eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Wąsosz - etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013362-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Nadleśnictwo Złotów: "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Wąsosz - etap I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536575-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Złotów, Krajowy numer identyfikacyjny 57006455300000, ul. Al. J.P.Lenne 1, 77400 Złotów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-67 2633471, e-mail zlotow@pila.lasy.gov.pl, faks 0-67 2632557.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Wąsosz - etap I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zn. spr.: SA.270.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Wąsosz - etap I" Lokalizacja: dz. nr 8018/2, 8027, 8028, 8029, 8030, 8031, 8032, 8033 - obręb nr 66 Wąsosz Gmina Złotów , Powiat złotowski, Województwo wielkopolskie Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części ( 2 etapy) etap pierwszy przewidziany do realizacji w 2017r. od km 0+000 do km 1+890 etap drugi przewidziany do realizacji w 2018r. od km 1+890 do km 2+913,78 Etap drugi będzie stanowił przedmiot odrębnego postępowania. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi leśnej, gruntowej stanowiącej dojazd pożarowy nr 18 w leśnictwie Wąsosz . Droga przeznaczona do przebudowy przebiega w obrębie terenów leśnych. W ramach robót związanych z budową drogi wykonane zostaną prace przygotowawcze, roboty ziemne związane z wykonaniem wyrównania pod posadowienie drogi oraz warstwy konstrukcyjne nawierzchni (płyty ażurowe, żelbetowe typu yomb) oraz nawierzchni z kruszywa łamanego wraz z przebudową przepustów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ b. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Oznaczenie główne wg CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Roboty drogowe d. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres minimum 2 lat. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2. Płatności a. za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe, b. należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie obliczone zgodnie z ilością rzeczywiście wykonanych robót wynikających ze zleceń według cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym, c. Wskazane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym ceny jednostkowe są niezmienne przez cały okres realizacji umowy i obejmują wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem umowy, d. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak zapoznania się z dokumentacją techniczną nie może być podstawą do żądania podwyższenia stawek jednostkowych, e. Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT wyłącznie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót . f. Należne Wykonawcy wynagrodzenie płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie wskazanym w ofercie (minimum 14 dni) od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, g. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenosić wierzytelności wynikających z umowy na osobę trzecią, h. W przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej przez siebie faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wypłatę wynagrodzenia: o kserokopię faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o kserokopię protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz oświadczenie Podwykonawcy o treści "Wszelkie roszczenia Podwykonawcy tj. ............... o wynagrodzenie z umowy z roboty budowlane nr ........ z dnia ........... realizowane w ramach zadania ............., wymagalne od dnia złożenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. ........................................... w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą z Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę", o w przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa powyżej i uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę Podwykonawcy lub przez Podwykonawcę dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający może dokonać bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo. o umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wymagania w zakresie personelu Wykonawcy. 3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace przygotowawcze - karczowanie pni, wykonanie podbudowy i nawierzchni drogi , roboty wykończeniowe oraz prace związane z wykonaniem przepustów . 3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1.czynności. 3.3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: e. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; f. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; g. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1 czynności. h. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.4 . Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.1. 4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w pkt. 3.2 , pkt. 3.3, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Wąsosz - etap I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 733898.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "Hurt-Trans-Kawiko" Władysław Szyling
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starodworcowa 12
Kod pocztowy: 89-410
Miejscowość: Więcbork
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 956958.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 956958.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1442802.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.