.2016 r. Znak sprawy: WAB.6740.1.199.2016.K zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę. Uwaga: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową tj. prace wykończeniowe obejmujące roboty izolacyjne, tynkarskie, ciesielskie, posadzkowe,malarskie, roboty wymiany instalacji: sanitarnych, elektrycznych, niskoprądowych, roboty brukarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45260000-7,

45320000-6,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45450000-6,

45331100-7,

45331200-8,

45332000-3,

45311000-0,

45315700-5,

45310000-3,

45314310-7,

45312200-9,

45311100-1,

45314120-8,

45233200-1,

45232130-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 21 sierpnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe o wartości 14 891,87 PLN nieobjęte zamówieniem podstawowym

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze zmianą wytycznych dotyczących systemu oddymiania klatek schodowych (CNBOP-PIBW-0003:2016 z grudnia 2016 r.) zachodzi konieczność dostosowania przyjętych w projekcie budowlanym rozwiązań do aktualnych przepisów. Projektant dokonał aktualizacji dokumentacji w powyższym zakresie. Wykonawca realizujący roboty budowlane na tym obiekcie wycenił wartość robót dodatkowych na kwotę 14 891 zł. Roboty będą polegały na zainstalowaniu przy drzwiach przeciwpożarowych na każdej kondygnacji chwytaków elektromagnetycznych, które służą do utrzymania skrzydła drzwi w pozycji otwartej, a w razie wystąpienia pożaru zwalniają skrzydło do pozycji zamkniętej, w celu pełnego wydzielenia ppoż. W związku z koniecznością dostawy urządzeń sterujących konieczne jest wydłużenie terminu realizacji robót do 31 sierpnia 2017 r. Pierwotny termin zakończenia robót - 21 sierpnia 2017 r. Wyżej wymienione roboty dodatkowe stały się niezbędne do wykonania, a wprowadzone z tego tytułu zmiany zostały przewidziane w § 13 umowy nr SZP.273.6.2017 z dnia 12 kwietnia 2017 r. Jednocześnie zostały spełnione łącznie warunki określone w art.144 ust. 1 pkt. 2 - Roboty budowlane prowadzone są w ramach jednego obiektu budowlanego, w tym przypadku zmiana wykonawcy jest nieuzasadniona z powodów ekonomicznych i technicznych, spowodowałaby istotną niedogodność i zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 1 736 999,00 zł brutto. Wartość robót dodatkowych wynosi 14 891 zł. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.