Ogłoszenie nr 500012395-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk: usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach i obiektach należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626875-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000,
ul. Gradowa
6,
80-802
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 300 08 42, e-mail
sekretariat@hewelianum.pl, faks
58 742 15 13.
Adres strony internetowej (url): www.hewelianum.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach i obiektach należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPZ.26.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczne i jednorazowe wykonywanie czynności wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ, w pomieszczeniach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Sprzątanie obiektów będzie odbywało się: 1) W obiektach biurowych oraz w pomieszczeniu monitoringu i ochrony: Laboratorium Amunicyjne 1 (Willa), Nowe Koszary, pomieszczenie ochrony w Poternie do Baterii Moździerzy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, od godziny 15.45. 2) W obiektach wystawienniczych: a) Kaponiera Południowa z Poterną, Koszary Schronowe: od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem dni świątecznych kościelnych - od 1 lipca do 31 października od wtorku do niedzieli w godzinach 08.00-17.00, poniedziałki 7.30-15.30 (dni techniczne). W pozostałych miesiącach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30, a w soboty i niedziele: od 8.00-17.00. b) Wystawa "Łamigłówka" i salka dydaktyczna w Poternie do Baterii Moździerzy - w trybie ciągłym w godzinach otwarcia wystawy "Dookoła Świata" zlokalizowanej w obiekcie Koszary Schronowe. c) Galeria Strzelecka wraz z pomieszczeniem technicznym nr 34 A, Poterna do Baterii Moździerzy, Bateria Moździerzy, Wozownia Artyleryjska w dniach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 3) W pozostałych pomieszczeniach wystawienniczych - Wystawa "Wehikuł Czasu - Człowiek i Pocisk" (Wysokie i Niskie Czoło Kurkowe): w okresie od czerwca do września 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia z Zamawiającym), natomiast w pozostałym okresie 1 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia z Zamawiającym). 4) W pomieszczeniach technicznych: Barak przy domu Wałmistrza - 2 razy w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), Wartownia Południowa, Redita Napoleońska - na zlecenie Zamawiającego. 5) W toaletach ogólnodostępnych (w terenie) oraz pozostałych obiektach - na zlecenie Zamawiającego. 6) Jednorazowe sprzątanie obiektu Wozowni Artyleryjskiej przed przystąpieniem do eksploatacji. 7) W związku z planowanym rozpoczęciem inwestycji (budowa planetarium) przewiduje się czasowe wyłączenie obiektu Kaponiera Południowa z eksploatacji. Po przekazaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego Wykonawca zakończy świadczenie usługi sprzątania w tym obiekcie. 8) Mycie i czyszczenie parkomatów, systemu parkingowego, kontenerów molok znajdujących się na parkingu przy ul. Gradowej, tablic i znaków, płyt pamiątkowych znajdujących się na terenie administrowanym przez Zamawiajacego oraz mycie elementów małej architektury na placu zabaw przy Domu Wałmistrza - na zlecenie Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zapewnienia personelu przydzielonego na stałe do danego obiektu: 1) Obiekty biurowe oraz pomieszczenie monitoringu i ochrony - sprzątane po godzinie 15.45 przez 2 osoby. 2) Obiekty wystawiennicze sprzątane przez serwis dzienny: Kaponiera Południowa - 1 osoba, Koszary Schronowe - 2 osoby, Kaponiera i 1 osoba w Koszarach Schronowych zgodnie z pkt 3.2a, druga osoba w Koszarach Schronowych7.00-12.00, w dni techniczne osoby 7.30-15.30). 3) Obiekty wystawiennicze na Niskim i Wysokim Czole Kurkowym oraz pozostałe obiekty wystawiennicze, konferencyjne i techniczne - 3-4 osoby. 4) Wozownia artyleryjska obiekt konferencyjny z możliwością ustawienia wystaw czasowych planowany termin oddania do użytkowania 01.06.2017r. Rozpoczęcie świadczenia usługi po pisemnej informacji o terminie od Zlecającego. 5) Jednorazowe sprzątanie Wozowni Artyleryjskiej 3-4 osoby. 5. Wykonywanie czynności związanych z obsługą pralni będzie odbywało się na zlecenie Zamawiającego i obejmowało czynności: pranie, suszenie i prasowanie odzieży roboczej, odzieży ochronnej wykorzystywanej na zajęciach edukacyjnych oraz obrusów i innego asortymentu. Pranie i suszenie obejmuje także czynności takie jak wkładanie i wyjmowanie tekstyliów z pralki oraz przekładanie w/w asortymentu do suszarki lub wieszanie na przeznaczonych do tego celu stojakach. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także poniższe wymagania Zamawiającego: 1) Zakup i dostawę materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania i utrzymania w/w pomieszczeń w należytej czystości oraz obsługi pralni (na koszt Wykonawcy), takich jak: papier toaletowy (2 warstwowy, biały, miękki, dopasowany do zamontowanych pojemników), mydło w płynie niewysuszające skóry, odświeżacze powietrza (w kostce i w aerozolu), worki na śmieci dopasowane do pojemników i koszy na odpady oraz do niszczarek, gąbeczki do mycia naczyń, szmatki gąbczaste, płyn do mycia naczyń. Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji oraz środki piorące (proszek, kapsułki, odplamiacz) odpowiednie do rodzaju pranych tkanin. 2) Zapewnienie odpowiedniego sprzętu do realizacji usługi (w tym odkurzacze, urządzenie do czyszczenia wykładzin i tapicerki, urządzenie do czyszczenia glazury i terakoty, urządzenie wykorzystywane podczas prac związanych z pielęgnacją, czyszczeniem i konserwacją podłóg drewnianych, PCV, itp.). 3) Zapewnienie dostępności personelu w godzinach pracy Zamawiającego. 4) Zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas imprez organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje co najmniej trzy imprezy w godzinach nocnych w ciągu roku: Noc Muzeów (maj), Noc Spadających Gwiazd (sierpień) i Noc Naukowców (wrzesień). 5) Zapewnienie nadzoru - koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem. Koordynator nie może być osobą wchodzącą w skład ekipy sprzątającej wykonującym pracę w obiektach Zamawiającego. Koordynator będzie dokonywał kontroli jakości usług dwa razy w tygodniu oraz na żądanie Zamawiającego. 6) Dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, 7) Niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu max 1 h po zgłoszeniu zapotrzebowania. W przypadku konieczności zastąpienia nieobecnego pracownika ekipy sprzątającej - przybycie osoby na zastępstwo w przeciągu 1 godziny. 8) Używanie, podczas realizacji zamówienia, sprzętu oraz środków czyszczących i konserwujących wskazanych w wykazie załączonym do oferty. 9) Wykonanie wskazanego przez Zamawiającego zakresu prac specjalistycznym sprzętem wykorzystywanym podczas czyszczenia i konserwacji różnych powierzchni (podłogi, dywany, tapicerki) oraz wykonanie dezynfekcji suchą parą lub innymi środkami w zależności od dezynfekowanej powierzchni. 10) Zapewnienie pracownikom, wykonującym przedmiot umowy, jednolitej odzieży roboczej oznakowanej widoczną nazwą firmy oraz identyfikatora. 11) Dokonywanie kontroli obiektów pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania minimum 1 raz w tygodniu oraz na prośbę Zamawiającego, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (dla Zamawiającego i Wykonawcy). 12) Dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy kierownika ekipy sprzątającej. W przypadku absencji pracowników oddelegowanych do świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, wykonawca musi zapewnić zastępstwo w taki sposób, aby liczba osób sprzątających była stała.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 98310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273170.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIRECO Krzysztof Komajda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300098.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.