eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia dz. nr 1176 ul. Wojska Polskiego 4 w m. Dolice



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12

Ogłoszenie nr 500009966-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.

Gmina Dolice: Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia dz. nr 1176 ul. Wojska Polskiego 4 w m. Dolice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621666-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071422-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dolice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168565100000, ul. ul. Ogrodowa 16, 73115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 640 129, e-mail ckopacki@dolice.pl, faks 915 640 237.
Adres strony internetowej (url): www.dolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia dz. nr 1176 ul. Wojska Polskiego 4 w m. Dolice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia dz. nr 1176 ul. Wojska Polskiego 4 w m. Dolice. 1)Zestawienie powierzchni budynku - Gminny Ośrodka Zdrowia - powierzchnia użytkowa : 236,60 m2, - powierzchnia zabudowy : 309,56 m2, - powierzchnia całkowita : 309,56 m2, - kubatura : 1324,94 m3, - ilość kondygnacji - 1 kondygnacja, Zestawienie powierzchni działki przeznaczonej pod inwestycję - bilans zainwestowania dla działki o nr geod. 1176 Powierzchni utwardzona 557,60 m2, Powierzchnia miejsc postojowych 252,20 m2, Powierzchnia zieleni 3480,64 m2, Powierzchnia działki 4600,00 m2. 2) Fundamenty Posadowienie budynku zaprojektowano na ławach fundamentowych oraz stopach fundamentowych z betonu B 20 zbrojone stalą AIII, 3) Ściany - ściany zewnętrzne - gr.24 cm z pustaków ceramicznych na zaprawie i gr.24 cm żelbetowe z betonu B 25 zbrojone stalą, - ściany wewnętrzne - gr. 24 cm z pustaków ceramicznych na zaprawie cem., gr.12 cm i 8 cm z bloczków gazobetonowych na zaprawie cem - wap. 4) Stropy stropy żelbetowe gr. 12 cm i 18 cm z betonu B 25 zbrojone stalą, 5) Nadproża nadproża jako elementy żelbetowe wylewane na mokro z betonu B 25 , zbrojone stalą jako prefabrykowane elementy L - 19 6) Belki belki żelbetowe z betonu B 25 , zbrojone stalą, 7) Wieńce Budynek zwieńczony wieńcami żelbetowymi wykonanymi z betonu B 25, zbrojone stalą, 8) Słupy słupy żelbetowe z betonu B 25, zbrojone stalą, 9) Dach dach płaski żelbetowy oraz dwuspadowy w konstrukcji drewnianej . 10) Instalacje: - instalacja elektryczna, - instalacja wodna, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - cieplna (co i cwu), 11) Wykończenie pomieszczeń a) ściany - wszystkie pomieszczenia wykończyć farbą lateksową łatwozmywalną, - pom sanitarne, pomieszczenia na odpadki medyczne, pom. gospodarcze wykończyć, glazurą do wysokości 2,0 m od poziomu podłogi, powyżej farbą lateksową łatwozmywalną, b) podłogi - wszystkie pomieszczenia wykończone terakotą. 12) Zagospodarowanie terenu: - droga wewnętrzna, chodniki, trawniki nasadzenia, 13) Rozbiórka budynku byłej komendy policji w Dolicach zlokalizowanego na działce nr 1176. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego, Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261000-4, 45400000-1, 45300000-0, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1171832.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KBI Słojkowscy s.c.
Email wykonawcy: biuro@kbi.biz.pl
Adres pocztowy: 73-110
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1438990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1438990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1784000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.