Ogłoszenie nr 500012949-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 537786-N-2017
Data: 27/06/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, Krajowy numer identyfikacyjny 006320384,
ul. Gen. A. E. Fieldorfa
2,
54-049
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 306 44 19, e-mail
zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl, faks
71 306 48 67.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Siedziba Zamawiającego, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
6)
W ogłoszeniu jest:
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 833306,88
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
W ogłoszeniu powinno być:
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 656136,88
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać: a) "Ofertę Wykonawcy" - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony "Formularz cenowy" - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z bezpłatnych dokumentów ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać: a) "Ofertę Wykonawcy" - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony "Formularz cenowy" - zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z bezpłatnych dokumentów ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
e) oświadczenie potwierdzające, że dzierżawione glukometry będące przedmiotem oferty w Zadaniu 7 spełniają parametr dodatkowy: "możliwość dobrania krwi do wymaganej objętości bez wyjmowania paska" - jeżeli dotyczy. Brak złożenia ww. oświadczenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Czas wymiany wadliwego wyrobu na wolny od wad 20,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Czas wymiany wadliwego wyrobu na wolny od wad 20,00
Jakość: dodatkowe parametry techniczne 40,00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-06, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-24, godzina: 10:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy wyrobów medycznych wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 25 pozycji
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy wyrobów medycznych wykazanych i opisanych w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 9 pozycji
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 399816,0
Waluta:
PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 224356,0
Waluta:
PLN
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy asortymentu wykazanego i opisanego w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 2 pozycje
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy asortymentu wykazanego i opisanego w "Formularzu cenowym" stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 1 pozycja
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3510,0
Waluta:
PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1800,0
Waluta:
PLN
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Czas wymiany wadliwego wyrobu na wolny od wad 20,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość: dodatkowe parametry techniczne 40,00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.