eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mielnik w 2018 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-15

Ogłoszenie nr 500011106-N-2018 z dnia 15-01-2018 r.

Gmina Mielnik: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mielnik w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625288-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 5065945000000, ul. ul. Piaskowa 38, 17307 Mielnik, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 577 003, e-mail gmina@mielnik.com.pl, faks 856 577 121.
Adres strony internetowej (url): www.mielnik.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mielnik w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.2.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: 1. Odbierania i zagospodarowania wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Mielnik 2. Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie przez gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, tj.: a) recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 2167), b) recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 2167), c) ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - co najmniej 40% - liczony w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 roku, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz. 676). d) zorganizowania w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów 1 raz w roku zbiórki odpadów tj. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon. 3. W zakres zamówienia wchodzą również opisane poniżej obowiązki Wykonawcy polegające na: a) zapewnieniu właścicielom nieruchomości pojemników na odpady zmieszane (niesegregowane/ pozostałości z sortowania), b) zakup i dostarczenie właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków na selektywnie zbierane odpady komunalne, c) zapewnieniu właścicielom nieruchomości wielorodzinnych pojemników na selektywnie zbierane odpady komunalne, d) wyposażeniu PSZOK-u w odpowiednio oznakowane kontenery i pojemniki dla poszczególnych selektywnie gromadzonych odpadów, e) sporządzanie harmonogramu usług, f) sprawozdawczość związana z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie raportów i sprawozdań, 4. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II Obszar objęty przedmiotem zamówienia to teren Gminy Mielnik położony na południu województwa podlaskiego. II W skład gminy wchodzą 23 miejscowości: Wilanowo, Tokary, Mętna, Radziwiłłówka, Moszczona Królewska, Homoty, Pawłowicze, Maćkowicze, Osłowo, Mielnik, Wajków, Sutno, Niemirów, Adamowo, Adamowo- Zastawa, Grabowiec, Poręby, Końskie Góry, Koterka, Oksiutycze, Olchowicze, Stankowicze, Kudelicze II Szacowana liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Mielnik wynosi ok. 2008 osób, w tym 1943 mieszkańców w zabudowie jednorodzinnej i 65 osób w zabudowie wielorodzinnej. Informację zebrano na podstawie złożonych deklaracji od mieszkańców Gminy Mielnik. II Liczba gospodarstw domowych: 892 w zabudowie jednorodzinnej oraz 35 w zabudowie wielorodzinnej. II Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w podziale na następujące fakcje: 1. przeterminowane leki i chemikalia, 2. zużyte baterie i akumulatory, 3. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4. meble i inne odpady wielkogabarytowe, 5. zużyte opony, 6. odpady zielone, 7. odpady budowlane i rozbiórkowe, 8. papier i tektura, 9. szkło, 10. tworzywa sztuczne, 11. opakowania wielomateriałowe, 12. metale, 13. tekstylia i odzież, 14. popiół. II Termin realizacji przedmiotu zamówienia - odbiór odpadów wytworzonych w okresie od 1 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018. II Usługa obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej zgodnie z podanymi niżej częstotliwościami. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy odbioru odpadów komunalnych: a) Zmieszane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l. b) Zmieszane (niesegregowane/pozostałości z sortowania) odpady komunalne: o Odpady te powinny być odbierane z częstotliwością 1 raz w miesiącu. c) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe): o selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane w workach na takie odpady wg n/w frakcji: a) papier i tektura- 1 raz na kwartał; b) szkło- 1 raz na dwa miesiące; c) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe- 1 raz w miesiącu; d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- 1 raz w miesiącu; Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - zabudowa wielorodzinna a) Zmieszane (niesegregowane/ pozostałości z sortowania) odpady komunalne: o Zmieszane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności min. 1100 l. Dopuszczalne są pojemniki o innych kubaturach, o łącznej pojemności nie mniejszej niż 1100 l. o Odpady te powinny być odbierane z częstotliwością 1 raz w tygodniu. b) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - papier i tektura, szkło): o Selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 1100l (dopuszczalne są pojemniki o innych pojemnościach o łącznej pojemności nie mniejszej niż 1100 l) przeznaczonych na takie odpady wg n/w frakcji: a) papier i tektura, b) szkło, c) tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe o Odpady te powinny być odbierane 1 raz w miesiącu. c) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów) o Selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 240l przeznaczonych na: a) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- 1 raz w miesiącu; Odpady te powinny być odbierane 1 raz w miesiącu. II PSZOK wykorzystywany będzie do czasowego gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, odzież i tekstylia, popiół z palenisk domowych, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady zielone. Ponadto przewiduje się przyjmowanie na PSZOK także odpadów, które objęte są selektywną zbiórką "u źródła", tj. papier i makulatura, odpady z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, szkło i metal. II Świadczenie usług przez PSZOK będzie bezpłatne dla mieszkańców Gminy Mielnik. II Odbieranie odpadów (tj. meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony) w ramach mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (zbiórki organizowane) odbywać się będzie na podstawie harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. II Wykonawca jest zobowiązany odebrać wszystkie w/w rodzaje odpadów, które zostaną wystawione przez mieszkańców w dniu zbiórki przed posesję. Częstotliwość odbioru odpadów w ramach mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych- 1 raz w roku. II Wykonawca jest zobowiązany na czas trwania umowy wyposażyć nieruchomości zamieszkałe w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych/pozostałości z sortowania) oraz zapewnić utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym (mycie i dezynfekcja co najmniej raz w roku), porządkowym i technicznym: o pojemnik 120l- dla nieruchomości zamieszkałych przez 1- 5 osób (włącznie), o pojemnik 240l- dla nieruchomości zamieszkałych powyżej 5 osób. II Wykonawca jest zobowiązany do zakupu i dostarczenia właścicielom nieruchomości jednorodzinnych kolorowych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: o niebieskiego na papier i tekturę - 1 worek/na kwartał/na gospodarstwo domowe, o zielonego na szkło - 2 worki/na dwa miesiące/na gospodarstwo domowe, o żółtego na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe - 1 worek/na miesiąc/na osobę zamieszkałą. o brązowego na odpady ulegające biodegradacji- 1 worek/na miesiąc/na gospodarstwo domowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173511.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@puk-hajnowka.pl
Adres pocztowy: ul. Łowcza 4
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285732.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285732.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285732.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.