eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo › Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12

Ogłoszenie nr 500009290-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego: Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632448-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500078707-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 45069512000000, ul. Szepietowo-Wawrzyńce 64, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 758 946, e-mail gsylwestrzuk@odr-szepietowo.pl, faks 862 758 951.
Adres strony internetowej (url): http://odr.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/12/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa paliw płynnych dla Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych Wykonawcy, zlokalizowanych co najmniej w następujących miejscowościach: Augustów, Białystok, Bielsk Podlaski, Grajewo, Hajnówka, Kolno, Łomża, Mońki, Sejny, Siemiatycze, Sokółka, Suwałki, Wysokie Mazowieckie, Zambrów. 2. Zamawiający dopuszcza tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w innej miejscowości, niż wymienione w ust. 1, w przypadku jej czasowego wyłączenia, a także w przypadku zaistnienia potrzeby zatankowania pojazdu Zamawiającego poza terenem województwa podlaskiego. 3. Zakup paliw dokonywany będzie bezgotówkowo na podstawie obowiązujących u Wykonawcy zasad i dokumentów. 4. Ceny paliw zaoferowane przez Wykonawcę muszą uwzględniać koszty cyklu życia produktu, tj. cenę nabycia oraz koszty transportu do stacji paliw. Przedmiot zamówienia musi być w ciągłej sprzedaży, posiadać stosowne certyfikaty i atesty wymagane polskim prawem. Oferowane Zamawiającemu paliwa muszą spełniać normy i wymagania jakościowe, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz: - dla oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680). Wymagania jakościowe oleju napędowego zawarte są w normie PN-EN 590+A1:2017-06. Wymagania jakościowe benzyny bezołowiowej Pb 95 zawarte są w normie PN-EN 228+A1:2017-06, - dla gazu LPG - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. poz. 540). Wymagania jakościowe gazu płynnego LPG zawarte są w normie PN-EN 589+A1:2012. 5. Zamawiający aktualnie posiada 27 pojazdów. 6. Zamówienie obejmuje dostawę w ciągu 3 lat (2018 - 2020) paliw o łącznej ilości około: 1) benzyna bezołowiowa 95 - 42 000 litrów 2) olej napędowy - 48 000 litrów 3) autogaz LPG - 66 000 litrów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09130000-9


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09133000-0, 09134000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 453962.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: Agnieszka.Golaszewska@orlen.pl
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 558374.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 558374.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558374.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.