Ogłoszenie z dnia 2018-01-17
Ogłoszenie nr 500012514-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie: Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624289-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 380182900000,
ul. Al. Monte Cassino
2,
75-412
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3160300, e-mail
sekretariat@mopr.koszalin.pl, faks
94 3160328.
Adres strony internetowej (url): mopr.koszalin.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAT.251.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie. a) do obsługi kasowej otwarty zostanie rachunek pomocniczy, na który wpływać będą środki przeznaczone na wypłatę świadczeń i z którego dokonywane będą wypłaty, b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostępu do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku pomocniczym, wymienionym w ppkt a) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu, c) wypłaty będą realizowane według harmonogramu, który zostanie ustalony przez Zamawiającego, w wyjątkowych sytuacjach w dodatkowym terminie, nie później niż w przedostatnim dniu roboczym miesiąca, d) listy wypłat do realizacji na dany dzień przygotowywane będą dla maksymalnie 200 osób, e) minimum jeden punkt kasowy spełniający wymagane normy musi znajdować się na terenie miasta Koszalina - w miejscu ogólnie dostępnym dla świadczeniobiorców MOPR, f) pomieszczenie lokalowe musi obejmować minimum jedno stanowisko kasowe, g) wypłaty dokonywane będą w godzinach otwarcia lokalu Wykonawcy, nie krócej niż w godzinach 1000-1500. h) szacunkowe średnie miesięczne wypłaty świadczeń stanowić będą kwotę ok. 700.000,00 zł, i) za przelewy dotyczące zwrotu środków z rachunku pomocniczego na rachunek podstawowy MOPR nie będzie pobierana opłata. 2. Wypłata świadczeń pieniężnych przez Wykonawcę dokonywana będzie w oparciu o następujące zasady: a) dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wypłaty świadczeń jest lista wypłat sporządzona przez Zamawiającego i doręczona Wykonawcy w formie elektronicznej. b) Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym na podstawie dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości i listy wypłat, o której mowa w pkt 2 a). c) wypłata gotówki osobie innej niż świadczeniobiorca może nastąpić na podstawie upoważnienia do pobrania świadczeń sporządzonego w formie aktu notarialnego lub ręcznie napisanego przez świadczeniobiorcę upoważnienia, przy czym podpis osoby upoważniającej musi być poświadczony notarialnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania do Wykonawcy list oraz środków pieniężnych na wypłatę świadczeń wraz z należną Wykonawcy prowizją, nie później niż w dniu poprzedzającym wypłatę świadczeń, a w szczególnych przypadkach w dniu wypłaty świadczenia. 4. Wykonawca realizuje wypłaty od następnego dnia po otrzymaniu list elektronicznych. W wyjątkowych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą może nastąpić wypłata z list przesłanych w bieżącym dniu roboczym. 5. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający może telefonicznie wstrzymać wypłatę świadczenia z konkretnej listy. 6. Dowodem wypłaty świadczeń z listy wypłat jest dzienny wyciąg w postaci elektronicznej, potwierdzający dokonanie transakcji, pobierany za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu oraz przesłany elektronicznie przez Wykonawcę plik z raportem zwrotnym zawierającym datę wypłaty świadczenia. Raport zwrotny przesyłany jest Zamawiającemu elektronicznie przez Wykonawcę nie później niż w ostatnim dniu roboczym miesiąca. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wypłatę świadczeń do rąk osób nieuprawnionych, bądź niezgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentami. 8. Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku podejrzenia, że świadczeniobiorca jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych. 9. Za prowadzenie obsługi kasowej w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Wykonawcy przysługuje prowizja od wypłaconych kwot, która naliczana będzie i pobierana w drodze obciążania rachunku pomocniczego na koniec każdego dnia, w którym nastąpiła wypłata świadczenia. 10. Poza prowizją, o której mowa w punkcie 9, Wykonawcy przysługuje opłata ryczałtowa za obsługę kasową, obejmująca również usługi bankowości elektronicznej, zapewniającej dostęp do rachunków za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu. Opłata ryczałtowa będzie regulowana w okresach miesięcznych, w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie wskazanym w umowie. 11. Realizacja usługi obejmuje okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r. 12. W przypadku, gdy procedura wyłonienia najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy na obsługę kasową w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie nastąpi po 1 stycznia 2018 roku, Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot umowy, dopiero od dnia podpisania przedmiotowej umowy. 13. Określona w formularzu ofertowym i umowie wysokość wypłat miesięcznych jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
432463.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Płatnicze Spółka Komandytowa 1 Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
- Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ".
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa/ przebudowa ul. Gdańskiej w Koszalinie"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Limit na gwarancje bankowe
- Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.