To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-11
Ogłoszenie nr 500012370-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Sąd Okręgowy w Koninie : "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego
w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4"
oraz
"Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego
w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze
i wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji oraz dostawą i montażem rozdzielni energetycznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541672-n-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001799-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Koninie , Krajowy numer identyfikacyjny 311615057,
ul. ul. Eneregtyka
5,
62-510
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
632423022, e-mail
katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl, faks
632426569.
Adres strony internetowej (url): www.konin.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze i wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji oraz dostawą i montażem rozdzielni energetycznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.2153-4/2017, SG2153-5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4: 1.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 - obejmuje: a) remont pomieszczeń piwnicznych wraz z klatką schodową prowadzącą na parter (pomieszczenia nr -1K1,-101, -102, -103, -104, -105, -106, -108, -109, -110, -111) w ramach którego przewidziano m.in.: ? remont instalacji elektrycznej, ? wymianę instalacji c.o. z montażem dodatkowych grzejników w pomieszczeniach archiwum, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? wykonanie posadzek z płytek gresowych nieszkliwionych, b) remont pomieszczeń biurowych na parterze (pomieszczenia nr 101, 102, 111, 114 i 115), w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, ? dostawę i montaż kratek wentylacyjnych, c) remont pomieszczeń biurowych na I piętrze (pomieszczenia nr 201, 202, 211, 212), w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, ? dostawę i montaż kratek wentylacyjnych, d) remont pomieszczeń sanitarnych na I piętrze (pomieszczenia nr 213 i 214), w ramach którego przewidziano m.in.: ? wymianę instalacji wod.-kan. i c.o., ? dostawę i montaż przyborów sanitarnych, ? wykonanie wyłazu dachowego, ? wykonanie okładzin ściennych oraz podłóg z płytek ceramicznych, e) prace zewnętrzne: ? remont schodów wejściowych głównych oraz inne prace remontowe na elewacji, ? montaż daszka nad platformą dla osób niepełnosprawnych. 1.2 Remont części pomieszczeń w budynku B przy ul. Traugutta 4 - obejmuje: a) remont pomieszczeń wewnętrznych: ? pomieszczeń piwnicznych wraz z klatką schodową prowadzącą na parter (pom. -1K1, -101, -102, -103, -104, -105, -106, -108, -109, -110, -111), ? remont instalacji elektrycznej na poddaszu oraz montaż oświetlenia awaryjnego, b) prace zewnętrze: ? malowanie ogrodzenia, ? malowanie krat okiennych, ? malowanie linii miejsc postojowych dla konwoju oraz pojazdów osób niepełnosprawnych. 2. Część II - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji obejmuje: 2.1. Remont połaci dachowej pokrytej blachą trapezową, w ramach którego przewidziano m.in.: ? demontaż istniejących rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, ? demontaż istniejącej instalacji odgromowej, ? demontaż blachy trapezowej wierzchniej i spodniej, izolacji termicznej w miejscach projektowanych świetlików, ? montaż nowych świetlików dachowych na podkonstrukcji, ? wykonanie nowej izolacji termicznej z płyt styropianowych laminowanych papą, ? wykonanie nowego pokrycia dachu połaci z 2 warstw papy dachowej termozgrzewalnej, ? dostawę i montaż nowych rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, ? wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2.2. Remont pomieszczeń wewnątrz budynku, w tym: a) remont sal rozpraw na parterze (pomieszczenie nr 11) oraz na I piętrze (pomieszczenie nr 110 i 115), w ramach którego przewidziano m.in.: ? renowację posadzek kamiennych, ? montaż nowych podestów sędziowskich, ? wymianę sufitów podwieszonych, ? uzupełnianie tynków oraz malowanie ścian, ? wykonanie zabudowy podparapetowej, ? demontaż, płukanie, oczyszczenie, malowanie i montaż grzejników żeliwnych wraz z malowaniem rur centralnego ogrzewania, ? dostawę i montaż nawietrzaków oraz wentylatorów elektrycznych, ? prace w zakresie instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych, ? dostawę i montaż żaluzji pionowych materiałowych, b) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II piętrze (nr 219, 221 A-B, 227, 220 A-D oraz wydzielenie z pomieszczenia nr 222 - trzech pomieszczeń biurowych) polegający m.in. na: ? wykonaniu posadzek z wykładziny PCV, ? wykonaniu ścianek działowych, ? wykonaniu nowych otworów drzwiowych oraz montażu drzwi wewnętrznych, ? montażu sufitu podwieszonego, ? przygotowaniu powierzchni ścian oraz ich malowaniu, ? montażu nawietrzaków oraz wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, ? wykonaniu prac w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz sanitarnych, c) remont pomieszczeń biurowych na I piętrze (pomieszczenia nr 116, 117, 118 i 119 oraz 123), w ramach którego przewidziano m.in.: ? naprawę i renowację posadzek z parkietu drewnianego lub wykonanie posadzki z wykładziny PCV, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? prace w zakresie instalacji sanitarnych (płukanie grzejników, malowanie rur c.o. i grzejników), ? prace w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (m.in. wkucie natynkowych kabli, przewodów), ? montaż nowych żaluzji pionowych materiałowych, d) remont pomieszczeń biurowych i pomocniczych na parterze (pomieszczenia nr 1, 4, 6-10, 12-17, 20, 21, 21A, 21B, 22, 25, 26, 29-31, 32A, 32B, 33-37), w ramach którego przewidziano m.in.: ? naprawę i renowację posadzek z parkietu drewnianego lub wykonanie posadzki z wykładziny PCV, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż nawietrzaków podokiennych, ? prace w zakresie instalacji sanitarnych (płukanie grzejników, malowanie rur c.o. i grzejników lub dostawa i montaż nowych grzejników, wymiana zaworów termostatycznych), ? prace w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (m.in. wkucie natynkowych kabli, przewodów), ? montaż nowych żaluzji pionowych materiałowych. 2.3. Dostawa i montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 oraz wykonanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, w zakres których wchodzi: ? wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach nr 222A, 222B i 222C - wydzielonych z pomieszczenia nr 222 znajdującego się na II piętrze budynku, ? zamontowanie jednostki zewnętrznej na systemowej konstrukcji wsporczej lub ramie z kształtowników stalowych około 40cm nad powierzchnią dachu ? dobranie do powyższej jednostki 3 jednostek wewnętrznych, ? wykonanie odprowadzenia skroplin od każdego urządzenia wewnętrznego rurami z PP o średnicy min. DN 32, ? podłączenie instalacji skroplin do rur spustowych znajdujących się na elewacji wschodniej budynku, ? wyposażenie każdej jednostki wewnętrznej w pompkę skroplin, ? prowadzenie przewodów i podłączenie urządzeń klimatyzacyjnych nad sufitem podwieszonym, ? wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji oraz usuwanie awarii dostarczonych w ramach tego postępowania klimatyzatorów zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby była utrzymywana ważność gwarancji przez okres 3 lat, ? dostarczenie oraz zamontowanie przez Wykonawcę wszystkich urządzeń i połączeń wchodzących w skład systemu klimatyzacji w pomieszczeniach. 2.4. Prace zewnętrzne: a. malowanie ogrodzenia zewnętrznego, b. wyprofilowanie i remont opaski z kostki brukowej, c. malowanie krat okien piwnicznych, d. poprawa estetyki płyt granitowych na ścianach (front) wraz z innymi drobnymi pracami remontowymi. 2.5 Wymiana opraw oświetlenia awaryjnego w całym budynku (wg projektu wykonawczego branży instalacji elektrycznej). 3. Część III - Dostawa i montaż rozdzielni energetycznej w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 obejmuje: ? wymianę przewodów WLZ (wewnętrznej linii zasilającej) głównego zasilania budynku w energię elektryczną od istniejącego złącza kablowego w zewnętrznej elewacji budynku do "TG", ? wymianę w "TG" trzech zabezpieczeń odpływów LZ zasilających rozdzielnice poszczególnych kondygnacji tj. parteru, I i II piętra: wyłączników nadprądowych na rozłączniki bezpiecznikowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45331210-1, 45315100-9, 45311200-2, 45314320-0, 45331230-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych zawiadamia, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części I "Remont części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4", ponieważ nie złożono żadnej oferty dla tej części zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach biurowych na II piętrze oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
692396.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DANBUD" Tadeusz Bąkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
851647.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż rozdzielni w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6046.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELECTRIC" Spółka z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7437.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRZEBUDOWA WIEŻY CIŚNIEŃ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO, KANALIZACJI SANITARNEJ I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY
- Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Bławatkowej i Pelargoniowej na osiedlu Chorzeń w Koninie
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.