eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala z uwzględnieniem diet i kaloryczności

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04

Ogłoszenie nr 500009094-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.

Chorzów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 546244-N-2017
Data: 19/07/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150344900000, ul. ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3490141, 32 3490145, e-mail karina.m@chcpio.pl, faks 323 490 145.
Adres strony internetowej (url): http://www.przetargi.chcpio.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 4. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 5. Strony ponadto dopuszczają możliwość zmiany ceny określonej w ust. 3 w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen podstawowych produktów żywnościowych (dalej jako "Koszyk"), jeżeli zmiana tego wskaźnika spowoduje zmianę łącznej ceny Koszyka o więcej niż 10% wobec ceny z daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wytycznych zawartych w ust.10. Każda ze Stron może odmówić wyrażenia zgody na zmianę ceny osobo-dnia, na podstawie ust. 5. 6. Dokonanie zmiany ceny wymaga formy pisemnego aneksu do umowy. 7. Zmiana cen wsadu do kotła nie może występować częściej niż co 6 miesięcy i nie może przekraczać poziomu wzrostu/spadku cen zgodnie ze wskaźnikiem o którym mowa w ust.5. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron, osoby upoważnionej do kontaktów z Dietetykiem Szpitala oraz danych Dietetyka wyznaczonego przez Wykonawcę do nadzoru nad wykonaniem usługi. 9. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie miejsca wykonywania usługi (tj. produkcji posiłków) po uzyskaniu przez Wykonawcę uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nowy czas dowozu posiłków nie może być dłuższy niż zaoferowany w załączniku nr 1. W sytuacji wyrażenia zgody na zmianę w/w miejsca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną pozytywną opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającą, że pomieszczenia Wykonawcy spełniają wymogi do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem (przygotowywanie posiłków oraz usługa cateringowa/dystrybucja) oraz protokół kontroli pomieszczeń (protokół kontroli przeprowadzonej w okresie ostatnich 18 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) Wykonawcy wydany przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną. 10. W skład "Koszyka" wchodzą: bułka kajzerka 50 gram, chleb duży, mleko w kartonie 3,2%, filet z kurczaka "na wagę", łopatka wieprzowa bez kości "na wagę", masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g, ziemniaki worek 30kg, marchew worek 10-15kg, kapusta biała worek 10-30kg, cukier torebka 1kg. Waga poszczególnych produktów w Koszyku zostaje określona następująco: bułka kajzerka 50 gram - 9,5%, chleb duży-6,9%, mleko w kartonie - 6,6%, filet z kurczaka -24,2%, łopatka wieprzowa bez kości -23,3%, masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g-14,1%, ziemniaki worek 30kg-8,4%, marchew worek 10-15kg-2,3%, kapusta biała worek 10-30kg-0,9%, cukier torebka 1kg-3,8%. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 7 ust 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 15. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 1 ust. 11, 12, 13, 14 umowy. 16. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r, poz.847), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 1 pkt 16 niniejszej umowy.
W ogłoszeniu powinno być: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 4. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 5. Strony ponadto dopuszczają możliwość zmiany ceny określonej w ust. 3 w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen podstawowych produktów żywnościowych (dalej jako "Koszyk"), jeżeli zmiana tego wskaźnika spowoduje zmianę łącznej ceny Koszyka o więcej niż 10% wobec ceny z daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wytycznych zawartych w ust.10. Każda ze Stron może odmówić wyrażenia zgody na zmianę ceny osobo-dnia, na podstawie ust. 5. 6. Dokonanie zmiany ceny wymaga formy pisemnego aneksu do umowy. 7. Zmiana cen wsadu do kotła nie może występować częściej niż co 6 miesięcy i nie może przekraczać poziomu wzrostu/spadku cen zgodnie ze wskaźnikiem o którym mowa w ust.5. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron, osoby upoważnionej do kontaktów z Dietetykiem Szpitala oraz danych Dietetyka wyznaczonego przez Wykonawcę do nadzoru nad wykonaniem usługi. 9. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie miejsca wykonywania usługi (tj. produkcji posiłków) po uzyskaniu przez Wykonawcę uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nowy czas dowozu posiłków nie może być dłuższy niż zaoferowany w załączniku nr 1. W sytuacji wyrażenia zgody na zmianę w/w miejsca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną pozytywną opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającą, że pomieszczenia Wykonawcy spełniają wymogi do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem (przygotowywanie posiłków oraz usługa cateringowa/dystrybucja) oraz protokół kontroli pomieszczeń (protokół kontroli przeprowadzonej w okresie ostatnich 18 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) Wykonawcy wydany przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną. 10. W skład "Koszyka" wchodzą: bułka kajzerka 50 gram, chleb duży, mleko w kartonie 3,2%, filet z kurczaka "na wagę", łopatka wieprzowa bez kości "na wagę", masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g, ziemniaki worek 30kg, marchew worek 10-15kg, kapusta biała worek 10-30kg, cukier torebka 1kg. Waga poszczególnych produktów w Koszyku zostaje określona następująco: bułka kajzerka 50 gram - 9,5%, chleb duży-6,9%, mleko w kartonie - 6,6%, filet z kurczaka -24,2%, łopatka wieprzowa bez kości -23,3%, masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g-14,1%, ziemniaki worek 30kg-8,4%, marchew worek 10-15kg-2,3%, kapusta biała worek 10-30kg-0,9%, cukier torebka 1kg-3,8%. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 7 ust 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 15. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 1 ust. 11, 12, 13, 14 umowy. 16. Zamawiający wprowadzi zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany w wskazanej w §1 pkt 16 ust. 1) która wchodzi z dn. obowiązywania. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 1 pkt 16 niniejszej umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-07-31, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-11, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.