eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Modernizacja drogi gminnej ul. Trzupki w Babicach. Przebudowa dróg gminnychul. Adama Mickiewicza w Wygiełzowie, ul. Czerwona Górka oraz ul. Okrąglickiej w Zagórzu, ul. Sosnowej oraz drogi wewnętrznej ul. Tęczowej w Olszynach. Remont dróg gminnychul. Potokowej w Rozkochowie, ul. Ogrodniczej w Olszynach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013271-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Urząd Gminy w Babicach: Modernizacja drogi gminnej ul. Trzupki w Babicach. Przebudowa dróg gminnych: ul. Adama Mickiewicza w Wygiełzowie, ul. Czerwona Górka oraz ul. Okrąglickiej w Zagórzu, ul. Sosnowej oraz drogi wewnętrznej ul. Tęczowej w Olszynach. Remont dróg gminnych: ul. Potokowej w Rozkochowie, ul. Ogrodniczej w Olszynach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544232-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Babicach, Krajowy numer identyfikacyjny 53496000000, ul. ul. Krakowska 56, 32551 Babice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 134 002, e-mail rokosz@babice.pl, faks 326 134 013.
Adres strony internetowej (url): www.babice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi gminnej ul. Trzupki w Babicach. Przebudowa dróg gminnych: ul. Adama Mickiewicza w Wygiełzowie, ul. Czerwona Górka oraz ul. Okrąglickiej w Zagórzu, ul. Sosnowej oraz drogi wewnętrznej ul. Tęczowej w Olszynach. Remont dróg gminnych: ul. Potokowej w Rozkochowie, ul. Ogrodniczej w Olszynach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a.Modernizacja drogi gminnej ul. Trzupki w Babicach obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni asfaltowej - warstwa asfaltowa ścieralna na powierzchni 1320,64 m2 wraz z wykonaniem pobocza. b.Przebudowa drogi gminnej ul. Adama Mickiewicza w Wygiełzowie obejmuje zabudowę niezbędnego odwodnienia w zakresie zabudowy ścieków z elementów betonowych oraz studni rewizyjnych. c.Przebudowa drogi gminnej ul. Czerwona Górka w Zagórzu obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 2980,61 m2 wraz z wykonaniem pobocza. d.Przebudowa drogi gminnej ul. Okrąglickiej w Zagórzu obejmuje zabudowę niezbędnego odwodnienia oraz wykonanie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 1285,6m2 wraz z wykonaniem pobocza. e.Przebudowa drogi gminnej ul. Sosnowej w Olszynach dotyczy wykonania nawierzchni asfaltowej na powierzchni 495,4m2 wraz z wykonaniem pobocza. f.Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Tęczowej w Olszynach dotyczy wykonanie nakładki asfaltowej na powierzchni 1277,7 m2 wraz z wykonaniem pobocza. g.Remont drogi gminnej ul. Potokowej w Rozkochowie obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na powierzchni 840,35 m2 wraz z wykonaniem pobocza. h.Remont drogi gminnej ul. Ogrodniczej w Olszynach obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na powierzchni 207,12m2 wraz z wykonaniem pobocza. 1.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w: a)przedmiarach robót - załącznik Nr 1 do siwz b)opisach technicznych - załącznik Nr 2 do siwz c)rysunkach - załącznik Nr 3 do siwz d)szczegółowych specyfikacjach technicznych - załącznik Nr 4 do siwz. Warunki realizacji robót: Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedłoży do zatwierdzenia projekt zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót ponosi Wykonawca i powinien je uwzględnić w kosztorysie ofertowym. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji jakości na wykonane roboty liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, w tym wady użytych materiałów i urządzeń, rozszerza się na zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okres gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca wykona wszystkie roboty zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną i specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, na którym będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres robót i rodzaj robót objętych dokumentacją projektową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP i przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. Wszelkie materiały, urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli w dokumentacji, STT i przedmiarze robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w STT i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dot. zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp wymagania dotyczące dostępności osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników przedstawiają się następująco: zgodnie z ustawą o drogach publicznych (Dz.U. z 2016 poz. 1440) z dróg publicznych korzystać może każdy zgodnie z przeznaczeniem drogi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45233223-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 376490.72
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FRANTOM BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@frantombudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Żeliwna 38
Kod pocztowy: 40-599
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 586221,42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 586221,42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 694317,89
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.