eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.PT rozbudowy ul. Powstańca Filipa Pieli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500013264-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: PT rozbudowy ul. Powstańca Filipa Pieli
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540182-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500002943-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500010725-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: PT rozbudowy ul. Powstańca Filipa Pieli

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.55.2017.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: a) korekta geometrii pasa drogowego b) przebudowa skrzyżowań c) rozbiórka istniejącej nawierzchni d) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego e) wykonanie zjazdów i chodników z kostki betonowej f) prace rozbiórkowe związane z podziałem części nieruchomości sąsiadujących z pasem drogowym g) budowa miejsc postojowych w sąsiedztwie cmentarza h) zieleń oraz wycinka drzew i krzewów i) oznakowanie 2) Roboty związane z przebudową sieci sanitarnych: a) przeniesienie hydrantu b) budowa sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do rzeki Sławięcicki wraz z budową przyłączy kd c) budowa brakujących przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej d) likwidacja istniejącego odwodnienia liniowego, e) wykonanie odwodnienia liniowego f) osadniki wirowe 3) Roboty związane z przebudową sieci elektro-energetycznych a) przebudowa sieci energetycznej NN wraz z przyłączami b) rozbudowa linii energetycznej oświetleniowej 4) Przebudowa sieci teletechnicznej wraz z przyłączami II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a)demontaż istniejącej nawierzchni, b) wykonanie podłoża, c) wykonanie nawierzchni, d) roboty związane z budową sieci sanitarnych, elektro - energetycznych i teletechnicznych Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: Pracownię Projektową, Alina Banach Ul. Opawska 6/6, ul. Mariacka 22/1 48-304 Nysa wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 120 dni kalendarzowych od przekazania placu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: PT rozbudowy ul. Powstańca Filipa Pieli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o., , ul. Kłosowa 4, 47-206, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2430000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji łącznie o 25 dni

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zlecenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną: 5.826,44 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje w.w zadanie związane z rozbudową i przebudową pasa drogowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach w.w zadania, stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 1/2017 z dnia 13.09.2017r, protokole konieczności nr 2/2017 z dnia 20.09.2017r, protokole konieczności nr 3/2017 z dnia 27.09.2017r, protokole konieczności nr 4/2017 z dnia 06.10.2017r, protokole konieczności nr 5/2017 z dnia 20.11.2017r oraz protokole konieczności nr 6/2017 z dnia 30.11.2017r. Zakres rzeczowy robót dodatkowych oraz ich wartości określają kosztorysy będące załącznikami do w.w protokołów konieczności. Powyższych robót nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy, a są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego oraz ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót. Wykonanie ww. robót dodatkowych oraz robót określonych w notatce z rady budowy z dnia 22.12.2017r. powoduje konieczność przedłużenia terminu umownego o 16 dni. Ponadto, wystąpienie warunków pogodowych niepozwalających na zachowanie parametrów technologicznych, panujących w dniach 20-24.09.2017r. oraz w dniach 30.11-03.12.2017r. spowodowało przerwanie robót przez Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy. Powyższe okoliczności powodują konieczność przedłużenia terminu umownego łącznie o 25 dni. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostały przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, tj.: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego (przeprowadzenie nowego postępowania w sprawie zamówień publicznych) - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej (wartość zamówienia dodatkowego wynosi 5 826,44 zł brutto, co stanowi 0,2% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie). Zamawiający postanawia o zleceniu zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną: 5 826,44 zł brutto oraz o przedłużeniu terminu umownego o 25 dni poprzez zmianę łączącej Strony umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.