eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500012514-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie: Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624289-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 380182900000, ul. Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3160300, e-mail sekretariat@mopr.koszalin.pl, faks 94 3160328.
Adres strony internetowej (url): mopr.koszalin.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAT.251.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie. a) do obsługi kasowej otwarty zostanie rachunek pomocniczy, na który wpływać będą środki przeznaczone na wypłatę świadczeń i z którego dokonywane będą wypłaty, b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostępu do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku pomocniczym, wymienionym w ppkt a) za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu, c) wypłaty będą realizowane według harmonogramu, który zostanie ustalony przez Zamawiającego, w wyjątkowych sytuacjach w dodatkowym terminie, nie później niż w przedostatnim dniu roboczym miesiąca, d) listy wypłat do realizacji na dany dzień przygotowywane będą dla maksymalnie 200 osób, e) minimum jeden punkt kasowy spełniający wymagane normy musi znajdować się na terenie miasta Koszalina - w miejscu ogólnie dostępnym dla świadczeniobiorców MOPR, f) pomieszczenie lokalowe musi obejmować minimum jedno stanowisko kasowe, g) wypłaty dokonywane będą w godzinach otwarcia lokalu Wykonawcy, nie krócej niż w godzinach 1000-1500. h) szacunkowe średnie miesięczne wypłaty świadczeń stanowić będą kwotę ok. 700.000,00 zł, i) za przelewy dotyczące zwrotu środków z rachunku pomocniczego na rachunek podstawowy MOPR nie będzie pobierana opłata. 2. Wypłata świadczeń pieniężnych przez Wykonawcę dokonywana będzie w oparciu o następujące zasady: a) dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wypłaty świadczeń jest lista wypłat sporządzona przez Zamawiającego i doręczona Wykonawcy w formie elektronicznej. b) Wykonawca upoważniony jest do wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym na podstawie dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości i listy wypłat, o której mowa w pkt 2 a). c) wypłata gotówki osobie innej niż świadczeniobiorca może nastąpić na podstawie upoważnienia do pobrania świadczeń sporządzonego w formie aktu notarialnego lub ręcznie napisanego przez świadczeniobiorcę upoważnienia, przy czym podpis osoby upoważniającej musi być poświadczony notarialnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania do Wykonawcy list oraz środków pieniężnych na wypłatę świadczeń wraz z należną Wykonawcy prowizją, nie później niż w dniu poprzedzającym wypłatę świadczeń, a w szczególnych przypadkach w dniu wypłaty świadczenia. 4. Wykonawca realizuje wypłaty od następnego dnia po otrzymaniu list elektronicznych. W wyjątkowych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą może nastąpić wypłata z list przesłanych w bieżącym dniu roboczym. 5. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający może telefonicznie wstrzymać wypłatę świadczenia z konkretnej listy. 6. Dowodem wypłaty świadczeń z listy wypłat jest dzienny wyciąg w postaci elektronicznej, potwierdzający dokonanie transakcji, pobierany za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu oraz przesłany elektronicznie przez Wykonawcę plik z raportem zwrotnym zawierającym datę wypłaty świadczenia. Raport zwrotny przesyłany jest Zamawiającemu elektronicznie przez Wykonawcę nie później niż w ostatnim dniu roboczym miesiąca. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wypłatę świadczeń do rąk osób nieuprawnionych, bądź niezgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego dokumentami. 8. Wykonawca odmawia wypłaty świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym w przypadku podejrzenia, że świadczeniobiorca jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych. 9. Za prowadzenie obsługi kasowej w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych uprawnionym świadczeniobiorcom Wykonawcy przysługuje prowizja od wypłaconych kwot, która naliczana będzie i pobierana w drodze obciążania rachunku pomocniczego na koniec każdego dnia, w którym nastąpiła wypłata świadczenia. 10. Poza prowizją, o której mowa w punkcie 9, Wykonawcy przysługuje opłata ryczałtowa za obsługę kasową, obejmująca również usługi bankowości elektronicznej, zapewniającej dostęp do rachunków za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu. Opłata ryczałtowa będzie regulowana w okresach miesięcznych, w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie wskazanym w umowie. 11. Realizacja usługi obejmuje okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r. 12. W przypadku, gdy procedura wyłonienia najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy na obsługę kasową w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koszalinie nastąpi po 1 stycznia 2018 roku, Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot umowy, dopiero od dnia podpisania przedmiotowej umowy. 13. Określona w formularzu ofertowym i umowie wysokość wypłat miesięcznych jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432463.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Płatnicze Spółka Komandytowa 1 Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 81
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 345600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.