eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Termomodernizacja i modernizacja wybranych obiektów Policji garnizonu lubelskiego - KP Międzyrzec Podlaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013378-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie: Termomodernizacja i modernizacja wybranych obiektów Policji garnizonu lubelskiego - KP Międzyrzec Podlaski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020: "Termomodernizacja obiektów Komend Miejskich Policji w Zamościu i Chełmie, Komendy Powiatowej Policji w Biłgoraju oraz Komisariatów Policji w Dorohusku i Międzyrzecu Podlaskim".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541158-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza 73, 20019 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 354 606, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl, faks 815 354 313.
Adres strony internetowej (url): www.lubelska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i modernizacja wybranych obiektów Policji garnizonu lubelskiego - KP Międzyrzec Podlaski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

59/30/17/SZP/B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i modernizacji obiektu Komisariatu Policji w Międzyrzecu Podlaskim. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zwanej dalej STWiOR), dokumentach towarzyszących ("Wyszczególnienie wymaganych do zrealizowania robót budowlanych ...") oraz we wzorze umowy - stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zadania należy również realizacja działań informacyjnych i promocyjnych polegających na oznaczeniu miejsca wykonywanych robót tablicą informacyjną oraz tablicą pamiątkową, zgodnie z wytycznymi POIŚ (obowiązki beneficjenta). Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania audytów energetycznych ex-post, zgodnie z wymogami instytucji dofinansowującej termomodernizację. 4. Zamawiający zastrzega konieczność osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane polegających na wykonaniu: prac murarskich, tynkarskich, malarskich, robót izolacyjnych - cieplnych (docieplenie ścian) oraz przeciwwilgociowych (pionowe i poziome). Powyższe oznacza, że wykonawca nie może ww. robót zlecić do realizacji podwykonawcom. 5. Zamówienie realizowane będzie w czynnym obiekcie. 6. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 7. Zamawiający na etapie składania ofert umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. 8. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) akceptacja warunków umowy w całości (załącznika do SIWZ), 2) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania dokumentów (jeśli będą konieczne), a w szczególności: pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej, w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, kominiarskich, kontrolnych badań wody, inwentaryzacji, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż., 3) Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacja projektową, STWiOR oraz z dokumentami towarzyszącymi i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nich wymogi, 4) Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu, 5) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania, 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca, 7) Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości, 9) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, 10) Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, STWiOR oraz dokumentów towarzyszących. Wyliczenia ceny ryczałtowej Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 9. Termin płatności faktury VAT - zgodnie z umową, forma płatności - przelew. 10. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz dokumentach towarzyszących przy realizacji zamówienia: ? wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, wykonanie robót dociepleniowych i dekarskich, wykonanie stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, wykonanie robót murarskich, wykonanie robót wykończeniowych, wykonanie zabudowy meblowej, ? wykonanie robót związanych z budową instalacji doziemnych wodociągowych, cieplnych i kanalizacyjnych, wykonanie robót związanych z budową instalacji wewnętrznych wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych, spalinowych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wykonanie montażu armatury i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wykonanie montażu urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, ? wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie robót branży teletechnicznej, ? wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych. 11. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45443000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45331100-7, 45232140-5, 45331000-6, 45332200-5, 45310000-3, 45315300-1, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2582285.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa HANDBUD Wiesław Blicharski
Email wykonawcy: biuro@handbud.pl
Adres pocztowy: ul. Czworobok 17
Kod pocztowy: 22-200
Miejscowość: Włodawa
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3176211,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3176211,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3282811,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.