eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Rewitalizacja niezagospodarowanej przestrzeni publicznej Parku im. Jana Pawła II w Działdowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013625-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Działdowo: Rewitalizacja niezagospodarowanej przestrzeni publicznej Parku im. Jana Pawła II w Działdowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.1 Rewitalizacja obszarów miejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 307826-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 10314-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500013586-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina-Miasto Działdowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037786000000, ul. ul. Zamkowa 12, 13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 697 04 00, e-mail umdzialdowo@netbiz.com.pl, faks 23 697 04 02.
Adres strony internetowej (url): bip.dzialdowo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja niezagospodarowanej przestrzeni publicznej Parku im. Jana Pawła II w Działdowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZE.271.2.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja niezagospodarowanej części Parku im. Jana Pawła II w Działdowie o powierzchni 0,992 ha. Zakres prac obejmuje: Roboty początkowe i pielęgnacyjne, Wykonanie ścieżki wzdłuż ulicy Wolności z kostki brukowej betonowej bezfazowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 101 m2. Wykonanie placu z regularnych betonowych płyt regularnych 50x50 cm o grub. 5-7 cm na chudym betonie gr. 10 cm. Przestrzenie wolne wypełnione piaskiem. - 143 m2. Montaż leżaków miejskich. Leżaki wg projektu - 5 szt. Montaż siedzisk gabionowych. Siedziska wg projektu - 7 szt. Wykonanie ścieżek utwardzonych z mieszanek piaszczysto-gliniastych na piaszczystym gruncie rodzimym - grub. warstwy po zagęszcz. 8 cm - 1653 m2. Wykonanie ścieżki drewnianej z desek sosnowych ryflowanych, ciśnieniowo impregnowane gr. 40 mm zamocowane do kątowników 50x50x5 lub innego profila zamkniętego za pomocą nierdzewnych wkrętów. Rygle zamocowane do fundamentów za pomocą dybli metalowych. Powierzchnia gruntu pod ścieżką obsypana korą z drzew iglastych gr. 10 cm. - 36 m2. Wykonanie podestu drewnianego - 148 m2. Wykonanie mostków drewnianych - 3 szt. Zamontowanie koszy na śmieci - 16 szt. Zamontowanie ławek parkowych - 21 szt. Montaż stojaków na rowery na 6 stanowisk - 2 szt. Wykonanie altany ażurowej, słupy drewniane kolorowe - 1 szt. Wykonanie budek lęgowych - 5 szt. Wykonanie rzeźby z rowerów - 1 szt. Montaż siedzisk z palet (3 szt po 2 palety) - 3 szt. Montaż hoteli dla owadów. Hotele wg projektu - 5 szt. Montaż instrumentów muzycznych według projektu - 4 szt. Wykonanie ścieżki Bosa stopa według projektu . Montaż witaczy. (tablica 100x30 cm, słupek metalowy o wysokości ok.1,80 m osadzony w fundamencie) - 8 szt. Montaż tablic informacyjnych na słupkach stalowych o wysokości ok. 1,20 m - 12 szt. Montaż tablic informacyjnych w strefie recyklingu (tablice z palet, słupki z krawędziaków) - 3 szt. Montaż elementów małej architektury według projektów - 8 szt. Nasadzenie roślinności drzew i krzewów - zgodnie z projektem. Wykonanie trawnika - 7504 m2. Wykonanie oświetlenia terenu i roboty elektryczne - 30 latarni. ALTANA/PERGOLA Zamawiający załącza do ogłoszenia projekt/szkic proponowanego rozwiązania technicznego altany. Altana może zostać zmontowana z gotowych, dostępnych na rynku podzespołów/elementów, lub w całości wykonana przez Wykonawcę zgodnie z normami technicznymi i sztuką budowlaną. Altana ażurowa ma być wykonana z 8 mm drutu stalowego ocynkowanego ogniowo, RAL 7016 i składać się z ażurowych słupów prostych o wys. 2400 mm oraz elementów giętych tworzących zadaszenie 3000 mm. Słupy i wsporniki zbudowane są z 12 drutów stalowych, zespawanych ze sobą w odstępach co 200 mm, tworzących bardzo stabilny, przestrzenny element o przekroju zaokrąglonego na rogach trójkąta (zgodnie z rys. 3 - Konstrukcja słupów). Kotwy są podstawą całej konstrukcji wykonywaną z prostokątnego kształtownika o wymiarach 80x80mm. Dolna część kotwy przeznaczona jest do umieszczania w fundamencie, a górna posiada specjalne `uszy´ do zamocowania pergoli. MOSTKI DREWNIANE Mostki drewniane powinny być wykonane z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo (kolor impregnacji - brąz). Konstrukcje nośne mostków wykonane z 2 łuków klejonych warstwowo o wym. 7/12 cm. Kładka wykonana z deski o grubości 3cm. Mostki obustronnie wyposażone w 2 zamontowane poręcze na wys. 90 cm. Wzór poręczy przedstawiony został w części graficznej (wzory małej architektury poz. 17). Mostki powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i normami obowiązującymi w tym zakresie. Szczegółowy zakres i przedmiar został określony w TOMIE III SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:

45111213-4,

45111291-4,

45000000-7,

77310000-6,

45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.07.2017 r.-30.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu prac oraz wynagrodzenia o 1,92% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie tj. o kwotę 22649,61 zł brutto..

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z obowiązkami nałożonymi na Gminę-Miasto Działdowo decyzją nr WOPN.6401.94.2017.EK.3 z dnia 26.07.2017 r. wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, zezwalającą na wykonanie czynności zabronionych w stosunku do chronionych gatunków zwierząt występujących na terenie inwestycji, zwiększa się zakres realizacji zadania o niezbędne do wykonania, niżej wymienione roboty i usługi: 1) zamontowanie na odcinku 643 m płotków wykonanych z grubej, gładkiej folii lub siatki typu "żabianka" o wysokości min. 50 cm, z przewieszką uniemożliwiającą dostanie się zwierząt poza ogrodzony obszar, lub pochylone pod kątem 45º do powierzchni terenu. Folia/geowłóknina/siatka ma być rozpięta na metalowych bądź drewnianych palikach, wbitych głęboko w podłoże, tak aby płotek stanowił sztywną i stabilną konstrukcję. Dolna krawędź folii ma być wpuszczona w profil gleby w celu uniknięcia przechodzenia płazów pod ogrodzeniem. Płotki powinny być zakończone w kształcie litery "U", 2) odłowienie zwierząt i ich przeniesienie, zgodnie z warunkami wskazanymi w decyzji, w inne miejsca, zgodnie z wymaganiami siedliskowymi, gdzie ich dalsze bytowanie nie będzie zagrożone. Za wykonanie zadań o których mowa w § 1 ust. 1 ustala się wynagrodzenie w wysokości: Kwota netto: 18 414,32 zł, (słownie: osiemnaście tysięcy czterysta czternaście złotych 32/100). Kwota brutto: 22 649,61 zł, (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sześćset czterdzieści dziewięć złotych 61/100). W tym podatek VAT w wysokości 23 %, to jest w kwocie: 4 235,29 zł, (słownie: cztery tysiące dwieście trzydzieści pięć złotych 29/100). Uzasadnienie: W związku z obowiązkami nałożonymi na Gminę-Miasto Działdowo decyzją nr WOPN.6401.94.2017.EK.3 z dnia 26.07.2017 r. wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, zezwalającą na wykonanie czynności zabronionych w stosunku do chronionych gatunków zwierząt występujących na terenie inwestycji, których realizacja jest niezbędna przed rozpoczęciem wykonywania prac objętych zamówieniem, konieczne było zlecenie wykonawcy robót nieobjętych pierwotnym postępowaniem. Z uwagi na niewielki zakres prac wskazanych w decyzji, oraz już zawartą umowę i przekazany plac budowy, zamawiający podjął decyzję o zmianie umowy z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu przetargowym. Pozwoliło to znacząco skrócić termin ich realizacji. Zaznaczyć należy, iż w chwili ogłaszania przetargu nieograniczonego (a nawet w momencie jego rozstrzygania) zamawiający nie posiadał decyzji dotyczącej konieczności wykonania powyższych zadań. Wpłynęła ona w dniu 28.07.2017 r. a więc po zawarciu umowy na realizację inwestycji. Zmiana umowy spełnia warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych a wartość prac objętych zmianą stanowi zaledwie 1,92% wysokości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.