Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500009094-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Chorzów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 546244-N-2017
Data: 19/07/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150344900000,
ul. ul. Truchana
7,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3490141, 32 3490145, e-mail
karina.m@chcpio.pl, faks
323 490 145.
Adres strony internetowej (url): http://www.przetargi.chcpio.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT.
5. Strony ponadto dopuszczają możliwość zmiany ceny określonej w ust. 3 w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen podstawowych produktów żywnościowych (dalej jako "Koszyk"), jeżeli zmiana tego wskaźnika spowoduje zmianę łącznej ceny Koszyka o więcej niż 10% wobec ceny z daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wytycznych zawartych w ust.10. Każda ze Stron może odmówić wyrażenia zgody na zmianę ceny osobo-dnia, na podstawie ust. 5.
6. Dokonanie zmiany ceny wymaga formy pisemnego aneksu do umowy.
7. Zmiana cen wsadu do kotła nie może występować częściej niż co 6 miesięcy i nie może przekraczać poziomu wzrostu/spadku cen zgodnie ze wskaźnikiem o którym mowa w ust.5.
8. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron, osoby upoważnionej do kontaktów z Dietetykiem Szpitala oraz danych Dietetyka wyznaczonego przez Wykonawcę do nadzoru nad wykonaniem usługi.
9. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie miejsca wykonywania usługi (tj. produkcji posiłków) po uzyskaniu przez Wykonawcę uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nowy czas dowozu posiłków nie może być dłuższy niż zaoferowany w załączniku nr 1. W sytuacji wyrażenia zgody na zmianę w/w miejsca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną pozytywną opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającą, że pomieszczenia Wykonawcy spełniają wymogi do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem (przygotowywanie posiłków oraz usługa cateringowa/dystrybucja) oraz protokół kontroli pomieszczeń (protokół kontroli przeprowadzonej w okresie ostatnich 18 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) Wykonawcy wydany przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.
10. W skład "Koszyka" wchodzą: bułka kajzerka 50 gram, chleb duży, mleko w kartonie 3,2%, filet z kurczaka "na wagę", łopatka wieprzowa bez kości "na wagę", masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g, ziemniaki worek 30kg, marchew worek 10-15kg, kapusta biała worek 10-30kg, cukier torebka 1kg. Waga poszczególnych produktów w Koszyku zostaje określona następująco: bułka kajzerka 50 gram - 9,5%, chleb duży-6,9%, mleko w kartonie - 6,6%, filet z kurczaka -24,2%, łopatka wieprzowa bez kości -23,3%, masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g-14,1%, ziemniaki worek 30kg-8,4%, marchew worek 10-15kg-2,3%, kapusta biała worek 10-30kg-0,9%, cukier torebka 1kg-3,8%.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 7 ust 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
15. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 1 ust. 11, 12, 13, 14 umowy.
16. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r, poz.847),
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy.
W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 1 pkt 16 niniejszej umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT.
5. Strony ponadto dopuszczają możliwość zmiany ceny określonej w ust. 3 w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen podstawowych produktów żywnościowych (dalej jako "Koszyk"), jeżeli zmiana tego wskaźnika spowoduje zmianę łącznej ceny Koszyka o więcej niż 10% wobec ceny z daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wytycznych zawartych w ust.10. Każda ze Stron może odmówić wyrażenia zgody na zmianę ceny osobo-dnia, na podstawie ust. 5.
6. Dokonanie zmiany ceny wymaga formy pisemnego aneksu do umowy.
7. Zmiana cen wsadu do kotła nie może występować częściej niż co 6 miesięcy i nie może przekraczać poziomu wzrostu/spadku cen zgodnie ze wskaźnikiem o którym mowa w ust.5.
8. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron, osoby upoważnionej do kontaktów z Dietetykiem Szpitala oraz danych Dietetyka wyznaczonego przez Wykonawcę do nadzoru nad wykonaniem usługi.
9. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie miejsca wykonywania usługi (tj. produkcji posiłków) po uzyskaniu przez Wykonawcę uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nowy czas dowozu posiłków nie może być dłuższy niż zaoferowany w załączniku nr 1. W sytuacji wyrażenia zgody na zmianę w/w miejsca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną pozytywną opinię, zaświadczenie lub równoważny dokument właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającą, że pomieszczenia Wykonawcy spełniają wymogi do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem (przygotowywanie posiłków oraz usługa cateringowa/dystrybucja) oraz protokół kontroli pomieszczeń (protokół kontroli przeprowadzonej w okresie ostatnich 18 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania) Wykonawcy wydany przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.
10. W skład "Koszyka" wchodzą: bułka kajzerka 50 gram, chleb duży, mleko w kartonie 3,2%, filet z kurczaka "na wagę", łopatka wieprzowa bez kości "na wagę", masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g, ziemniaki worek 30kg, marchew worek 10-15kg, kapusta biała worek 10-30kg, cukier torebka 1kg. Waga poszczególnych produktów w Koszyku zostaje określona następująco: bułka kajzerka 50 gram - 9,5%, chleb duży-6,9%, mleko w kartonie - 6,6%, filet z kurczaka -24,2%, łopatka wieprzowa bez kości -23,3%, masło (82% tłuszczu mlecznego) kostka 200g-14,1%, ziemniaki worek 30kg-8,4%, marchew worek 10-15kg-2,3%, kapusta biała worek 10-30kg-0,9%, cukier torebka 1kg-3,8%.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 7 ust 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
15. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 1 ust. 11, 12, 13, 14 umowy.
16. Zamawiający wprowadzi zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany w wskazanej w §1 pkt 16 ust. 1) która wchodzi z dn. obowiązywania.
W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 1 pkt 16 niniejszej umowy
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> polski
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych - paczka nr 2
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.