To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012838-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, sprzętu tapicerowanego oraz sprzętu polowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543131-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 09057078200000,
ul. ul. Podchorążych
33,
85915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 413 876/261 414 285, e-mail
kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, sprzętu tapicerowanego oraz sprzętu polowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SSK/PN/2/D/6
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego polowego wg. poniższego zestawienia: Element I - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Stolik pod komputer - drewniany z kontenerem WP1-17 760x1300x650 100 2 Regał biurowy drewniany -1 segment WP1-31 1905x800x400 100 3 Szafa ubraniowa drewniana 2 - drzwiowa WP1-58 1905x900x570 100 Element II - sprzęt polowy Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt. 1 Stojak na broń na metalowej podstawie WP2-31 225 Element III - sprzęt kwaterunkowy tapicerowany Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Ilość szt. 1 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 150 2 Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z reg. podnoszeniem- wyściełany WP1-5 50 3 Krzesło biurowe na m.p. wyściełane WP1-37 520 4 Krzesło biurowe na mp.- twarde WP1-44 460 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39134100-1, 39110000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Element II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137129.27
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KJMK MEBLE Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
163005.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Dostawa produktów leczniczych - wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum
- DOSTAWY OSPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I INNEGO DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
- Dostawa odczynników do badań diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.