eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze i wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji oraz dostawą i montażem rozdzielni energetycznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11

Ogłoszenie nr 500012370-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.

Sąd Okręgowy w Koninie : "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze i wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji oraz dostawą i montażem rozdzielni energetycznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541672-n-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001799-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Koninie , Krajowy numer identyfikacyjny 311615057, ul. ul. Eneregtyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632423022, e-mail katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl, faks 632426569.
Adres strony internetowej (url): www.konin.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze i wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji oraz dostawą i montażem rozdzielni energetycznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG.2153-4/2017, SG2153-5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4: 1.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 - obejmuje: a) remont pomieszczeń piwnicznych wraz z klatką schodową prowadzącą na parter (pomieszczenia nr -1K1,-101, -102, -103, -104, -105, -106, -108, -109, -110, -111) w ramach którego przewidziano m.in.: ? remont instalacji elektrycznej, ? wymianę instalacji c.o. z montażem dodatkowych grzejników w pomieszczeniach archiwum, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? wykonanie posadzek z płytek gresowych nieszkliwionych, b) remont pomieszczeń biurowych na parterze (pomieszczenia nr 101, 102, 111, 114 i 115), w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, ? dostawę i montaż kratek wentylacyjnych, c) remont pomieszczeń biurowych na I piętrze (pomieszczenia nr 201, 202, 211, 212), w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, ? dostawę i montaż kratek wentylacyjnych, d) remont pomieszczeń sanitarnych na I piętrze (pomieszczenia nr 213 i 214), w ramach którego przewidziano m.in.: ? wymianę instalacji wod.-kan. i c.o., ? dostawę i montaż przyborów sanitarnych, ? wykonanie wyłazu dachowego, ? wykonanie okładzin ściennych oraz podłóg z płytek ceramicznych, e) prace zewnętrzne: ? remont schodów wejściowych głównych oraz inne prace remontowe na elewacji, ? montaż daszka nad platformą dla osób niepełnosprawnych. 1.2 Remont części pomieszczeń w budynku B przy ul. Traugutta 4 - obejmuje: a) remont pomieszczeń wewnętrznych: ? pomieszczeń piwnicznych wraz z klatką schodową prowadzącą na parter (pom. -1K1, -101, -102, -103, -104, -105, -106, -108, -109, -110, -111), ? remont instalacji elektrycznej na poddaszu oraz montaż oświetlenia awaryjnego, b) prace zewnętrze: ? malowanie ogrodzenia, ? malowanie krat okiennych, ? malowanie linii miejsc postojowych dla konwoju oraz pojazdów osób niepełnosprawnych. 2. Część II - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji obejmuje: 2.1. Remont połaci dachowej pokrytej blachą trapezową, w ramach którego przewidziano m.in.: ? demontaż istniejących rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, ? demontaż istniejącej instalacji odgromowej, ? demontaż blachy trapezowej wierzchniej i spodniej, izolacji termicznej w miejscach projektowanych świetlików, ? montaż nowych świetlików dachowych na podkonstrukcji, ? wykonanie nowej izolacji termicznej z płyt styropianowych laminowanych papą, ? wykonanie nowego pokrycia dachu połaci z 2 warstw papy dachowej termozgrzewalnej, ? dostawę i montaż nowych rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, ? wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2.2. Remont pomieszczeń wewnątrz budynku, w tym: a) remont sal rozpraw na parterze (pomieszczenie nr 11) oraz na I piętrze (pomieszczenie nr 110 i 115), w ramach którego przewidziano m.in.: ? renowację posadzek kamiennych, ? montaż nowych podestów sędziowskich, ? wymianę sufitów podwieszonych, ? uzupełnianie tynków oraz malowanie ścian, ? wykonanie zabudowy podparapetowej, ? demontaż, płukanie, oczyszczenie, malowanie i montaż grzejników żeliwnych wraz z malowaniem rur centralnego ogrzewania, ? dostawę i montaż nawietrzaków oraz wentylatorów elektrycznych, ? prace w zakresie instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, b) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II piętrze (nr 219, 221 A-B, 227, 220 A-D oraz wydzielenie z pomieszczenia nr 222 - trzech pomieszczeń biurowych) polegający m.in. na: ? wykonaniu posadzek z wykładziny PCV, ? wykonaniu ścianek działowych, ? wykonaniu nowych otworów drzwiowych oraz montażu drzwi wewnętrznych, ? montażu sufitu podwieszonego, ? przygotowaniu powierzchni ścian oraz ich malowaniu, ? montażu nawietrzaków oraz wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, ? wykonaniu prac w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz sanitarnych, c) remont pomieszczeń biurowych na I piętrze (pomieszczenia nr 116, 117, 118 i 119 oraz 123), w ramach którego przewidziano m.in.: ? naprawę i renowację posadzek z parkietu drewnianego lub wykonanie posadzki z wykładziny PCV, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? prace w zakresie instalacji sanitarnych (płukanie grzejników, malowanie rur c.o. i grzejników), ? prace w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (m.in. wkucie natynkowych kabli, przewodów), ? montaż nowych żaluzji pionowych materiałowych, d) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych na parterze (pomieszczenia nr 1, 4, 6-10, 12-17, 20, 21, 21A, 21B, 22, 25, 26, 29-31, 32A, 32B, 33-37), w ramach którego przewidziano m.in.: ? naprawę i renowację posadzek z parkietu drewnianego lub wykonanie posadzki z wykładziny PCV, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż nawietrzaków podokiennych, ? prace w zakresie instalacji sanitarnych (płukanie grzejników, malowanie rur c.o. i grzejników lub dostawa i montaż nowych grzejników, wymiana zaworów termostatycznych), ? prace w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (m.in. wkucie natynkowych kabli, przewodów), ? montaż nowych żaluzji pionowych materiałowych. 2.3. Dostawa i montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 oraz wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, w zakres których wchodzi: ? wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach nr 222A, 222B i 222C - wydzielonych z pomieszczenia nr 222 znajdującego się na II piętrze budynku, ? zamontowanie jednostki zewnętrznej na systemowej konstrukcji wsporczej lub ramie z kształtowników stalowych około 40cm nad powierzchnią dachu ? dobranie do powyższej jednostki 3 jednostek wewnętrznych, ? wykonanie odprowadzenia skroplin od każdego urządzenia wewnętrznego rurami z PP o średnicy min. DN 32, ? podłączenie instalacji skroplin do rur spustowych znajdujących się na elewacji wschodniej budynku, ? wyposażenie każdej jednostki wewnętrznej w pompkę skroplin, ? prowadzenie przewodów i podłączenie urządzeń klimatyzacyjnych nad sufitem podwieszonym, ? wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji oraz usuwanie awarii dostarczonych w ramach tego postępowania klimatyzatorów zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby była utrzymywana ważność gwarancji przez okres 3 lat, ? dostarczenie oraz zamontowanie przez Wykonawcę wszystkich urządzeń i połączeń wchodzących w skład systemu klimatyzacji w pomieszczeniach. 2.4. Prace zewnętrzne: a. malowanie ogrodzenia zewnętrznego, b. wyprofilowanie i remont opaski z kostki brukowej, c. malowanie krat okien piwnicznych, d. poprawa estetyki płyt granitowych na ścianach (front) wraz z innymi drobnymi pracami remontowymi. 2.5 Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego w całym budynku (wg projektu wykonawczego branży instalacji elektrycznej). 3. Część III - Dostawa i montaż rozdzielni energetycznej w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 obejmuje: ? wymianę przewodów WLZ (wewnętrznej linii zasilającej) głównego zasilania budynku w energię elektryczną od istniejącego złącza kablowego w zewnętrznej elewacji budynku do "TG", ? wymianę w "TG" trzech zabezpieczeń odpływów LZ zasilających rozdzielnice poszczególnych kondygnacji tj. parteru, I i II piętra: wyłączników nadprądowych na rozłączniki bezpiecznikowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45331210-1, 45315100-9, 45311200-2, 45314320-0, 45331230-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamia, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części I "Remont części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4", ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 692396.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DANBUD" Tadeusz Bąkowski
Email wykonawcy: danbud@danbud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 61, 62-540 Kleczew
Kod pocztowy: 62-540
Miejscowość: Kleczew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 851647.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 851647.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 969240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż rozdzielni w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6046.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELECTRIC" Spółka z o.o
Email wykonawcy: sekretariat@electric.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 11, 62-510 Konin
Kod pocztowy: 62-510
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7437.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7437.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7437.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.