eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013600-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Urząd Miasta Kołobrzeg: Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626762-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa 13, 78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 551 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks (094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.2.37.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1/ wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych- 148 szt. 2/ wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m ( wzór w załączeniu)- 68 szt. 3/ montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych- 140 mb 4/ montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi- 20 szt. 5/ ustawienie bariery rurowej- 45 szt. 6/ ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego- 30 szt. 7/ ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt. 8/ ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 40 szt. 9/ uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych- 100 mb 10/ oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo- 3 kpl. 11/ montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 4 kpl. 12/ montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem,- 3 kpl. 13/ montaż lustra drogowego- 5 szt. 14/ naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), -/ słupków do znaków drogowych - 50 szt. -/ barier rurowych- 20 szt. -/ słupków retro i betonowych- 20 szt. -/ tablic znaków drogowych - 100 szt. -/ mycie tablic znaków drogowych - 400 szt. 15/ malowanie elementów oznakowania pionowego, -/ słupki do znaków drogowych - 100 szt. -/ bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt. -/ słupki żeliwne- 50 szt. -/ bariery łańcuchowe pojedynczych- 100 mb 16/ przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca- 12 m-cy 17/ odnowienie oznakowania poziomego, a/ oznakowanie cienkowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane - 1000 m2 - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, kolor biały i czerwony- 10.500 m2 - strzałki i inne symbole na jezdni,- 200 m2 - oznakowanie ścieżek rowerowych i śluz rowerowych na ulicach, kolor czerwony - 1.100 m2 - oznakowanie miejsc parkingowych na pojazdy osób niepełnosprawnych, kolor niebieski z symbolem T-29 (powierzchnia (3,60 x 5,00 +3,00= 21,00m2) - 196 szt. - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - frezowanie- 100 m2 b/ oznakowanie grubowarstwowe. - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 400 m2 - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 350 m2 - strzałki i inne symbole na jezdni- 20 m2 - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - frezowanie - 30 m2 18. Montaż znaków aktywnych D-6, na przejściach dla pieszych- 2 kpl. 19. Wymiana akumulatora znaku aktywnego wraz ze sterownikiem- 4,- szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4


Dodatkowe kody CPV: 45233290-8, 34922100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 349116.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ZNAK-POL" V. Zienkiewicz, R.Butkiewicz Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Koszalińska 85
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459577.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459577.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 459577.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.