Ogłoszenie nr 500012985-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
Opole Lubelskie: Utrzymanie zieleni oraz czystości w okresie letnim i zimowym w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 na terenie miasta Opole Lubelskie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 lutego 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opole Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102002600000,
ul. ul. Lubelska
4,
24300
Opole Lubelskie, woj.
brak, państwo
Polska, tel.
81 827 72 01, e-mail
sekretariat@opolelubelskie.pl, faks
81 827 72 00.
Adres strony internetowej (url): http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni oraz czystości w okresie letnim i zimowym w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 na terenie miasta Opole Lubelskie
Numer referencyjny
GKR.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
Powierzenie Spółce Prac związanych z utrzymaniem zieleni oraz czystości w okresie letnim
i zimowym w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 na terenie miasta Opole Lubelskie", w tym
w szczególności:
1) oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników po okresie zimowym,
2) bieżące oczyszczanie nawierzchni jezdni i chodników,
3) zimowe utrzymanie chodników,
4) wiosenne wygrabienie trawników z resztek roślinnych i nieczystości,
5) koszenie trawników,
6) zbieranie śmieci z terenu pasa drogowego w tym usunięcie liści w okresie jesienno - zimowy,
7) mechaniczne i chemiczne zwalczanie chwastów na chodnikach,
8) usuwanie nadmiaru ziemi z opasek chodnikowych i wysp rozdzielających.
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6,
77310000-6,
90620000-9,
90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
74062.80
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 12 znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego (jednostkę sektora finansów publicznych), osobie prawnej, spełniającej następujące warunki: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W przedmiotowym zamówieniu wszystkie ww. warunki zostały spełnione ponieważ: 1) Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Opolu Lubelskim Sp. z o.o. (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Opole Lubelskie (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału). 2) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Opolu Lubelskim Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Opole Lubelskie) sprawującego kontrolę, 3) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Opolu Lubelskim Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.,
,
ul. Aleja 600-lecia 8,
24-300,
Opole Lubelskie, kraj/woj.
lubelskie
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka pod adresem: ul. Niepodległości 11, 32-332 Bukowno w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych i kwiatów na potrzeby realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego pt. "Zadbana zieleń na Ochocie"
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.