To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500009197-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513182-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000,
ul. Plac Matejki
13,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url): www.asp.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG-3942-7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy (dalej: ECP) zawierającego niżej opisane funkcjonalności wraz z odpowiednią ilością licencji (stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z oferowanymi funkcjonalnościami). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1) Instalacja oprogramowania na sprzęcie (serwerach) Zamawiającego, konfiguracja oprogramowania pod kątem potrzeb Zamawiającego, 2) zapewnienie migracji danych z lat 2016 i 2017, w których posiadaniu jest Zamawiający, 3) integracja z systemem Rejestracji czasu pracy i systemem kadrowo-płacowym Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza zamiast integracji z obecnie posiadanym oprogramowaniem rejestracji czasu pracy dostawę nowego oprogramowania (działającego w trybie online) oraz dostawę i montaż czytników RCP (6 sztuk), korzystających do przesyłu danych z sieci LAN przy czym zamawiający wymaga zgodności dostarczanego rozwiązania z posiadanymi obecnie przez pracowników legitymacjami służących rejestracji (interface bezstykowy w standardzie Mifare, odczyt z karty oparty o CSN, Zamawiający posiada bazę łączącą pracownika z CSNem karty) z zastrzeżeniem że ewentualne dodatkowe koszty zamiany posiadanego przez Zamawiającego systemu oraz sprzętu obciążają wykonawcę, 4) szkolenie użytkowników, 5) dokumentacja użytkownika 6) objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego (wsparcie) przez okres 48 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru co oznacza że w okresie nadzoru Wykonawca zobowiązuje się dostosować system do zmian przepisów prawa lub potrzeb organizacyjnych Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie zakłócającym jego pracy, jednak co do zasady nie dłuższym niż do momentu rozpoczęcia obowiązywania zmian, przy czym szacuje się że miesięczna ilość godzin wsparcia wyniesie 10, a godziny niewykorzystane w jednych miesiącach będą mogły być wykorzystane w kolejnych. Wymagane funkcjonalności oprogramowania (potwierdzone dokumentacją oprogramowania i oświadczeniami): 1) obliczanie czasu pracy według przepisów Kodeksu pracy o czasie pracy uwzględniające tzw. ruchomy czas pracy tj. możliwość rozpoczynania zmiany roboczej w wyznaczonym przedziale czasowym, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania przedziałów czasowych o różnej godzinie rozpoczęcia i różnej długości trwania, w tym różnych dla różnych dni w okresie rozliczeniowym, zarówno cyklicznie jak i w sposób nieusystematyzowany, 2) doliczanie do czasu pracy czasu wyjść służbowych, 3) odliczanie od czasu pracy czasu wyjść prywatnych (zwolnienia z części dnia pracy), 4) ewidencjonowanie: godziny i minuty wejścia, godziny i minuty wyjścia, godziny i minuty rozpoczęcia pracy oraz godziny i minuty zakończenia pracy wynikających z nałożenia danych o rozkładzie czasu pracy pracownika na godziny i minuty wejścia i wyjścia, sumowanie czasu pracy (ilości godzin pracy w ramach rozkładu czasu pracy, ilości godzin nadliczbowych, ilości godzin pracy ponad ilość wynikającą z rozkładu czasu pracy, która nie stanowi pracy nadliczbowej) w tym ze wskazaniem ilości czasu pracy przypadającej w niedziele, święta, dni wolne wynikające z przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy, w porze nocnej (odrębnie dla każdej z wymienionych kategorii), 5) zaliczanie czasu pracy według określonych przez użytkownika reguł (reguły wyjściowe określa załącznik do wzoru umowy) , w tym przy obliczaniu sumy czasu pracy domyślne pomijanie czasu poza rozkładem czasu pracy, a doliczanie go dopiero po akceptacji operatora jako pracy nadliczbowej lub innego rodzaju czasu pracy (odpracowanie) 6) raportowanie spóźnień w formie automatycznego powiadomienia operatora przez system, możliwość oznaczania spóźnień jako usprawiedliwione, 7) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin nieobecności z wyodrębnieniem urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych definiowanych przez użytkownika nieobecności, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów nieobecności, nadawania im dowolnych symboli 8) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin obecności wprowadzanych bez odnotowywania danych w RCP przez operatora z wyodrębnieniem ich rodzajów (np. odpracowania wyjść prywatnych, praca poza siedzibą, okresów niewykonywania pracy wliczany do czasu pracy jak np. przerwa na karmienie, podróż służbowa, szkolenie) z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów obecności i nadawania im dowolnych symboli 9) wyjścia służbowe (automatyczne zamykanie zmiany roboczej danego pracownika po właściwej dla danego dnia ilości godzin pracy jeśli nie nastąpi powrót z wyjścia służbowego w tym dniu), 10) możliwość ustalenia nieograniczonej liczby rozkładów czasu pracy obowiązujących w uczelni, 11) możliwość ustalania wybranego rozkładu czasu pracy dla wskazanej grupy pracowników bez konieczności ustalania jego szczegółów osobno dla każdej z osób, 12) możliwość wprowadzenia więcej niż jednego rozkładu czasu pracy w tym samym okresie dla pracownika zatrudnionego na więcej niż jednym stanowisku 13) korekcja zdarzeń (zdarzenie wprowadzone ręcznie przez operatora niweluje skutki zdarzeń rejestrowanych automatycznie i wywiera skutki jemu przypisane), 14) nieograniczona licencyjnie liczba czytników, nieograniczona liczba pracowników 15) możliwość dodawania przez operatora komentarzy 16) generator raportów umożliwiający samodzielne konstruowanie, a następnie wykonywanie raportów obejmujące dowolnie wybrane parametry w formie raportów zbiorczych dla wszystkich pracowników, dla dowolnie zdefiniowanych grup pracowników i dla poszczególnych pracowników, możliwość tworzenia zdefiniowanych przez operatora zestawień (z możliwością filtrowania i sortowania wg każdego z parametrów) i ich wydruku, w szczególności możliwość tworzenia zestawień czasu pracy dla wybranego pracownika, w tym: miesięcznej karty ewidencji czasu pracy, karty ewidencji czasu pracy za okres rozliczeniowy, karty ewidencji czasu pracy za inny wybrany okres, rocznej karty ewidencji czasu pracy 17) możliwość druku raportów, 18) możliwość eksportu danych do Excela , 19) możliwość wydruku rozkładów czasu pracy ( w tym w formie harmonogramów) na dany miesiąc oraz na dany okres rozliczeniowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 71356300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systemy Biometryczne BIOSYS s.c. Karol Jura, Paweł Żurek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134685
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA MONTAŻU/DEMONTAŻU ORAZ REALIZACJI SCENOTECHNIKI (SCENA, NAGŁOŚNIENIE, OŚWIETLENIE) W AWF WARSZAWA
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.