To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-16
Ogłoszenie nr 500013485-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525849-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000,
ul. Rząska, ul. Krakowska
2,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 261135116, +48 261133017, e-mail
35wog.szpk@ron.mil.pl, faks
+48 261135059, +48 261135165.
Adres strony internetowej (url): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):21/WYCH/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na cztery części: a) Część nr 1: - Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich tj. teczki, okładki, kroniki, banery roll-up, ulotki, naklejki itp., dla 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 6A do SIWZ. b) Część nr 2: - Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018r. do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018r., zgodnie z dostarczonymi projektami, do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 znajduje się w załączniku nr 6B do SIWZ. c) Część nr 3: - Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 znajduje się w załączniku nr 6C do SIWZ. d) Część nr 4: - Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, tablic, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 znajduje się w załączniku nr 6D do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79811000-2
Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 79971000-1, 35123400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32016.26
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DRAGO" Tomasz Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32710.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018r. do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23406.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GoMa Agencja Reklamy Mariusz Markut
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20661,54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do Zamawiającego w terminie określonym w SIWZ tj. do dnia 05.07.2017r. godz. 10:30, nie wpłynęła żadna oferta w przedmiotowym postępowaniu. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zmianami) unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich", Sygn. 21/WYCH/17, część nr 3: - Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63819.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DRAGO" Tomasz Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39358.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa plakietek do numerowania surowca drzewnego
- Oprawa w półpłótno XIX-wiecznych broszur medycznych w ilości 1200 wolumenów dla Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
więcej: Znaczki identyfikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.