To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-16
Ogłoszenie nr 500011731-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim: Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631257-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14152052300000,
ul. ul. Szkolna
3,
05-102
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7755974, 775 47 18, e-mail
sp3@nowydwormaz.pl, faks
227 755 974.
Adres strony internetowej (url): www.zs3.nowydwormaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP3.055.185.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnej dostawy pelletu drzewnego - w szacunkowej ilości 160,00 ton (sto sześćdziesiąt ton) spełniającego parametry certyfikatu DIN plus lub En Plus A1, o wartości opałowej nie mniejszej niż 17 MJ/kg, wraz z załadunkiem, dostawą specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu pelletu (autocysterną), jego rozładunkiem za pomocą złącza pneumatycznego do magazynu (zbiorników) kotłowni przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Szkolnej 3. 3. Dostarczany pellet drzewny, przez cały okres obowiązywania umowy, będzie zgodny z normą EN 14961-2. 4. Jakość dostarczanego pelletu zostanie potwierdzona każdorazowo (przy każdej dostawie) stosownym, aktualnym certyfikatem DIN plus lub EN plus A1. 5. Podana ilość 160,00 ton pelletu jest wartością szacunkową i może ulec zmniejszeniu. Służyć ona będzie wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowi ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw 6. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania przedmiotu zamówienia w workach lub opakowaniach typu big bag. 7. Jednorazowa dostawa będzie wynosiła około 15,00 ton pelletu. 8. Dostawy częściowe pelletu realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie): 1) w ciągu 5 dni kalendarzowych od zgłoszenia, 2) w ilościach określonych w zamówieniu. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw pelletu zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biomasa Partner Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131659.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-53/2024: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych dla potrzeb Zespołu utrzymania czystości.
- Dostawa echokardiografu do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-60/2024 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Komorowo; ul. płk. dypl. L. Bociańskiego 1; 07-310 Ostrów Mazowiecka
- SVA/W/J/4620-12/2024 Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż paneli kancelaryjnych
- SVA/U/4620-57/2024 Termomodernizacja bud. nr 13, 14, 15, 24 oraz Docieplenie stropu bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Glewice, 72-100 Glewice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opału do Szkół Podstawowych Gminy Wieluń
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego i węgla kamiennego dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2024/2025.
- Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2024r. do 30 czerwca 2025r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.