eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018 r. rejon VI i VII

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500011536-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018 r. rejon VI i VII

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628468-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500074827-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, Krajowy numer identyfikacyjny 12139884200000, ul. ul. Limanowskiego 32, 32020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 250 11 90, 278 20 10, e-mail tkuchnia@wieliczka.eu, faks 12 278 20 10.
Adres strony internetowej (url): www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,294742,ogloszenia-o-przetargach.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018 r. rejon VI i VII

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZD 7021.13/z/część VI i część VII/17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00-3 - Usługi sprzątania ulic 2. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2018r. rejon VI i VII. Szczegółowy zakres prowadzenia zimowego utrzymania dróg wraz z kolejnością ich odśnieżania został szczegółowo opisany w załącznikach B, B1, C, C1, do SIWZ (Rejon - Część VI - ok. 28.120mb, Rejon - Część VII ok. 26.415 mb). Znaczna część dróg gminnych na terenie Gminy Wieliczka jest zlokalizowana w terenie pagórkowatym. Drogi gminne wraz z poboczami przeznaczone do zimowego utrzymania posiadają nawierzchnię asfaltową lub tłuczniową o zmiennej szerokości. W większości mają szerokość od 4,5m do 6m, drogi dwu kierunkowe dwujezdniowe. Drogi te mają być odśnieżane w sposób standardowy połówkami jezdni typowym sprzętem do odśnieżania. Część dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania to drogi dwukierunkowe jedno pasowe o szerokości od 2,5m do 3,5m bez ukształtowanych mijanek. W takim przypadku należy przewidzieć odśnieżanie jednokierunkowe z koniecznością wycofywania sprzętu na znacznych odcinkach dróg. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności odśnieżania dróg w trakcie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1) Dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie 21 dyżurów biernych w okresie wykonywania zamówienia dla każdej części zamówienia. 3.2) Akcja dobowa (dyżur czynny) - od momentu stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi. Akcja dobowa (dyżur czynny) prowadzona będzie od godziny 5:00 pierwszego dnia do godziny 5:00 następnego dnia. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie 28 dyżurów czynnych w okresie wykonywania zamówienia dla każdej części zamówienia. 3.3) Akcja dobowa (dyżur czynny) liczony jest od momentu rozpoczęcia pracy sprzętu. W przypadku trwania akcji dobowej (dyżuru czynnego ) w czasie krótszym niż określony w pkt 3.2, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone jako 70% podanej w ofercie ceny kompletnej akcji dobowej (dyżuru czynnego) netto + podatek VAT. 3.4) Rozpoczęcie prowadzenia zimowego utrzymania (dyżur dobowy (dyżur bierny) lub akcja dobowa (dyżur czynny) wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 4 godzin. Wyznaczenie nastąpi telefonicznie lub za pomocą SMS. 3.5) W przypadku ustabilizowania warunków pogodowych nie wymagających prac, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za okres ten nie przysługuje wynagrodzenie. Upoważniony przedstawiciel Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych. Zawieszenie dyżurów nastąpi z wyprzedzeniem 4 godzin telefonicznie lub za pomocą SMS. Ponowne rozpoczęcie prowadzenia zimowego utrzymania (dyżur dobowy (dyżur bierny) lub akcja dobowa (dyżur czynny)) po ich zawieszeniu następuje na zasadach określonych w pkt 3.4 Wykonawca jest zobowiązany w ciągu max 4 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy i rozpocząć (uruchomić) prowadzenie zimowego utrzymania (dyżur dobowy (dyżur bierny) lub akcja dobowa (dyżur czynny)). 3.6) Skrócenie czasu rozpoczęcia (uruchomienia) akcji dobowej (dyżuru czynnego) do 1 godziny od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, będzie punktowane 40 pkt w ramach kryterium oceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o faktycznym rozpoczęciu akcji dobowej (dyżur czynny) telefonicznie lub SMS. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę zadeklarowanego skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżur czynny) do 1 godziny od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, Wykonawcy zostanie naliczona kara w wysokości 200 zł brutto za każde niedotrzymanie skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżuru czynnego). - Skrócenie czasu rozpoczęcia (uruchomienia) akcji dobowej (dyżuru czynnego) do 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, będzie punktowane 30 pkt w ramach kryterium oceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o faktycznym rozpoczęciu akcji dobowej (dyżur czynny) telefonicznie lub SMS . W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę zadeklarowanego skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżur czynny) do 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, Wykonawcy zostanie naliczona kara w wysokości 200 zł brutto za każde niedotrzymanie skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżuru czynnego). - Skrócenie czasu rozpoczęcia (uruchomienia) akcji dobowej (dyżuru czynnego) do 3 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, będzie punktowane 10 pkt w ramach kryterium oceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o faktycznym rozpoczęciu akcji dobowej (dyżur czynny) telefonicznie lub SMS . W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę zadeklarowanego skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżur czynny) do 3 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, Wykonawcy zostanie naliczona kara w wysokości 200 zł brutto za każde niedotrzymanie skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżuru czynnego). 3.7) W przypadku "awaryjnego wyjazdu" Wykonawcy (tzn. jednorazowego wyjazdu w trakcie dyżuru dobowego (dyżuru biernego), na wezwanie służb porządkowych np. Policji, Straży Miejskiej lub koordynatora z ramienia Zamawiającego, w celu odśnieżania dróg, posypania, usunięcia gołoledzi itp. Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową lub przedstawiciela zamawiającego i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej (dyżuru czynnego). 3.8) W przypadku, o którym mowa w pkt 3.7 rozliczenie nastąpi według opisu sposobu wyliczenia ceny za wykonanie usługi: Akcja dobowa (dyżur czynny) podzielona przez ilość km dróg objętych zimowym utrzymaniem w danej części = cena utrzymania 1 km drogi pomnożona przez ilość km wykonanej usługi w czasie awaryjnego wyjazdu. 3.9) Wykonawca każdorazowo w przypadku prowadzenia akcji dobowej (dyżuru czynnego) lub wykonania prac w przypadku "awaryjnego wyjazdu" zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego przez telefon lub za pomocą SMS w ciągu 1 godziny od rozpoczęcia prowadzenia prac oraz dodatkowo potwierdzenia tego faktu faksem na nr 12 250 11 90 lub e-mail gzd@wieliczka.eu, zgłoszenia Zamawiającemu prowadzenia akcji do godz. 10:00, chyba że, rozpoczęcie akcji dobowej (dyżur czynny) nastąpi później, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu w sposób wyżej określony w ciągu 1 godz. od rozpoczęcia akcji dobowej (dyżuru czynnego). Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia akcji dobowej (dyżur czynny) w sposób wyżej określony niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny od jej zakończenia (telefonicznie lub SMS) oraz dodatkowo potwierdzenia tego faktu na wskazany wyżej numer faksu lub e-mail W dniach i godzinach pracy GZD w Wieliczce zgłoszenia winny być dokonywane na telefon i fax GZD w Wieliczce lub telefony koordynatorów z ramienia Zamawiającego. W dniach wolnych od pracy bądź godzinach poza czasem pracy GZD w Wieliczce zgłoszenia winny być dokonywane na telefony koordynatorów z ramienia Zamawiającego 3.10) W przypadku "awaryjnego wyjazdu" Wykonawca zobowiązany jest do uzasadnienia konieczności wykonania prac. Nie zgłoszenie powyższych faktów w terminach i w godzinach oraz w sposób podany w pkt 3.3.9. spowoduje nie zaliczenie akcji dobowej (dyżuru czynnego) lub wyjazdu awaryjnego. 3.11) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych (dyżurów biernych) w celu obserwacji sytuacji pogodowej i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni i poboczy oraz posypana na całej długości i szerokości drogi. Ciągła przejezdność dróg musi zostać zachowana. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych prace należy wykonać według załączonych standardów - załącznik A do SIWZ. Prawo odstąpienia od standardów określonych w zał. A jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy z dróg określonych w załącznikach B, C, do SIWZ. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie usunie z jezdni i chodników (dotyczy dróg zgodnie z wykazem) nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. 3.12) Rozliczenie prac będzie następować miesięcznie jako suma: - liczby dni Akcji dobowej (dyżur czynny) x cena kompletnej Akcji dobowej (dyżur czynny), - liczby dni dyżurów dobowych (dyżur bierny) x cena dyżuru dobowego (dyżur bierny) - liczby dni Akcji dobowej (dyżur czynny) x 70% ceny kompletnej akcji dobowej (dyżur czynny) wykonywanej krócej niż czas określony w pkt 3.2 Akcja dobowa (dyżur czynny) liczony jest od momentu rozpoczęcia pracy sprzętu. Jeżeli Akcja dobowa (dyżur czynny) nie zostanie uruchomiona wówczas wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 3.13) Wykonawca może zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobyć wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest do utworzenia bazy, na terenie której składowane będą materiały niezbędne do prowadzenia zimowego utrzymania dróg gminnych oraz na terenie której będzie znajdował się sprzęt Wykonawcy, w gotowości do przeprowadzenia akcji czynnej. Baza ta będzie utworzona w miejscowości należącej do Gminy Wieliczka na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg gminnych lub na terenie innej miejscowości ale w odległości nie większej niż 10 km (w linii prostej) od granicy Gminy na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg gminnych. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy złożyć Zamawiającemu oświadczenie o utworzeniu lub posiadaniu bazy, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zadaniem Wykonawcy jest dostosowanie sprzętu do wykonania usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 3.14) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych wykonawca winien zabezpieczyć ciężki specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. 3.15) Podczas trwania akcji dobowej czynnej, Zamawiający wymaga pracy w pełni sprawnego sprzętu zgłoszonego do realizacji zamówienia. Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 3.16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie posiadał zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie przez przedsiębiorcę prowadzenia przewozów drogowych jako działalności pomocniczej w stosunku do jego podstawowej działalności gospodarczej o którym mowa w art 33 ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001r.o transporcie drogowym (Dz.U z 2013r poz 1414 z późn. zm ), - lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art 5 ust 1 ustawy, - lub licencję obejmującą zakresem przewóz drogowy rzeczy, a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych dokument równoważny, zgodnie z art. 2 ww. ustawy - dotyczące przewozu rzeczy. Opisany dokument wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi tzw. nośników zimowego utrzymania dróg w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, gdyż zgodnie z orzeczeniem KIO 2280/16 w sprawie wyłączenia z kręgu osób dla których zatrudnienie na podstawie umowy o pracę jest obowiązkowe osób wykonujących obsługę tzw. nośników zimowego utrzymania dróg - może nastąpić bez uszczerbku dla prawidłowego wykonywania usługi i bez zaprzeczenia zasadzie promowania przestrzegania przepisów prawa pracy. Zgodnie z oceną Izby charakter czynności jakie mają być realizowane przez te osoby nie wpisuje się w hipotezę normy prawnej art. 29 ust. 3a uPzp, która odsyła do treści art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy tj. istota tych czynności nie powoduje, że mamy do czynienia z koniecznością zawarcia umowy o pracę dla której charakterystyczne jest wykonywanie określonych czynności pod nadzorem (kierownictwem) w określonym miejscu i czasie realizacji wyznaczonym przez pracodawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90611000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo-Drogowa Andrzej Rokosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wierzbanowa 141
Kod pocztowy: 32-412
Miejscowość: Wiśniowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147798.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147798.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147798.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRO-TRANS Andrzej Grochal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mietniów 81A
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136671.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136671.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136671.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.